Partyflock maakt gebruik cookies en diensten van derden en deelt gegevens over jouw gebruik van Partyflock met derden.
Zonder deze cookies en diensten kunnen wij geen koppeling met Facebook aanbieden, geen Youtube video's en geen Soundcloud spelers tonen. Zonder deze technologieën wordt de mogelijkheid om de site rendabel te houden aanzienlijk beperkt omdat we voor inkomsten volledig afhankelijk zijn van reclames waarvan een groot deel cookies vereisen om gerichte (en daarmee toepasselijke) reclames te kunnen tonen.
Door na deze melding gebruik te blijven maken van Partyflock, ga je impliciet akkoord met het gebruik van deze cookies en diensten.
Zie ook onze privacy statement.✓ Akkoord
Partyflock
 
Forumonderwerp · 944412
­ Nederland Waarschuw beheerder
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
- Bron: FOK!forum
Gepubliceerd: maandag 23 april 2007 @ 22:04 Laatst bijgewerkt: maandag 23 april 2007 @ 22:33
Een 16-jarige leerling van Christelijke scholengemeenschap Jan Arentz in Alkmaar is vanmiddag opgenomen in het ziekenhuis. De toestand van de jongen is kritiek. De jongen, Gerd Nan van Wijk, had drie klappen gekregen van een seksegenoot. Dit heeft de directeur van de scholengemeenschap vanavond bekendgemaakt.

De politie bevestigt het bericht. Volgens een woordvoerder van de politie is er een aanhouding verricht in de zaak, een jongen van 17 jaar uit Alkmaar wordt verdacht.

De directeur van de school vertelt dat het slachtoffer na schooltijd naar buiten liep en dat hij in gesprek raakte met de 17-jarige. De Alkmaarder, overigens geen leerling van de school, sloeg volgens de directeur de 16-jarige drie keer op zijn hoofd. Deze viel vervolgens bewusteloos neer op de stoep voor de school. Gerd Nan zou gezoend hebben met de vriendin van de Alkmaarder, waarna hij met een boksbeugel op zijn slaap werd geslagen.

Update 22.32 uur
De jongen is vrijwel zeker overleden. Na de vechtpartij is de jongen opgenomen in het ziekenhuis, waar hij al snel hersendood werd verklaard.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 10:24:
Van de dader? Die moeten ze ook aanpakken, hun kind slaat iemand met een boksbeugel dood.

8)

Vraag me echt af hoe die kut kinderen aan dat soort troep komen. Vroeger was alles beter :[ als je dan ruzie had kreeg je een schop en was het klaar..

Nix geen wapens en onzin.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op dinsdag 24 april 2007 om 10:40:
Hoeveel mensen hebben rond de pubertijd geen flauw benul van wat de kinderen doen.

Natuurlijk, de verantwoordelijk ligt uiteraard niet bij de ouders die hun kinderen niet in de gaten houden :/

Q: 'Meneer en mevrouw ouders van Pepijn, wat vindt u hier nu van?'
A: 'Geen idee hoor, weet ik veel wat die jongen allemaal doet in zijn puberteit.'

Toonbeeld van goed ouderschap.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 10:42:
Q: 'Meneer en mevrouw ouders van Pepijn, wat vindt u hier nu van?'

A:'van wat?'
Q:'wat Pepijn heeft gedaan'
A:'wie?'
Waarschuw beheerder
als je 17 bent ben je oud en wijs genoeg om te weten dat je niet met een boksbeugel op iemands hoofd moet slaan!

beide familie's zijn slachtoffer hier!

en dat kereltje (pepijn) kunnen ze beter zijn nek omdraaien mensen als hem verdienen het niet meer om nog gelukkig te worden! STAKKER
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op dinsdag 24 april 2007 om 10:40:
Hoeveel mensen hebben rond de pubertijd geen flauw benul van wat de kinderen doen.

Wat een kind zoal in de pubertijd zal doen is al grotendeels bepaald in de 10 a 15 jaar die daar aan vooraf gingen. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 10:42:
Natuurlijk, de verantwoordelijk ligt uiteraard niet bij de ouders die hun kinderen niet in de gaten houden

Dus als dat kutventje tegen mams zegt, mams ik ga ff een appel halen bij de groenteboer en hij verbouwt iemand compleet is dat de schuld van de ouders omdat ze hem niet in de gaten hebben gehouden?

Denk is na man!
 
Waarschuw beheerder
of als je denkt dat ze op school zitten :s als iemand ziek is in zn hoofd kan je niet (altijd) de ouders daar op aan kijken hoor :s je gaat van een verkrachter toch ook niet zeggen tjaa.. da zal wel aan zn ouders liggen. of aan de opvoeding :s
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 10:42:
de verantwoordelijk ligt uiteraard niet bij de ouders die hun kinderen niet in de gaten houden

je kan je kinderen toch niet elk moment van de dag in de gaten houden :s aaargh!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op dinsdag 24 april 2007 om 11:02:
Dus als dat kutventje tegen mams zegt, mams ik ga ff een appel halen bij de groenteboer en hij verbouwt iemand compleet is dat de schuld van de ouders omdat ze hem niet in de gaten hebben gehouden?
Nee, uiteraard niet, je kunt het de ouders niet verwijten dat hun zoon agressief is. Dat ligt echt niet aan de ouders. Ik weet niet hoe jij opgevoedt bent, maar ik kreeg dat soort normen en waarden wel mee.


Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op dinsdag 24 april 2007 om 11:02:
Denk is na man!

(L) Als je het woord 'eens' al niet eens kan schrijven ben je echt lief :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:05:
je kan je kinderen toch niet elk moment van de dag in de gaten houden aaargh!
Nee, die voed je de jaren daarvoor al op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F(r)eek op dinsdag 24 april 2007 om 11:02:
Wat een kind zoal in de pubertijd zal doen is al grotendeels bepaald in de 10 a 15 jaar die daar aan vooraf gingen.

Geen ouder kan hoe dan ook de gedachtegang van een ander zien, dat kan je bij niemand niet...
Nu kan dat bij dit ventje wel zijn, maar ik vind het een groot vooroordeel hoe er over de ouders gepraat wordt. je kent de situatie niet! Wie weet zijn het de liefste mensen van het dorp en hebben ze een zwart schaap als zoon.

Maargoed, OT... Vind het vreselijk wat er gebeurt is, dat verdient niemand en dan nog ZO vreselijk jong!
Dat deze mongool maar goed en hard gestraft wordt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:05:
je kan je kinderen toch niet elk moment van de dag in de gaten houden aaargh!

Jij snapt hem.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:06:
Als je het woord 'eens' al niet eens kan schrijven ben je echt lief

:loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:08:
Hoezo? Ik kan wel Nederlands

Koop een condoom en gaat het vieren (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:08:
Hoezo? Ik kan wel Nederlands

ik kan wel Nederlands?

als je toch wilt muggenziften, ik spreek Nederlands, of ik beheers de Nederlandse taal ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 april 2007 om 23:02:
Gerd Nan zou gezoend hebben met de vriendin van de Alkmaarder, waarna hij met een boksbeugel op zijn slaap werd geslagen.

ik wou net nog schrijven dat t echt kut zou zijn als je iemand een klap zou geven (om een enig legitieme reden), en dat ie daarna bijv op zn hoofd zou vallen tegen de rand van een stoep en daaraan zou overlijden....

Maarja, als die mongool ff 3x met zn boksbeugel op dat jong zn kop beukt :|, dan kun je wel verw88 dat ie er wat meer aan over zou houden dan wat hoofdpijn!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op dinsdag 24 april 2007 om 11:09:
Koop een condoom en gaat het vieren

sommige mensen horen zich niet te vermenigvuldigen :|
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:10:
Hadden je ouders dat maar gedaan

hufter :s
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spekkoek op dinsdag 24 april 2007 om 11:11:
je iemand een klap zou geven (om een enig legitieme reden

wanneer is het een goede reden dan volgens jou?
Waarschuw beheerder
waarom kunnen ze tegenwoordig niet met de vuisten vechten waarom meteen wapens zoals boksbeugels. sick world
\
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:12:
hufter

Kaatsen en de bal verwachten, zo heet dat spelletje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:10:
Hadden je ouders dat maar gedaan

Dat hebben ze gedaan, TADA

En hoe durf je dat te zeggen :o JIJ hebt vast geen goede opvoeding gehad... O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:12:
wanneer is het een goede reden dan volgens jou?

Als iemand aan je kinderen komt.
Waarschuw beheerder
ach het was maar een christen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op dinsdag 24 april 2007 om 11:06:
Geen ouder kan hoe dan ook de gedachtegang van een ander zien, dat kan je bij niemand niet...

Nee, maar je kunt een kind wel meegeven wat goed en slecht is. Natuurlijk heb je als ouder een beperkte invloed vanaf het moment dat je kind veel met vrienden om gaat. Maar met wat voor vrienden je kind om zal gaan kun je als ouder wel degelijk beïnvloeden. Je ziet altijd dezelfde 'soort' elkaar opzoeken. De kakkers bij de kakkers, het tuig bij het tuig, etcetera. Ik zeg niet dat je het als ouder 100% kunt dichttimmeren, maar je hebt er zeker een grote invloed op.

Wat in dit geval de waarheid is weet ik niet. Maar ik zeg dan ook iets algemeens. (Y)
Waarschuw beheerder
En je moet voor jezelf opkomen als je vriendin vreemd gaat
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op dinsdag 24 april 2007 om 11:13:
JIJ hebt vast geen goede opvoeding gehad...

Vooralnog heb ik nog nimmer iemand mishandeld en/of doodgeslagen. Ik heb geen strafblad, dus tja... volgens mij wel redelijk ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theoooooo op dinsdag 24 april 2007 om 11:14:
En je moet voor jezelf opkomen als je vriendin vreemd gaat

Je moet sowieso niet proberen je vriendin voor jezelf te houden. Vrouwen zijn uitwisselbare objecten. (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F(r)eek op dinsdag 24 april 2007 om 11:16:
Je moet sowieso niet proberen je vriendin voor jezelf te houden. Vrouwen zijn uitwisselbare objecten.

Ik lees ergens anders weer dat het slachtoffer aan een meisje had verteld dat haar vriend was vreemdgegaan. Die vriend had Pepijn gebeld die daarna het slachtoffer heeft opgezocht.
Maar dat zal wel weer een gerucht zijn.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F(r)eek op dinsdag 24 april 2007 om 11:16:
Je moet sowieso niet proberen je vriendin voor jezelf te houden. Vrouwen zijn uitwisselbare objecten

gaan we weer :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:18:
gaan we weer

Maar je ziet wel weer dat er gezeik komt van die hebzucht. :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 10:42:
Natuurlijk, de verantwoordelijk ligt uiteraard niet bij de ouders die hun kinderen niet in de gaten houden

Q: 'Meneer en mevrouw ouders van Pepijn, wat vindt u hier nu van?'
A: 'Geen idee hoor, weet ik veel wat die jongen allemaal doet in zijn puberteit.'

Toonbeeld van goed ouderschap.

Echt het perfecte voorbeeld van kortzichtigheid en je mening vormen over gezinnen/opvoeding waar je totaal geen zicht op hebt! Ken je die mensen?? NEE! Zullen genoeg gezinnen zijn die hun kinderen asociaal en met geweld opvoeden en dus dit soort gasten creeeren, maar kom op zeg: je kan niet iedereen over 1 kam scheren! Je kan als ouders alles doet wat binnen je macht ligt, maar uiteindelijk zijn er ook kinderen die TOCH hun eigen weg gaan of door 1 of andere stoornis zwaar agressief zijn! Zie het in mijn werk vaak genoeg! Dus oordeel niet over die ouders, zolang je die mensen helemaal niet kent (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F(r)eek op dinsdag 24 april 2007 om 11:14:
Maar met wat voor vrienden je kind om zal gaan kun je als ouder wel degelijk beïnvloeden. Je ziet altijd dezelfde 'soort' elkaar opzoeken. De kakkers bij de kakkers, het tuig bij het tuig, etceter

Zijn jongens die een ander z'n hoofd inslaan met een boksbeugel ook al een soort?
Wat een gezwets man, het heeft volgensmij vrij weinig te maken bij wat voor subcultuur of groepje je hoort, wanneer je je van die stompzinnige dingen in je hoofd haalt.


Anyway, heftig verhaal. Vechtpartijtjes op school lijken altijd zo onschuldig...
:(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:28:
Dus oordeel niet over die ouders, zolang je die mensen helemaal niet kent

Ik reageerde echte specifiek op '
[quote element=message id=31189687]Hoeveel mensen hebben rond de pubertijd geen flauw benul van wat de kinderen doen

Vind je dat nu echt iets om te zeggen van dat die ouders goed bezig zijn dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:29:
Vind je dat nu echt iets om te zeggen van dat die ouders goed bezig zijn dan?

Ik denk dat het onontkoombaar is, rond die leeftijf houden jongeren nu eenmaal steeds meer voor zichzelf.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:29:
Vind je dat nu echt iets om te zeggen van dat die ouders goed bezig zijn dan?

je kan toch niet oordelen of deze ouders het goed of fout hebt gedaan, gezien je die mensen helemaal niet kent!!

En het blijft een feit dat je als ouders niet altijd zicht hebt op je kinderen ( pubers)!
 
Waarschuw beheerder
Weet je wanneer kinderen pas doordraaien?? Als ze ouders hebben die continue op hun lip zitten! (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F(r)eek op dinsdag 24 april 2007 om 11:27:
Maar je ziet wel weer dat er gezeik komt van die hebzucht

hebzucht.. bezitdrang.. mannen :s
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:33:
Weet je wanneer kinderen pas doordraaien?? Als ze ouders hebben die continue op hun lip zitten!

idd moet er niet aan denken dat k tot mn 17e of zo op de voet werd gevolgd door mn vader of mn moeder :s damn zeg :s
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:32:
je kan toch niet oordelen of deze ouders het goed of fout hebt gedaan, gezien je die mensen helemaal niet kent!!

Ik vind dat je ouders nimmer mag weglopen voor de verantwoordelijkheid die je hebt als ouders, je kind fatsoenlijk de maatschappij in zetten.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:32:
En het blijft een feit dat je als ouders niet altijd zicht hebt op je kinderen ( pubers)!

Een kind breng je tijdens zijn jeugd over het algemeen bij dat geweld geen oplossing is.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:29:
Vind je dat nu echt iets om te zeggen van dat die ouders goed bezig zijn dan?

die jongens is sowieso zelf verantwoordelijk voor zijn daden hoor :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:28:
je kan niet iedereen over 1 kam scheren!

haha jawel. B)


Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 24 april 2007 om 11:28:
Wat een gezwets man, het heeft volgensmij vrij weinig te maken bij wat voor subcultuur of groepje je hoort, wanneer je je van die stompzinnige dingen in je hoofd haalt.

Nee, niet elk specifiek geval. Maar als ik kijk naar wat voor soort mensen wel met wapens op zak lopen zijn dat toch meestal de types 'hangjongere die regelmatig gras rookt'. De jongens die op de golfbaan hangen zullen daar minder last van hebben. Met wie je omgaat en in welke 'subcultuur' je je begeeft heeft wel degelijk te maken met dit soort incidenten. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:33:
Weet je wanneer kinderen pas doordraaien?? Als ze ouders hebben die continue op hun lip zitten!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:28:
je kan niet iedereen over 1 kam scheren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:35:
Een kind breng je tijdens zijn jeugd over het algemeen bij dat geweld geen oplossing is.

Precies. (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:35:
die jongens is sowieso zelf verantwoordelijk voor zijn daden hoor

Dat zeer zeker. Maar het neemt niet weg dat ouders hun kinderen eens wat meer fatsoen moeten bijbrengen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van F(r)eek op dinsdag 24 april 2007 om 11:36:
De jongens die op de golfbaan hangen zullen daar minder last van hebben

nee die gaan vooral naar de bekende hockeys feestjes :s
Uitspraak van F(r)eek op dinsdag 24 april 2007 om 11:37:
Precies.

klopt. maaaaaaar; .. ja dr zijn momenten dat je m uitflipt :s ik hou ook nie van geweld maar er zijn helaas wel momenten dat deze heilige Leeuw :P ook haar zelfbeheersing verliest.. ik ben allen dan wel zo nuchter dat k zeg dat het mijn schuld is mijn verantwoordelijkheid.. en niet de zielige kutsmoes ja mijn pappie en mammie hebben mij niet goed opgevoed :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:35:
Een kind breng je tijdens zijn jeugd over het algemeen bij dat geweld geen oplossing is.

Ben je nou zo kortzichtig dat als ouders je dat leren dat ieder kind zich daar per definitie aan houd?? Kinderen krijgen van alles mee in de opvoeding en het is als ouders te HOPEN dat ze jouw normen en waarden overnemen! Je hebt er niet voor de volle 100% invloed op!

Als ik kijk naar mijn oude buren, 4 kinderen, 3 kids perfect terecht gekomen, brave burgers, keurig opgevoed, alles voor elkaar, maar 1 is er gewoon kut terecht gekomen en is een asociaal gedrocht! Die ouders hebben ALLES gedaan, maar niets hielp! En het feit dat zijn 3 kids perfect afgeleverd hebben, zegt iets over hun oudercapaciteiten! (y) Je hebt gewoon niet overal invloed op!
 
Waarschuw beheerder
*
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 11:39:
at zeer zeker. Maar het neemt niet weg dat ouders hun kinderen eens wat meer fatsoen moeten bijbrengen

daar ben ik het wel mee eens (y)