Partyflock

Forumonderwerp · 944101

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

De wereldberoemde Love Parade verkast van Berlijn naar het West-Duitse Ruhrgebied. Het muziekspektakel moet op 25 augustus in Essen plaatsvinden.

Organisator Rainer Schaller keert de Duitse hoofdstad definitief de rug toe, meldden Duitse media. Schaller wil de danceparade vooralsnog vijf jaar in het Ruhrgebied houden.

De organisatie blies medio februari de Love Parade voor 7 juli dit jaar in Berlijn af omdat het stadsbestuur nog geen toestemming had gegeven. Het dansfestijn maakte vorig jaar met honderdduizenden deelnemers een succesvolle doorstart.

Mooi dichtbij!!!
Uitspraak van hugh op vrijdag 24 augustus 2007 om 11:31:
Ik woon midden in Essen (centrum) sinds een jaartje en ga graag vanavond even bij lighthouse kijken.
Het vrouwtje moet helaas werken en misschien kunnen we wat afspreken.

helaas ben er morgenmiddag pas rond half een s'middags.

maar wel met
taxi's in Duitsland

en die zijn inderdaad goedkoop.

Weet jij toevallig of je met de taxi de stad in kan komen en zo ja waar die dan het beste heen kan rijden om ons zo dicht mogelijk bij de parade of de berliner platz af te zetten.

PS. groot fan van de playboy en de oprichter ervan.:D
laatste aanpassing
Denk dat je wel een stukje moet lopen maar is zeker niet ver.
Het makkelijkste is gewoon het centraal station (hauptbahnhof) en vandaar door het centrum richting cinemaxx. ik schat zo'n 10/15 min.
De kant van Berliner platz zal volledig onbereikbaar zijn voor taxi's schat ik zo.
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
is de straat bij de Universiteit wel bereikbaar? Dan lijkt me dat een mooie plaats om te parkeren, voor zover het nog niet ramvol staat daar ;)
Dat is precies waar ik woon en ik was er redelijk van overtuigd dat wij de auto's konden laten staan. Helaas krijg ik net een telefoontje dat ook daar alles leeg moet zijn en dus zelfs de mensen die er wonen hun auto ergens anders gaan parkeren. Je zal het echt iets verder weg moeten zoeken.
mulheim en vandaar de trein. is 5 min
Speciaal voor Partyflock-leden:

We staan direct in contact met Frank Hulsebos van de Nederlandse kar, je kan Love Parade 2007 als VIP meemaken!

Op stapkosten om op de NL kar te komen als VIP 80 euro per persoon inclusief consumpties. Dresscode WIT

TMF aanwezig en partyfotografen waaronder Partyflock.

OP IS OP!

Partyflockleden die binnen de vriendenlijst vallen van WILD ROMANCE krijgen de voorrang. Wild Romance zal ook de NL kar ondersteunen met een dansteam. Dit is gisteren besloten.

Er zijn nog een stuk of 12 VIP plaatsen over. OP IS OP!
Strakkies vertrekken! :cheer:
Uitspraak van Karin 8) op vrijdag 24 augustus 2007 om 14:56:
Strakkies vertrekken

Veel plezier.

Ik moet nog ff geduld hebben.
Uitspraak van wsx op vrijdag 24 augustus 2007 om 15:08:
Veel plezier.

Ik moet nog ff geduld hebben.

Thanks! :flower:

Wanneer vertrek je?
*edit: Morgenmiddag lees ik :)
laatste aanpassing
Iemand een idee waar ik mijn tentje kan stallen? :P
Uitspraak van Technotic op vrijdag 24 augustus 2007 om 16:11:
Iemand een idee waar ik mijn tentje kan stallen?

op de Berliner platz

links voor het podium bij de rij speakers was nog een plekje vrij geloof ik. :p
laatste aanpassing
Wil je mee als VIP?? Mail wordt om half 7 voor het laatst gelezen...mail je mobiel door en we smsen (f)
Zometeen vertrekken :bounce:

Zal vast en zeker een dikke party worden :P
laatste aanpassing
Uitspraak van wsx op vrijdag 24 augustus 2007 om 11:48:
Weet jij toevallig of je met de taxi de stad in kan komen en zo ja waar die dan het beste heen kan rijden om ons zo dicht mogelijk bij de parade of de berliner platz af te zetten.

Essen Hauptbahnhof (centraal station). Daar kunnen de taxi's naartoe en het is heel dichtbij.

mijn advies is a40 venlo essen en dan een van de eerste afslagen van Essen pakken na Mulheim,

en als je vanaf Oberhausen komt dan,welke afslag nemen we dan?

+- 1.000.000 mensen op de been in essen hoor ik net B)
burgermeester van essen zegt 600.000 maar ik denk dat dat niet klopt. zoveel waren er niet. was een beetje leeg vond ik.

Die Loveparade war der Hammer.
Veranstalter und Polizei sprechen von 1,2 Millionen Besuchern. Die Parade war ein voller Erfolg, das Wetter hat mitgespielt und die Stimmung war grandios.

Neben allgemeinen Bilder findest Du speziell Bilder vom Tunnel Truck und von Nature One / Syndicate Wagen.

Viel Spaß mit meinen Bildern <- Klick