Partyflock

Forumonderwerp · 943594
Hallo ik ga vaak graag naar wedstrijd van de voetbal bijv. Marocprofs bij Arena toen en ook tegen FC Utrecht wedstrijd toen Boukhari die ene dodelijke goal maakte (je weet deze: http://www.youtube.com/watch?v=qyYe8Qhk0J4)

Maar wat mij opvalt, de Nederlanders maken geen RwinA niks, geen dansen zingen en vlag niks. Hun zitten beetje stil te kijken soms bij Utrecht ging die trommel verder niks, hoor op tv altijd dat vechten komt en sfeer alles, was NIKS!!

Wij gingen wel helemaal los toen was echt kickuh na de wedstrijd ook nog, maar ik had meer verwacht van het sfeer gewoon enzo, wat vinden jullie zelf van deze strakke filmpjes die we hadden van voetbal toen??

Oualid Den Haag opgepakt hehehe

Gr, Nourry
laatste aanpassing door een beheerder

Uitspraak van Skirheid op donderdag 19 april 2007 om 20:34:
Nederlanders maken geen RwinA niks, geen dansen zingen en vlag niks.

Wat me zo opvalt is dat die gastjes constant lopen te zeiken over discriminatie, terwijl ze zichzelf constant misdragen en constant lopen te provoceren.

Ik denk dat de serieuze Marokkaan zich meer ergert aan het gedrag van de marokkaanse jeugd dan dat van een iq-loze rechts-extremist (die brengt gemeenschap nog niet een slechte naam toe, slechte naam hebben komt meestal van jezelf)

hehe Nourdin je topic leefd weer! :respect:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 12:24:
Ik denk dat de serieuze Marokkaan zich meer ergert aan het gedrag van de marokkaanse jeugd dan dat van een iq-loze rechts-extremist (die brengt gemeenschap nog niet een slechte naam toe, slechte naam hebben komt meestal van jezelf)

idd, wordt eens tijd dat de " goeie " de kutmarrokanen aanpakken...

:jaja:

kut volk! afschieten!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 16:47:
kut volk! afschieten!

begin er maar mee. heb ook nog een galg voor je te huur!

Uitspraak van NiekNMGN op donderdag 26 april 2007 om 13:36:
nee, daarvoor moet je een opleiding volgen jwt!

schijt gewoon inschrijven bijs chool en dan studie ontvangen jwt normaal. vele bruni roken van ib gelt
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 mei 2007 om 18:30:
schijt gewoon inschrijven bijs chool en dan studie ontvangen jwt normaal. vele bruni roken van ib gelt

idd opligten en dum houdening

we willen bap pep en bruni

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 14:22:
idd, wordt eens tijd dat de " goeie " de kutmarrokanen aanpakken...

idd. de tijd is zover dat de autochtone Nederlanders even hun publiekelijk commentaar(media) links laten liggen, duidelijk doorgeven
wie de raddraaiers zijn onder de marrokkaanse jongeren, en deze groep stevig laat aanpakken door de Marokkaanse gemeenschap.

Overleg hierover moet niet publiekelijk in de media komen, maar gewoon door serieuze politieke organen mer de Marokkaanse gemeenschap.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 mei 2007 om 22:39:
idd. de tijd is zover dat de autochtone Nederlanders even hun publiekelijk commentaar(media) links laten liggen, duidelijk doorgeven
wie de raddraaiers zijn onder de marrokkaanse jongeren, en deze groep stevig laat aanpakken door de Marokkaanse gemeenschap.

Overleg hierover moet niet publiekelijk in de media komen, maar gewoon door serieuze politieke organen mer de Marokkaanse gemeenschap.

De verlosser! JIJ BENT MIJN MAN! RESPEKT FOR YOUW!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2007 om 18:49:
Van Hanegem bondscoach, oefenpotje tegen Feyenoord in de Kuip, ik wil ook wel weer eens lachen

gaarne in den haag

Uitspraak van Klaasbruinsma op donderdag 24 mei 2007 om 19:02:
idd opligten en dum houdening

ja tok

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 mei 2007 om 19:21:
bap pep en bruni

:respct:

heb nu nog een brokje bruni voor slapen gaan. lkkr dromen jwt hmmmmm :pijpjebruni:

(die brengt gemeenschap nog niet een slechte naam toe, slechte naam hebben komt meestal van jezelf)

Dat is niet waar.

nietes

:bier: hier

3 fristi

mietje

mietje op je oog

mugjes je kent ze wel

doner zonder sla enzo. :boks: extra knoflook :geil:
:geevautoradio: