Partyflock

Forumonderwerp · 943026

Jaja..alweer een defqon topic :)

Is het niet een idee om volgende keer gewoon bij binnenkomst de naam op het kaartje te vergelijken met de ID gegevens van de betreffende persoon??
Als vrienden van hem/haar mee naar binnen willen (op zijn naam) dan moeten die maar gewoon allemaal tegelijk naar binnen (lijkt me niet zo'n probleem als het echt vrienden van je zijn).

Natuurlijk heb je pech als er bijv. onverwachts iets tussenkomt, je poot breekt etc. waardoor je je kaartje zou willen verkopen maar dat werkt precies hetzelfde met bijv. het boeken van een vakantie oid. Dan heb je ook gewoon pech gehad :)

Lijkt mij dat je op deze manier de handel flink aan banden legt aangezien het mij sterk lijkt dat een afzetterige verkoper van kaartjes alle mensen wil meenemen waar hij een kaartje aan heeft verkocht :)

Of heeft iemand een betere oplossing?
laatste aanpassing

Uitspraak van Brian K op dinsdag 24 april 2007 om 16:42:
En als kaarten een week vóór het feest verstuurd worden heeft men nog maar weinig tijd om ze te verhandelen

ja dat gaat ook lekker werken denk ik, niet dus. Ik heb toevallig gebeld omdat mijn kaarten niet waren aangekomen per post. Schijnbaar heb iemand van de post ze lekker meegenomen. Daarna kreeg k e-tickets, ook dat werkte voor geen meter want heb 3 keer kunnen bellen voordat ze eindelijk mn kaarten kregen verzonden (en dan ben je weer 3 dagen verder). Beetje jammer dan als je op de laatste dag erachter zou komen dat je kaarten gejat worden bij de post. Enige oplossing om ze dan een week van te voren te versturen is : aangetekend en wel bij de mensen afleveren!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 mei 2007 om 07:24:
1 kaartje per persoon en die kan je ophalen op het feest zelf met je ID

stuur mensen een e-mail met een code en met die code kan je dan je kaartje paar dagen van te voren gaan halen bij een of ander verkoop ding, weet ik veel! Maar tis wel duidelijk dat er wel een en ander mag gaan veranderen :D
van mij mogen ze de kaartjes gewoon verkopen via ticketbox.dan heeft iedereen gewoon een kaartje.ik heb 2 uur achter de comp en telefoon gezetten en geen kaartjes.paar weken der na weer een uur.nog niks.en als je dan ziet voor hoeveel geld ze die kaartjes verkopen op marktplaats enzo vind ik dat triest.maja pech gehad.er zijn nog genoeg feesten waar ik nog wel na toe kan.dus bij deze hoop ik dat het kut weer is.haha

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 14:34:
Is het niet een idee om volgende keer gewoon bij binnenkomst de naam op het kaartje te vergelijken met de ID gegevens van de betreffende persoon??

dan sta je helemaal lang in de rij om binnen te komen lijkt. Zo'n horde mensen kun je niet snel controleren.

Ik denk dat de zwarthandel altijd zal blijven, zeker bij populaire evenementen, festivals en concerten. Enigzins proberen de kaartverkopers het ook aan banden te leggen door maar 4 kaarten p.p. te verkopen.

Uitspraak van vorkje op zaterdag 21 april 2007 om 12:22:
zorgen dat de mensen hun kaartje krijgen 1 dag voor defqon of dat je 1 dag voor defqon pas kan bestellen zodat onze handelaren geen tijd hebben om hun kaartjes te kunne verkopen voor een belachelijke prijs!

de oplossing ???

dit kan wel werken maar dan moet q-dance ook geen kaarten ter beschikking stellen voor bedrijven want zag dat je in december afeglopen jaar al kaarten kon kopen voor defqon vor 85 euro.

dit komt dus van bedrijven af die kaarten toegezegd hebben gekregen maarjah

een beetje handel is niet erg mensen.jullie moeten is niet zo zeuren het is gewoon makkelijk om geld te verdienen en als je het kan lijden waarom niet 4 kaarten kopen en er 3 doorverkopen is toch slim hahah had er vorrig jaar veelste veel :) HAHAH en heb ook nog zat mensen blijgemaakt bij mij in de buurt die ze niet hadden :P maarjah je kan er gewoon te weinig tegen doen :) waar kaartjes zijn is handel :D
gewoon weer via ticketbox
laat iedereen maar naar de winkel gaan