Uitspraak vanBen jij blij met de naam die jou ouders je gegeven hebben?Ik ben ik. op maandag 16 april 2007 om 09:52:
Het kan erger
Uitspraak vanBen jij blij met de naam die jou ouders je gegeven hebben?Ik ben ik. op maandag 16 april 2007 om 09:52:
Absoluut niet. Ik vind dat ik een lelijke naam heb
Ach, debbie.. tjah wat vind ik ervan.. ik weet inmiddels niet beter dus vind het wel best zo 
Uitspraak vanBen jij blij met de naam die jou ouders je gegeven hebben? Of had je liever anders willen heten?Ik ben ik. op maandag 16 april 2007 om 09:52:
Ben Niet Blij Met Mijn Ouders!!!
Uitspraak vanBen jij blij met de naam die jou ouders je gegeven hebben? Of had je liever anders willen hetenIk ben ik. op maandag 16 april 2007 om 09:52:
ik ben opzich niet ontevreden, van mij had het stoerder gemogen
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 16:14:Brigitte
Geen problemen mee..Maar ik word ook bijna nooit zo genoemd, altijd afgekort, Bri, of Brit..
echt NIET dat mensen mij Brit noemen
hou het maar op Bri of Brigit (spreekt uit als Brieziet)
Ben wel blij met mn naam, vind hem wel mooi
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 22:31:Ben Niet Blij Met Mijn Ouders!!!
Zou ik toch wat aan je houding gaan doen
Och ik ben prima tevreden.
Mocht ik willen switchen van naam dan is dat zo gedaan. 4 initialen nml
U.C.I.C. 
Mocht ik willen switchen van naam dan is dat zo gedaan. 4 initialen nml
Uitspraak vanOf had je liever anders willen heten?Ik ben ik. op maandag 16 april 2007 om 09:52:
Uitspraak van BABI PANGANG op vrijdag 20 april 2007 om 17:26:nee iedereen heet al sanne
haha hier nog een Sanne

![[Death Valley Queen]](/images/user/26312_206322.jpg)