Wij zijn ook weer terug, en ik ben het dus wel met red corvette eens, op de markt werd er constand aan je getrokken om maar iets te kopen en op het moment dat het duidelijk was dat je niets wou kopen zeiden ze niks meer. Na Efese was het helemaaal erg er stond zo'n kerel met dozen chocola die hij verkocht en na 5x no zeggen ging hij gewoon nog steeds door en duuwde die dozen echt hard tegen mijn rug..
Hotel was prima alleen jammer dat er geen enthousiasme van het personeel af kon..
geen Turkije meer voor ons..
juist zo heb ik dus precies kusadasi ervaren , en idd bij efese was het helemaal schandalig
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 september 2007 om 13:54:In welk hotel verbleven jullie dan als ik vragen mag??
we zaten in aqua fantasy
Uitspraak van Silver Corvette. op zondag 23 september 2007 om 14:16:juist zo heb ik dus precies kusadasi ervaren , en idd bij efese was het helemaal schandalig
Ja dat was echt te veel, en op de markt ook wel, maar dat kan ik nog wel een beetje begrijpen en dat was ook niet zo erg, behalve die ene kerel die eerst over mijn ogen begon en vervolgens zijn hand op de schouder van mijn vriend legde waar ook net toevallig de riem van de cameratas zat..
we zaten in aqua fantasy
Is dat toevallig naast dat Adaland - Aquapark??
Wij zaten in Tusan Beach Resort, dat is daar vlak in de buurt
Uitspraak van Silver Corvette. op zondag 23 september 2007 om 14:16:juist zo heb ik dus precies kusadasi ervaren , en idd bij efese was het helemaal schandalig
Ja dat was echt te veel, en op de markt ook wel, maar dat kan ik nog wel een beetje begrijpen en dat was ook niet zo erg, behalve die ene kerel die eerst over mijn ogen begon en vervolgens zijn hand op de schouder van mijn vriend legde waar ook net toevallig de riem van de cameratas zat..
Nou, dit is natuurlijk helemaal niet leuk
Ik heb de vakantie in Kusadasi en het winkelen in het centrum en op de markt echt heel anders ervaren..... Ik had dus absoluut geen last van lastige mannetjes...