Uitspraak vanEn nou helemaal beter??Ik ben ik. op woensdag 11 april 2007 om 09:38:
nieren voor altijd naar de klote
van kanker ben ik net 2 maanden genezen verklaard
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 09:44:ja in me vorige leven als koe.
gekke koeienziekte
Jij wel Tim ja
Uitspraak van NL xxmariskaxx NL op woensdag 11 april 2007 om 11:05:koorts
Ach, daar kom je wel weer overheen.
NOOIT, heb zelfs (gelukkig) nog nooit hoofdpijn gehad ofzo.. whaha
ik kan er niet over meepraten, ziek zijn.
Heb als kind wel alles wat los en vast zat gebroken.. Wildebras... Vinger, middenhandsbeentje, arm, been, voet .. haha.. keer heeeeeeel hoog uit een boom gesodemietert op mijn ribben
zwaar gekneust... haha
maar NOOIT echt ZIEK 
Heb als kind wel alles wat los en vast zat gebroken.. Wildebras... Vinger, middenhandsbeentje, arm, been, voet .. haha.. keer heeeeeeel hoog uit een boom gesodemietert op mijn ribben
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 10:27:Uitspraak van VageJetje op woensdag 11 april 2007 om 09:36:
ja 2 x waarvan 1x bijna dood ... ivm verklote nieren
andere keer door oog van de naald ivm kanker
Uitspraak van VageJetje op woensdag 11 april 2007 om 09:45:
van kanker ben ik net 2 maanden genezen verklaard
Reden voor een feesie
Uitspraak van actief op woensdag 11 april 2007 om 11:24:en hopelijk volgend jaar april me laatste keer dat ik naar de dermatoloog hoef.
help het je hopen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 11:25:alleen als je me dush noemt.
skatje ?!?! mag dat ook ???
Reden voor een feesie
yup ... gevierd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 11:27:ja idd. wel genezen maar feessie geven ho maar
je stond op de gastenlijst als VIP
maar ben daarnaast ook nog gewoon mens
ik ook
skatje ?!?! mag dat ook ???
nee ik wil dush genoemd worden
je stond op de gastenlijst als VIP ... maar je dorst niet of je bent mij gewoon vergeten
zal het wel vergeten zijn. komt door me pfeiffer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 11:33:nee ik wil dush genoemd worden
oke
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 11:33:zal het wel vergeten zijn. komt door me pfeiffer
volgende x gewoon ff vragen aan mij of je wat vergeet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 11:58:Lekker vage reactie ook weer zoals altijd
ook daarvoor sorry
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 11:58:Maarja beter dat het wel is goedgekomen iig
nou echt he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:40:Oh okee! Dan eet jij die, dan eet ik chocola
ik vind het een goeie deal