| Betreft: | evenement: Awakenings, zaterdag 7 april 2007 om 22:00 |
wij wilden door tot de laatste beat
pardon ??? wie is wij????
nou, hij knalde wat mij betreft best mis
Ik vond het wel meevallen....miss djax was dat betreft wel een betere afsluiter gezien het 'rengdengdeng' gehalte maar niets mis met Remy vorig weekend....
laatste aanpassing
Uitspraak van Vette Vingers op donderdag 12 april 2007 om 17:51:jij liep te hangen terwijl wij aan het springen waren....
en toch was het niet mijn idee om voor het laatste nummer weg te gaan
en wie stond er nog te stuiteren, toen we op de anderen wachte??
juist, IK
Uitspraak van Vette Vingers op donderdag 12 april 2007 om 17:51:het 'rengdengdeng' gehalte
leuk bewoording
Uitspraak van Vette Vingers op donderdag 12 april 2007 om 17:51:niets mis met Remy vorig weekend....
kwestie van smaak
net als toen met BMB
ik vond gas terug, wat ze deden, niet lekker
vind lekker energiek afsluiting wel erg lekker
en toch was het niet mijn idee om voor het laatste nummer weg te gaan
en wie stond er nog te stuiteren, toen we op de anderen wachte??
juist, IK
Dat klopt maar Ik is iets anders dan WIJ en zeg dan niet JIJ maar ZIJ....kan ik er wat aan doen dat hij continu weer een nieuwe ploat opzette..en je had ook NEE kunnen zeggen...'
leuk bewoording
ja leuk heh??? Over Rengdengwiefuh gesproken: Ik moest er gelijk aan denken dat je Elisa wel mag bedanken dat ze zich zo klote voelde.....want anders liep je helemaal niet te stuiteren vorige zaterdag...
laatste aanpassing
Uitspraak van Vette Vingers op donderdag 12 april 2007 om 18:05:wel mag bedanken
heb ik al gedaan
Uitspraak van Vette Vingers op donderdag 12 april 2007 om 18:05:je had ook NEE kunnen zeggen...' !! Ik wil niet!!
ik ben niet zo moeilijk