Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 17:58:je wil aan een goeie vriend vertellen dat je meer dan vriendschap voelt maar je durft het niet wat raden jullie dan aan om te doen?
in jou geval het ook niet proberen .
dat blauwtje kan hard aankomen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:50:fluit er maar achter... hmmmm... dit is een lastige... ik ga het googelen hoor... lastig taaltje.. dat belgisch..
amaiii manneke, da snapte Gij toch wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:50:amaiii manneke, da snapte Gij toch wel
zie mijn vorige antwoord..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:57:zie t..
jammer dat er geen antwoord meer komt
ja erg jammer... ik had linda ook al uitgenodigd, die is altijd wel in voor een klein relletje.. maar ja, zoals gewoonlijk was ze weer aan de late kant..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:54:ola linda... hahaha I'm back in town again.. long time no see...
Ey grafmonster
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:57:ik vond t al lang duren voor je er was
Ik ben zooooooo popi
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 19:01:ja erg jammer... ik had linda ook al uitgenodigd, die is altijd wel in voor een klein relletje.. maar ja, zoals gewoonlijk was ze weer aan de late kant..
Ach, de grafdel komt wel terug
Ey grafmonster
kappen nou lin.. ik een grafmonster en zij een grafdel? je kan tever gaan he!! ik was het eerst!!!
Ey grafmonster
kappen nou lin.. ik een grafmonster en zij een grafdel? je kan tever gaan he!! ik was het eerst!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:40:hahaha... an, eefje, dutroux EN internet in de kelder... wordt nog spannend hiero...
beetje respect
Ik ben zooooooo popi
je bent ook zooooooo bescheiden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 19:06:ik was het eerst!!!
dan hoef je t nog niet 2 keer te posten hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 19:06:ik heb niet met je geknikkerd
ook niet samen aan de dakgoot gehangen?
Hallo, jij heb hoogtevrees
waarom vertel je dat nou open en bloot op pf? kutje....
Kan alsnog
neeeeeeee lin... die tijd hebben we gehad.. we hebben andere spannende dingen gedaan maar knikkeren doen we niet meer he..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 19:16:waarom vertel je dat nou open en bloot op pf? kutje....
Was het een geheim dan, dat je een professioneel watje bent???
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 19:16:neeeeeeee lin... die tijd hebben we gehad.. we hebben andere spannende dingen gedaan maar knikkeren doen we niet meer he..
Godver
Ik wil knikkeren! *stampt met haar voetjes op de grond*
Was het een geheim dan, dat je een professioneel watje bent???
hehe.. nu zeg je het goed... professioneel ja..
Ik wil knikkeren! *stampt met haar voetjes op de grond*
neeeee lin, deze x krijg je je zin niet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 17:58:je wil aan een goeie vriend vertellen dat je meer dan vriendschap voelt maar je durft het niet wat raden jullie dan aan om te doen?
zou veels te bang zijn mijn vriendschap kwijt te raken als het mis ging, voor mij geen relatie met vrienden.
Zeg snol, gaan we nu zo beginnen
hee uh slet, doe lief
Gister al janken over een monogaam huwelijk, nu mij oud noemen.... Je speelt wel heel erg op mijn gevoel in
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:43:pak de sneltrein naar Belgié ff.... of spring er eerst even voor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 21:27:Owh jeej......EotT is weer bezig
ik ben niet WEER bezig ik ben nog steeds bezig, jwt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 22:00:vooruit praat me maar een minderwaardigheidscomlex aan
Die had je toch al?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 22:02:Die had je toch al?
ja zeker door jouw opmerkingen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 22:04:ja zeker door jouw opmerkingen
Ja....en overdrijven is ook weer een vak he...madame
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 22:06:Ja....en overdrijven is ook weer een vak he...madame
daarom ben jij erin gaan werken zeker
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 22:09:daarom ben jij erin gaan werken zeker
Nee, het betaalde niet zo goed he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 22:12:Nee, het betaalde niet zo goed he
niet??
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 22:16:ik krijg namelijk bakken met geld ervoor
Tja, ik wil ook niet weten wat je daar voor heb moeten doen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 22:17:, ik wil ook niet weten wat je daar voor heb moeten doen
ik zeg t toch:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 22:21:helemaal NIKS laatste aanpassing 28 maart 2007 22:21
Shame on you
Gewoon vertellen.
Weet je meteen waar je aan toe bent, of hij jou ook leuk vindt.
Weet je meteen waar je aan toe bent, of hij jou ook leuk vindt.
B-Flock :bounce: → als beheerder
Op eigen verzoek gesloten.