Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 17:58:je wil aan een goeie vriend vertellen dat je meer dan vriendschap voelt maar je durft het niet wat raden jullie dan aan om te doen?
een workshop
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 17:58:wat raden jullie dan aan om te doen?
jezelf van partyflock verwijderen
Uitspraak van Dre@mc@tcher op woensdag 28 maart 2007 om 18:04:jezelf van partyflock verwijderen
ow nee sorry dacht dat jij dezelfde was als die net 8 topic achter elkaar opende
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:09:ik wil ni dood of van de partyflock ik wil gewoon op een manier aan ne goeie maat van me laten weten dak hem kei graag zie en ni op een vriendschappelijke manier
als je zulke goeie vrienden bent kun je elkaar toch alles vertelle? ... i dont see the problem
als je zulke goeie vrienden bent kun je elkaar toch alles vertelle? ... i dont see the problem ... je hoeft je niet teschamen en btw het is een vriend dus hij zal je echt niet gruwelijk afwijzen ...
het probleem is da ik bang heb da als hij geen relatie wilt dat die vreindschap dan ook kapot is
Chris wat ben je toch ontzettend lief 

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:10:je hebt helemaal niks te willen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 17:58:wat raden jullie dan aan om te doen?
Neem een breezer, word je wat losser van en laat je dan na 2 breezers meteen ontmaagden.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:10:je hebt helemaal niks te willen
ook bedankt om te helpen hoor
Uitspraak van Sylvi@! [RTJ] op woensdag 28 maart 2007 om 18:15:Neem een breezer, word je wat losser van en laat je dan na 2 breezers meteen ontmaagden.
kben geen maagd meer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:16:kben geen maagd meer
dan denk je dat er ff bij
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:16:kben geen maagd meer
Had het kunnen weten.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:18:ben je wel
toch ni nee dermee dak al meer as een jaar vrijgezel zen ofwa en niemand heb aangeraakt.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:19:eu nee
noooouuuuu ik denk het wel... en je twijfelt.. ik zie het!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:19:toch ni nee dermee dak al meer as een jaar vrijgezel zen ofwa en niemand heb aangeraakt.
frigide mormel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:19:en niemand heb aangeraakt
ja maar das niet vrijwillig, de jongens willen je gewoon niet.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:21:ga door, ga door,ga door!!
happen zuigen slikken
en dat allemaal voor een breezer!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:21:ja maar das niet vrijwillig, de jongens willen je gewoon niet
o my god wa zijt gij vor 1ne
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:22:o my god wa zijt gij vor 1ne
ik zal het vertalen:
oh mijn god wat ben jij er voor een..
Ik vrees dat het enige is dat je kunt doen het hem vertellen en daarmee inderdaad het risico lopen dat de vriendschap kapot gaat. Want als je er stiekem mee blijft lopen zal het op den duur de vriendschap hoe dan ook stuk maken en misschien op een stuk onprettigere manier.
Wat nou als hij bijvoorbeeld een nieuwe vriendin heeft?
Ik kan je nu al vertellen dat je hem dan (ongewild) zult haten daarom terwijl hij zich van geen kwaad bewust is.
Wat nou als hij bijvoorbeeld een nieuwe vriendin heeft?
Ik kan je nu al vertellen dat je hem dan (ongewild) zult haten daarom terwijl hij zich van geen kwaad bewust is.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:24:ik zal het vertalen:
oh mijn god wat ben jij er voor een..
dank u.. snapte het al niet....
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 17:58:je wil aan een goeie vriend vertellen dat je meer dan vriendschap voelt maar je durft het niet wat raden jullie dan aan om te doen?
vraag het op tina.nl
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:26:gaat het om ene Marc D. ? in dat geval raad ik het af !
nee het gaat niet om hem
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 18:26:wat een geweldig lokmiddeltje is dat toch de beste uitvinding van het millenimum
hoho... van het millenium? van de hele mensheid bedoel je zeker?

![Sylvi@! [RTJ]](/images/user/508412_726334.jpg)