| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 16 juni 2007 om 11:00 |
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 19:37:Apart, maargoed op het bijna net zo grote Decibel vorig jaar draaiden Bryan Fury en Producer ook al.... en iedereen die daarbij was kon wel concluderen dat het grote publiek daar (nog) niet echt klaar voor is (bijna lege area).
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 26 maart 2007 om 23:34:Dries Roelvink vs. Noizefucker lijkt me wel vet
Vindiknoggeentientjewaarddandatkaartje, bleeh
viste dit van robbers zijn myspace:
http://collect.myspace.com/index.cfm?fuseaction=music.showDetails&Band_Show_ID=13326884&friendid=101941232
deze dus sowieso Robbers of Supply Module, Hellfish, Bryan Fury, Producer, Manu Le Malin
dit jaar dus aanwezig
http://collect.myspace.com/index.cfm?fuseaction=music.showDetails&Band_Show_ID=13326884&friendid=101941232
deze dus sowieso Robbers of Supply Module, Hellfish, Bryan Fury, Producer, Manu Le Malin
dit jaar dus aanwezig
Uitspraak van Hammertime op zaterdag 24 maart 2007 om 18:25:Denk niet dat defqon daar tegenop kan
deh
Uitspraak van Hammertime op zaterdag 24 maart 2007 om 18:25:de line up van Ground zero is gewoon
Denk niet dat defqon daar tegenop kan
Defqon heeft nie eens een goede line-up nodig, tis tog masterlijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 maart 2007 om 00:14:deze dus sowieso Robbers of Supply Module, Hellfish, Bryan Fury, Producer, Manu Le Malin
+ Kotzaak Klan
Uitspraak van d'un tableau historique op vrijdag 23 maart 2007 om 13:12:Micron of Moleculez of FFF
of als ze nog bestaan zouden hebben, MICROPOINT,...Dat zou een feest geven, MOLECULEZ vs. MICROPOINT, maar dat zit er helaas niet meer in±
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 maart 2007 om 19:37:Apart, maargoed op het bijna net zo grote Decibel vorig jaar draaiden Bryan Fury en Producer ook al.... en iedereen die daarbij was kon wel concluderen dat het grote publiek daar (nog) niet echt klaar voor is (bijna lege area).
interessant, interessant, dan is Q-dance toch bezig om het te hypen
Uitspraak van Transistorized op donderdag 29 maart 2007 om 01:50:MOLECULEZ vs. MICROPOINT
Snap deze combi even niet,
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 01:41:heb dus egt GEEN zin in partyraiser
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 09:23:Snap deze combi even niet, .
Rappe fransekern vs. niet al te snelle industriele meuk, jwt
begint allebei met n M man, ff beter kijken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 01:41:heb dus egt GEEN zin in partyraiser
ik hoop iig dat JDA komt, dat vind ik echt een naam die wat toevoegt aan een feest
Pff, al die uitgelaten reacties van regelregte fans, btje overdreven he, Vis en Producer wonen onderhand bijna in NL, zo vaak draaien ze, en lache dat ze op defqon komen, maar t is ook weer niet uber-experimentele muziek ofzo, gewoon lkkr beuken op zn engels, past prima in t plaatje imo
Gaat erom dat dat breezer Q er pas mee komt als het al fucking populair is. En dan durven ze zich straks vast vernieuwend te noemen let maar op.
(n)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 20:58:en noizefucker als afsluiter in de mainstream zodat ik lekker plaats heb
Stoer man. Rzpckt voor jou . Echt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 21:04:haha.. vet he tot ik geen mainstream luister en tot ik muziek als noizefucker vet vind zodat ik niet bij het grote publiek hoor
Hoor jij niet bij het grote publiek? Jij bent vast mad underground!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 21:23:gelukkig ga ik niet naar een feest wat reng deng deng heet ;x
Gelukkig heeft dat zo zijn reden.
Ga nou maar terreuren in de troubadour met je underground kisten bretels vriendjes.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 21:28:thnx m8
pogo ze nog @ reng deng deng he !
Ja Marco, verklaar je nader?
Uitspraak vanDat wordt echt raggen.Sweet as Sugar
op donderdag 22 maart 2007 om 11:09:
tssss lomperts
JUMPSTYLE 4 LIFE
Ja lekker !!
Br33ZaH 3RB1J!!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 21:28:pogo ze nog
Zegt iemand uit limburg die van noizefucker houd en terreur feestjes bezoekt.