dit topic kan gesloten worden
!
!
laatste aanpassing
Uitspraak van Mensergerjenietwat een prutsers 4-0op donderdag 4 oktober 2007 om 19:26:
groningen zal der ook wel uitvliegen denk ik zo
twente haalt t denk ik wel
az en Ajax moet geen probleem zijn denk ik zo
en ajax moet geen probleem zijn ga toch weg j**d
laatste aanpassing
Helemmaal niets IN HOERENVEEN
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 oktober 2007 om 19:16:Helsingborgs ole ole
Friezen uitgeschakeld in UEFA Cup
Heerenveen is het lachertje van Europa
Helsingborg - Het vertrouwen vooraf op het bereiken van de tweede ronde van het UEFA Cuptoernooi was groot bij sc Heerenveen. De deceptie na afloop nog vele malen groter na de oorwassing en de onverwachte uitschakeling in Helsingborg. De Friezen gingen af door de zijdeur en werden daarmee gisteravond het lachertje van Europa.
Heerenveen is het lachertje van Europa
Helsingborg - Het vertrouwen vooraf op het bereiken van de tweede ronde van het UEFA Cuptoernooi was groot bij sc Heerenveen. De deceptie na afloop nog vele malen groter na de oorwassing en de onverwachte uitschakeling in Helsingborg. De Friezen gingen af door de zijdeur en werden daarmee gisteravond het lachertje van Europa.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 oktober 2007 om 14:29:Hoerenveen.
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 7 oktober 2007 om 16:39:de tering
kunnen die zielige cambuur fans zich niet ff in hun eigen topic begeven? uit al hun uitspraken komt jaloezie naar boven!
ze hebben wel gelijk
t slaat nergens op dat een speler zo snel weer in de armen wordt gesloten. komt er gewoon op neer dat t publiek niet staat voor wat ze zingt. net als met : "verbeek rot op" kheb nog geen actie gezien
en Alves is een geniale speler maar zn instelling is bout en alleen daarom al verdiend hij de schop
cambuur fans
begeven
zich
ff
niet
ze hebben wel gelijk
t slaat nergens op dat een speler zo snel weer in de armen wordt gesloten. komt er gewoon op neer dat t publiek niet staat voor wat ze zingt. net als met : "verbeek rot op" kheb nog geen actie gezien
wil jij wel even je mond houden met je kut ajax
Uitspraak van oldskoolyouth op vrijdag 11 mei 2007 om 11:25:cambuur is gewoon heerenveen in t klein!
en daar ben ik t nu volkomen mee eens

![Delli[050]](/images/user/167578_904813.jpg)