Onderwerp is dubbel!
Zie "Sex fantasie????" voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 12:38:ik denk dat ze je sloopt.
ik hoop het, hoef ik me op deze wereld niet me ervoor te schamen bij mijn maten
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 12:42:ik hoop het, hoef ik me op deze wereld niet me ervoor te schamen bij mijn mate
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 12:30:nou, dan hou ik dat liever even tegen
Is een keuze, dus wederom wat jij wilt
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 12:47:wat ben jij heerlijk makkelijk
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 12:55:dus jij doet ook niet moeilijk als ik zeg dat je even snel de keuken schoon moet gaan maken?
Nee, doe ik niet moeilijk, dat weiger ik gewoon, krijgen we geen ruzie over hoor.
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 13:06:vrouwen van tegenwoordig
Ik ben niet zoals alle vrouwen dus niet generaliseren aub
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 13:10:jawel dat is het makkelijkst anders moet ik nadenken
Aha, ik snap het, niet moeilijk doen als het makkelijk kan he
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 13:10:jawel dat is het makkelijkst anders moet ik nadenken
Hahahaha
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 13:16:ik hou ook niet van moeilijk idd
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 13:16:Daar word je niet vrolijk van heb ik laatst gehoord
Goed onthouden he!!
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 13:21:ja ik heb geen vrouwengeheugen hoor, binnen een week ben ik het kwijt.
probeer eens wat minder nutteloze informatie op te slaan
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 13:23:probeer eens wat minder nutteloze informatie op te slaan
zoals?
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 11:56:ik denk dat ze je in het ootje hebben genomen jongen.
Ik heb laatst mijn vriendin in haar * genomen en daarna was dat ook een o'tje
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 13:38:Ik heb laatst mijn vriendin in haar * genomen en daarna was dat ook een o'tje
lullig voor je...als ik mijn vriendin in haar ster neem is het daarna 1 grote scheur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 13:38:Ik heb laatst mijn vriendin in haar * genomen en daarna was dat ook een o'tje
als ik mijn vriendin in haar ster neem heb ik daarna een carport
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 13:40:als ik mijn vriendin in haar ster neem is het daarna 1 grote scheur
Je moet ook niet je hele vuist er in ene keer insteken amateur, dat is anaal voor gevorderden
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 13:51:zo mop sago?
I just have a low bullshit-tolerance.
Uitspraak van -=[Pino]=- op zaterdag 17 maart 2007 om 13:51:
Dank u
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 13:51:Zo ik ben echt onder de indruk....
Whahahahahahahahahaha
Echt stoer ben je nu!
Ben je nu trots op jezelf? (Ik wel hoor dat je je eerste belediging op PF hebt gezet)
Tuurlijk honey
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 13:51:krijg je daar al een waarschuwing voor tegenwoordig?
Mja, de laatste tijd wel
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 13:56:Je moet ook niet je hele vuist er in ene keer insteken amateur, dat is anaal voor gevorderden
wie zegt dat ik niet gevorderd ben?
Uitspraak van inactief op zaterdag 17 maart 2007 om 13:57:Mja, de laatste tijd wel flauw he?
ja best wel
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 13:21:ja ik heb geen vrouwengeheugen hoor, binnen een week ben ik het kwijt
Ga eens aan Zen doen, dan leer je wat je moet bewaren en wat deleten.
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 13:40:lullig voor je...als ik mijn vriendin in haar ster neem is het daarna 1 grote scheur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 13:44:als ik mijn vriendin in haar ster neem heb ik daarna een carport
Zoiets als van alsof je een banaan de gang ingooit?
Ik zit nu af te wachten tot de persoonlijke aanval komt 
Het pf-regelement van tegenwoordig
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 13:58:ja best wel
Het pf-regelement van tegenwoordig
Uitspraak van inactief op zaterdag 17 maart 2007 om 13:57:Tuurlijk honey ik moet eerlijk toegeven dat ik je stoerder vindt als je je als nickname nymfomane geeft en sneue aandachtsgeile topics opent. Respect!
Hahahahah, wie is hier nu aandachtsgeil??? Jij toch zeker, met zo'n profiel.
Liefje ik hoef geen aandacht en al zou ik dat wel willen wat boeit jou dat?
Ga eens aan Zen doen, dan leer je wat je moet bewaren en wat deleten.
wat is dat nou weer?
Zoiets als van alsof je een banaan de gang ingooit?
Volgens mij meer als met een vrachtwagen door een rietje proberen te rijden
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 14:04:wat is dat nou weer?
google maar effe, is te lang om uit te leggen. Zou iedereen eens een cursus van moeten doen, maakt de mens een stuk leuker
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 14:04:Volgens mij meer als met een vrachtwagen door een rietje proberen te rijden
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 14:03:Hahahahah, wie is hier nu aandachtsgeil???
gast
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 14:15:NilesBanks
nou, niet AANDACHTSgeil op het moment
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 14:03:Hahahahah, wie is hier nu aandachtsgeil??? Jij toch zeker, met zo'n profiel.
Ik ontken ook niets liefje
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 14:03:Liefje ik hoef geen aandacht en al zou ik dat wel willen wat boeit jou dat?
Honey als het jou niet boeit of het mij wat boeit waarom ga je dan in de aanval?
Uitspraak van xGwendolynx op zaterdag 17 maart 2007 om 14:13:Zal vast nog wel ff duren...We kunnen haar ook persoonlijk doodslaan Ook wel een fijne fantasie
Oe
Uitspraak van inactief op zaterdag 17 maart 2007 om 14:18:Honey als het jou niet boeit of het mij wat boeit waarom ga je dan in de aanval?
Ik kan nog uren doorgaan zo, maar heb weinig zin om er tijd en energie in te steken.
En ik hap niet zo graag, ik zuig liever.
Uitspraak van xGwendolynx op zaterdag 17 maart 2007 om 14:13:Zal vast nog wel ff duren...We kunnen haar ook persoonlijk doodslaan Ook wel een fijne fantasie laatste aanpassing 17 maart 2007 14:14
Lijkt me lekker, sm is niet helemaal mijn ding, maar kan het proberen.....
Zeg maar waar en wanneer je wilt afspreken, mag jij mij proberen dood te slaan.
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 14:11:zal wel eens kijken
Doe dat!
Uitspraak van NilesBanks op zaterdag 17 maart 2007 om 14:17:nou, niet AANDACHTSgeil op het moment
Gewoon geil?