Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op zondag 25 maart 2007 om 18:10:moet zeggen dattie wel snel vervaagd howr..
zag ik vandaag..
wordt m dus ook niej..
Zonde, was een mooi kleurtje.
Loreal heeft hem als verf en die is
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 20:42:Zonde, was een mooi kleurtje.
thnx..
ga k eens proberen want me haar is nu wel opgelicht..
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 15 maart 2007 om 20:03:maar doordat mijn haar zo zwart is zie je daar nooit wat van..
ook niej bij de kapper..
ik heb honderden euros uitgegeven bij de kapper..
ja je ziet iets als ze t eerst ontkleuren..
heb ik er max 2 weken plezier van..
dan is t oranje..
sorry had niet goed gekeken
no problem..
Uitspraak van M to the OOTJE™ op maandag 26 maart 2007 om 11:46:Heb je al verschillende kappers geprobeerd :0
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 15 maart 2007 om 20:45:toni & guy cosmo ben overal geweest..
Ik ken de verf wel, een vriendin van mij heeft middenbruin haar, bij haar pakt gewone rode verf ook niet. Dus 2 weken erna heb ik er die nieuwe verf aangeraden, ik heb het toen geverfd. En inderdaad! Het werkte echt haar haar werd toch rood. Dus goed spul! op zwart haar iets minder resultaat maar denk wel dat het te zien zal zijn...
laatste aanpassing
Uitspraak van Masshysteria op maandag 26 maart 2007 om 20:24:op zwart haar iets minder resultaat maar denk wel dat het te zien zal zijn...
bij mij dus niet