| Betreft: | evenement: Showtek Special, zaterdag 21 april 2007 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak vankleine xqlusive zanyramona
loves the dj op woensdag 14 maart 2007 om 19:59:
No thanx 
Leuk voor showtek, maar ik ben echt die commerciele standaard hardstyle ontgroeid

Leuk voor showtek, maar ik ben echt die commerciele standaard hardstyle ontgroeid
Uitspraak van Sander102030 op woensdag 14 maart 2007 om 18:39:05.05.2007 Southstylers @t XXlerator Matrixx Nijmegen
Ook straight on dj team(luna & pila) is dan aanwezig
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op woensdag 14 maart 2007 om 22:14:maar ik ben echt die commerciele standaard hardstyle ontgroeid
gossie, alles waaraan geld word verdiend is commercieel
laatste aanpassing
Uitspraak van Shockproof op woensdag 14 maart 2007 om 18:56:dan kun je ook voor het eerst hun CD kopen
heb de cd al
nr met mcdv8 is MEGA !!!
leuk dat er ook nog 'oude' nrs opstaan.
goed cdtje
laatste aanpassing
Uitspraak vanga ik wel bij jou staanramona
loves the dj op dinsdag 17 april 2007 om 21:43:
haha is goed
Ik sta zoals gebruikelijk wel weer ergens bijna vooraan
laatste aanpassing
Uitspraak van StefanovicHet zal wel proppen worden ja.. Nja maar niet teveel bij nadenken.. Ik ga wel extra hard los, gaan mensen wel een beetje aan de kantop dinsdag 17 april 2007 om 20:49:
Volgens mij zijn we met een groepje van 15-20 ofzo, dus ruimte moeten we wel hebben ja
Is het al zaterdag? ik kan nie meer wachten joh
Uitspraak van Stefanovicdie hele zooi uit limburg komt zeker ook weer?op dinsdag 17 april 2007 om 21:55:
tuurlijk is limburg in grote getalle aanwezig