In mijn geval dan
ok mooi, dan zeg ik tegen de buren dat ze volgende keer de politie mogen bellen (lastig huisgenootje dat 4u snachts met een groep mensen komt aanzetten en lawaai gaat maken, dan heb je pas echt schijt aan andere mensen en huisgenoten)
Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 11:03:ok mooi, dan zeg ik tegen de buren dat ze volgende keer de politie mogen bellen
Kratje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 11:04:Loopt je vriend die kk muis van je te hard in zijn kontje te boren! .. Zodat ie al wel spuitend in dat pluchee beestje van je komt!
kheb wel ratten geen muizen
Kratjenaar de buren, geen politie sturen
mijn vriend, mijn andere huisgenoot, ik en mijn buren lagen ervan wakker...tis dus ook voor mn eigen belang
kheb ze wel t huis uit gekregen door te dreigen politie te bellen, ben niet van plan nachten wakker te liggen als je elke dag van 9 tot 5 moet werken
Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 11:06:kheb ze wel t huis uit gekregen door te dreigen politie te bellen
Komen ze de volgende keer echt niet weer
Huisgenoot is
Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 10:58:krijgt diegene dan gelijk een boete
Dit meen je toch niet serieus he ?
kan ook wel met een beetje hoofdpijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 11:18:Dit meen je toch niet serieus he ?
wat niet?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 11:20:En na vele klachten bij de woningbouw je huis uit!
het is MIJN huis, ik heb t gekocht...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 11:20:En na vele klachten bij de woningbouw je huis uit!
Spreek uit ervaring
Haha hiero ook op het randje
Geluidsoverlast
als het jou huis is zoals je zeg pleur dat kind dan het huis uit
yep kga vanaaf huurcontract opzeggen, ze maakte toch nooit schoon/ruimde nix op etc. Weer een stuk minder irritaties, kan mn hypotheek nu onderhand toch zelf betalen... maarja zal nog wel minimaal 4 maanden duren eer dat zo ver is... (opzegtermein), dus kan voorkomen dat er nog zoiets gebeurd als ze toch denkt van kmoet toch al t huis uit wat kan er nog verder gebeuren
Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 11:03:ok mooi, dan zeg ik tegen de buren dat ze volgende keer de politie mogen bellen (lastig huisgenootje dat 4u snachts met een groep mensen komt aanzetten en lawaai gaat maken, dan heb je pas echt schijt aan andere mensen en huisgenoten)
waarom bel je niet gewoon zelf dan??? beetje omslachtig zo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 11:54:Mijn bovenbuurvrouw wordt steevast elke zaterdagavond om half één geneukt. Om één uur hoor ik dan de voordeur dichtklappen. Heel vreemd.
khoop niet dat mn onderbuurvrouw wat dat betreft last heeft van mij
Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 11:52:yep kga vanaaf huurcontract opzeggen, ze maakte toch nooit schoon/ruimde nix op etc. Weer een stuk minder irritaties, kan mn hypotheek nu onderhand toch zelf betalen... maarja zal nog wel minimaal 4 maanden duren eer dat zo ver is... (opzegtermein), dus kan voorkomen dat er nog zoiets gebeurd als ze toch denkt van kmoet toch al t huis uit wat kan er nog verder gebeuren
Gewoon eruit trappen ze kan je toch niets maken.....
Als je er echt kwijt wilt...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 11:54:Mijn bovenbuurvrouw wordt steevast elke zaterdagavond om half één geneukt. Om één uur hoor ik dan de voordeur dichtklappen. Heel vreemd.
Boefje
Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 11:38:het is MIJN huis, ik heb t gekocht...
Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 11:52:yep kga vanaaf huurcontract opzeggen
Dan hoop ik voor je dat ze er niet al langer als 9 maanden zit , want dan heb je huurbescherming en dan mag je haar niet zomaar eruitgooien
Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 10:58:krijgt diegene dan gelijk een boete (zo ja hoeveel?) of een waarschuwing??
nope, ze gaan eerst polshoogte nemen, pas als de klachten aanhouden, kan de politie beslissen om het geluids instelatie in beslag te nemen.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 maart 2007 om 12:13:Dan hoop ik voor je dat ze er niet al langer als 9 maanden zit , want dan heb je huurbescherming en dan mag je haar niet zomaar eruitgooien
jah maar ze roept zelf ook al een half jaar dat ze eruit gaat, ze zoekt alleen bijna niet dus ze gaat geen rechtzaak aanspannen ofzo
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 maart 2007 om 12:40:Aangezien het huis op jouw naam staat, is het jouw verantwoordelijkheid, die geluidsoverlast. Zeg er dan zelf wat van, beetje raar om je buren de politie te laten bellen.
tis meer voor als het een keer gebeurt en ik er niet ben, ben vaak weg namelijk
Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 12:59:jah maar ze roept zelf ook al een half jaar dat ze eruit gaat, ze zoekt alleen bijna niet dus ze gaat geen rechtzaak aanspannen ofzo
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 maart 2007 om 13:03:Als ze niet moeilijk erover doet is het idd geen probleem.
kheb al eens een rechtzaak tegen me gehad van iemand die ik na een paar maanden eruit had gestuurd (dus binnen de 9 maanden doordat er iemand eruit moest vd gemeente), ze eiste 2000 euro
kheb geweigerd te betalen en verder nooit meer wat van gehoord gelukkig
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 14:10:je krijgt eerst meerdere malen een waarschuwing
ligt er maar net aan...
ik ken iemand die kreeg een waarschuwing en bij de 2de keer ging echt zo'n beetje alles mee
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 14:10:je krijgt eerst meerdere malen een waarschuwing voor er stappen tegen je worden genomen. en dan nemen ze eerder je apparatuur in beslag dan dat je een boete krijgt. ik spreek uit ervaring
ja maar wat hebben ze aan je apparatuur als t door een groepje mensen komt
Uitspraak van actief op woensdag 14 maart 2007 om 14:27:ja maar wat hebben ze aan je apparatuur als t door een groepje mensen komt
als de lawaai van de mensen afkomt krijg je naar de waarschuwingen vanzelf wel een papiertje in de hand gedrukt
als het van het appratuur afkomt ben je dat gewoon kwijt...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 14:54:Uitspraak van ~Nikki~ op woensdag 14 maart 2007 om 14:27:
ja maar wat hebben ze aan je apparatuur als t door een groepje mensen komt
als de lawaai van de mensen afkomt krijg je naar de waarschuwingen vanzelf wel een papiertje in de hand gedrukt
als het van het appratuur afkomt ben je dat gewoon kwijt...
wat zielig, waarom hebben we dan zulke installaties nog?