Partyflock

Forumonderwerp · 936310

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Wie weet er nog een leuk/speciaal kapsel?? Ik ga morgen weer naar de kapper, en wil wel weer eens iets nieuws..

dit ga ik over een uur laten knippen
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 20 maart 2007 om 13:25:
ik vind het goed zo, ik heb het zo gewild dus zo is het goed. ik hoef niet zo'n standaard kapsel wat iedereen heeft.. maar goed ik kam mijn haar zoals ik het wil

Je doet maar maar niet janken als dat het door nog meer mensen gezegt wordt dat het verkeerd geknipt is :cheer:
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op dinsdag 20 maart 2007 om 17:10:
Je doet maar maar niet janken als dat het door nog meer mensen gezegt wordt dat het verkeerd geknipt is

hahaha oke dan!
't is ten eerste niet verkeerd geknipt!!!
zo is het zoals ik het wou
en je haren naar voren kammen is al helemaal geen gezicht,.. dusja, dan is het maar verkeerd geknipt, volgens jou, in mijn ogen is het goed geknipt

en trouwens, huilen zal ik er niet om doen hoor.. je doet gewoon moeilijk dat jij het niet goed vind, wil niet zeggen dat ik het daarom ook niet goed vind!
laatste aanpassing
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op dinsdag 20 maart 2007 om 18:18:
en trouwens, huilen zal ik er niet om doen hoor.. je doet gewoon moeilijk dat jij het niet goed vind, wil niet zeggen dat ik het daarom ook niet goed vind!laatste aanpassing 20 maart 2007 18:26

Nee ik doe moeilijk omdat jij zo graag een ''Chelsea'' coupe wil,terwijl je verre van een skinnette afzit ;).
En het dan ook nog eens verkeerd knipt, Maar ach, wazi's hé
Maargoed, het zal mij een worst wezen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op dinsdag 20 maart 2007 om 19:01:
Nee ik doe moeilijk omdat jij zo graag een ''Chelsea'' coupe wil,terwijl je verre van een skinnette afzit .
En het dan ook nog eens verkeerd knipt, Maar ach, wazi's hé
Maargoed, het zal mij een worst wezen

:lol: meid, je bent echt grappig!!! 8)
en blijkbaar ben ik heel intressant voor je, want het kan je wel een worst schelen, het boeid je nogal!
hahahahaha

maar goed, je voelt jezelf wel heel groot zo te horen, fijn voor je, en blijf je zo voelen (Y).. gedraag je volwassen zou ik zeggen :) enne.. jij ziet het maar zoals je het zien wil!

nou mevrouw de ''skinnette'' als je nog meer te vertellen heb, zeg je 't maar :roflol: en over echte skinheads gesproken, DE ECHTE vind je hier niet hoor:no: ga naar engeland of polen toe!! zoekt en gei zult vinden (Y)

Dus praat aub niet over wazi's want in engeland of polen lachen ze jou stront als ze je zien lopen!! :lol:

alsjeblieft waar gaat dat voortaan heen met de 15 jaar..

maar meisje ik heb wel meer te doen dan me bezig te houden met wat ik nou wel of niet ben (Y) het enigste wat ik ben is mezelf, misschien zou jij dat ook moeten zijn, want je stopt jezelf in een hokje en wil er blijkbaar aardig bijhoren, fijn voor je dat het lukt.maar ik heb mijn eigen visie op het leven!(Y)
laatste aanpassing