Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2007 om 09:20:Wat een hoer zeg die Annie
zuipschuit ik zag haar toen rollend uit de steeg komen
Uitspraak van SuuZz-SuZe op woensdag 14 maart 2007 om 21:57:zuipschuit ik zag haar toen rollend uit de steeg komen
R.I.P.
Had precies hetzelfde gedaan als ik hem was, waarschijnlijk had ie er goede redenen voor(met of zonder alcohol boeit niet).
Helaas had ik ook hetzelfde gedaan, als ik die agent was(hem of je eigen lijf en familie).
En sorry als ik mensen voor de schenen stoot, maar mischien is het nu is tijd om nu eens echt de ogen open tedoen, het blijkt dat mensen steeds vaker op meerde vlakken het heft in eigen hand nemen.
Laat rinie aub de enige zijn die zo moest heen gaan, en laat ons hem als enige herinneren.
Zodat we weten dat aleen rinie de duppe is geweest van de politieke bende.
ps
Jongeren die dit in de hand gewerkt hebben...
Beter je leven idioot...
Voor zo ver ik weet is het gewoon trijteren geweest, in en in triest.
Had precies hetzelfde gedaan als ik hem was, waarschijnlijk had ie er goede redenen voor(met of zonder alcohol boeit niet).
Helaas had ik ook hetzelfde gedaan, als ik die agent was(hem of je eigen lijf en familie).
En sorry als ik mensen voor de schenen stoot, maar mischien is het nu is tijd om nu eens echt de ogen open tedoen, het blijkt dat mensen steeds vaker op meerde vlakken het heft in eigen hand nemen.
Laat rinie aub de enige zijn die zo moest heen gaan, en laat ons hem als enige herinneren.
Zodat we weten dat aleen rinie de duppe is geweest van de politieke bende.
ps
Jongeren die dit in de hand gewerkt hebben...
Beter je leven idioot...
Voor zo ver ik weet is het gewoon trijteren geweest, in en in triest.
Uitspraak van H@rdCore Pyro^ op vrijdag 16 maart 2007 om 15:57:Voor zo ver ik weet is het gewoon trijteren geweest, in en in triest.
het werd helaas van kwaad tot erger!
Uitspraak van bob de spons op dinsdag 13 maart 2007 om 23:36:met respect en stilte
en die agente helaas te zacht geslagen in onze school tijd..
sorrij
toevallig die agent van delta college??

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)