Partyflock

Forumonderwerp · 934515

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

https://partyflock.nl/party/76101

Het duurt misschien nog ff, maar ik kan niet wachten!

op 28 juli vind het jaarlijkse Rockit open Air festival weer plaats in nederlands mooiste natuurgebied :cheer: de Maarseveense plassen!

wat zijn de verwachtingen voor dit jaar?

- line up?
- weer die achterlijke hoge drank en eetprijzen!!?

http://www.youtube.com/watch?v=glvm7YAglYg

om alvast in de stemming te komen :D
laatste aanpassing
villa op de main is :Z

Uitspraak van DK079 op vrijdag 13 april 2007 om 00:24:
Gewoon weer ala Rachmad zoals vorig jaar

dat kon mij dus weer echt niet bekoren...
skils en verhey gingen wel errug lekker!
ken me het festival moment van mij van vorig jaar nog herinneren alsof het gister was.

hele dag lekker in het zonnetje staan grooven, smoken, zuipen, lachen, knuffelen, gek doen met opblaasstoelen, in het gras spacen en toen de dag afsluiten met steve die mark broom - twenty nine draaide. kippevel
bij de 2 vorige xen was ik op vakantie:( dit jaar heb ik nog weinig plannen.. dus dit jaar ben ik ckr bij:D:D als je die fotos allemaal ziet en verhalen van vrienden hoor.. moet het gewoon goed zijn..:bounce:
Uitspraak van Frenkel G. op dinsdag 17 april 2007 om 15:28:
bij de 2 vorige xen was ik op vakantie dit jaar heb ik nog weinig plannen.. dus dit jaar ben ik ckr bij als je die fotos allemaal ziet en verhalen van vrienden hoor.. moet het gewoon goed zijn..

Zeker ouwe!! voll'n bak gezelligheid!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 16:10:

je liep na 1 min weg man! niet lullen!!
Uitspraak van Lennart! op donderdag 12 april 2007 om 20:57:
wel tof dat villa komt!

Villaslowbos had van mij weg mogen blijven....

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 16:10:

Mij dus ook totaal niet...maar dat heb ik wel vaker bij Rachmad...heb hem nou al vaak gehoord maar de keren dat ik op z`n set echt los ben gegaan zijn op 1 hand te tellen!!!
Uitspraak van Pickadoll op zaterdag 21 april 2007 om 00:51:
zijn op 1 hand te tellen

en dat is maar goed ook :yes: elke x dezelfde set is ook maar elke x dezelfde set!
steve draait anders wel de dikste platen :yes:
Uitspraak van Pickadoll op zaterdag 21 april 2007 om 00:51:
heb hem nou al vaak gehoord maar de keren dat ik op z`n set echt los ben gegaan zijn op 1 hand te tellen!!!

dan heb jij een hand met heeeeel veel vingers kerel..
Uitspraak van Soon. op zaterdag 21 april 2007 om 06:36:
en dat is maar goed ook elke x dezelfde set is ook maar elke x dezelfde set!

blabla...NOT!
Uitspraak van anders op zaterdag 21 april 2007 om 11:31:
steve draait anders wel de dikste platen

Juist!

Steve = Koning

Wanneer komt er wat meer info vrij? :D

Uitspraak van Carnagast op vrijdag 13 april 2007 om 00:39:
Heb echt zin in Rockit!

*Btw vantevoren al lopen zeiken ... :z
Soon... -> Favoriete artiesten...STEVE RACHMAD :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 12:13:
Steve = Koning

jij snapt het ;)
Uitspraak van chiquito op zaterdag 21 april 2007 om 12:10:
dan heb jij een hand met heeeeel veel vingers kerel..

Gewoon 5 als iedereen :)

Ach gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak anders zou het bij 1 podium druk zijn en bij de rest niemand staan....das nou het mooie aan het feesten...iedereen doet lekker zijn ding wat die leuk vind :)
mooi gesproken ;p
Uitspraak van Pickadoll op zaterdag 21 april 2007 om 14:12:
Ach gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak anders zou het bij 1 podium druk zijn en bij de rest niemand staan....das nou het mooie aan het feesten...iedereen doet lekker zijn ding wat die leuk vind

I totally agree with that.

Maar Rachmad als saai betitelen kan echt niet. Hij is een meester in het afsluiten van feesten. Zijn eigen jubileumfeest in de Gas was super, en 3 edities geleden sloot hij af in de graansilo met een meesterlijk rollende pompende diepe heldenset.

Het lijkt er steeds vaker op de DJ's van Nederlandse bodem te weinig worden gewaardeerd. Nu is opeens Shinedoe fantastisch, alleen omdat ze op TDK TW stond...
Uitspraak van chiquito op zaterdag 21 april 2007 om 14:36:
Nu is opeens Shinedoe fantastisch, alleen omdat ze op TDK TW stond...

nah, dat komt gewoon omdat ze op timewarp een heel andere set draaide dan dat ze in Nederland draait (tenminste de keren dat ik haar heb gezien..)

meestal vind ik het gewoon wel leuk, maar d'r set op Timewarp was echt geweldig..

heeft nix met timewarp te maken, was gewoon een andere set.. :D

Timewarp held blijft namelijk toch Raresh O:) ;)
Uitspraak van Tish op zaterdag 21 april 2007 om 14:49:
Timewarp held blijft namelijk toch Raresh

ben niet op TW geweest, maar openen EN afsluiten op Cocoon R'dam deed hij echt fenomenaal...
Uitspraak van Tish op zaterdag 21 april 2007 om 14:49:
meestal vind ik het gewoon wel leuk, maar d'r set op Timewarp was echt geweldig..

was trouwens meer als voorbeeld. Benny Rodrigues, Steve Rachmad, Darko Esser, Remy....veel Nederlandse DJ's worden gewoon ondergewaardeerd...
Uitspraak van chiquito op zaterdag 21 april 2007 om 14:53:
maar openen EN afsluiten op Cocoon R'dam deed hij echt fenomenaal...

ja, daar was ie me dus ook opgevallen.. op timewarp begonnen ik en eliel iedereen mee te sleuren naar raresh, en iedereen zat echt van 'rawie..? waar gaan we heen..?'

uiteindelijk was iedereen echt zó blij dat ze mee waren gegaan whaha :lol:
Uitspraak van chiquito op zaterdag 21 april 2007 om 14:54:
was trouwens meer als voorbeeld. Benny Rodrigues, Steve Rachmad, Darko Esser, Remy....veel Nederlandse DJ's worden gewoon ondergewaardeerd...

jup, das idd denk ik wel zo.. misschien is het gewoon dat alles wat van ver komt beter is in mensen hun hoofd ofzo..? gras bij de buren enzovoorts ;)
Maar Rachmad als saai betitelen kan echt niet.

je moet sowiezo respect voor die gast hebben.. echt 1 van nederland beste techno/electro-producers, zo fucking veel goede shit geproduceerd

en ik vond die afsluiting op rockit vorig jaar idd echt meesterlijk (Y)
Uitspraak van Tish op zaterdag 21 april 2007 om 15:11:
gras bij de buren

yup. das dus jammer
Uitspraak van Housewerk op zaterdag 21 april 2007 om 15:18:
je moet sowiezo respect voor die gast hebben

wederom een +1
Maar Rachmad als saai betitelen kan echt niet. Hij is een meester in het afsluiten van feesten. Zijn eigen jubileumfeest in de Gas was super, en 3 edities geleden sloot hij af in de graansilo met een meesterlijk rollende pompende diepe heldenset.

Sorry maar op een 1 of andere mannier kom ik er nooit lekker in bij hem!!

Toen in de gas tijdens zijn jubileum vond ik hem weer wel ok!!

Mischien moet ik hem maar weer eens een kans geven als ik jullie zo hoor :)
Uitspraak van TECHNOFREAK® op zaterdag 21 april 2007 om 16:37:
dat is wel erg laf!

beter de podia draaien en íets zachter geluid dan helemaal geen rockit toch..? :D
rachmad is fucking goed..als je hem op minder grote feesten ziet, vind ik hem ook beter op 1 of andere manier..

sommige sets zijn echt gruwelijk vet..sommige rete saai. Maja hij draait fucking lang mee, dikke producties in verschillende stijlen. In het buitenladn wordt hij zwaar gewaardeerd..hier minder. tja dat heb je bij wel meer artiesten
laatste aanpassing

Uitspraak van Lennart! op zaterdag 21 april 2007 om 18:41:
sommige sets zijn echt gruwelijk vet..sommige rete saai.

Jah heb ik ook met Rachmad. Maar als tie dan goed draait blijft het ook wel ff een tijdje hangen.
Uitspraak van chiquito op zaterdag 21 april 2007 om 13:49:
Soon... -> Favoriete artiesten...STEVE RACHMAD

ja dus.. wat is daar zo vreemd aan? nergens staat dat ik hem slecht vind heur.. (y)

Uitspraak van Lennart! op woensdag 11 april 2007 om 19:56:
wilde net zeggen! was tering vet!!

mannen worden de mannen van de jongens onderscheiden
en de vrouwen van de meisjes uiteraard!

zeker maatje was een mooi weekend ;)

rachmad is fucking goed..als je hem op minder grote feesten ziet, vind ik hem ook beter op 1 of andere manier..

van die b-kanten techno. Buitenaards soms, dat zijn wel de sets die ik opnoem als ik de beste sets die ik gehoord heb. Vorig jaar koninginnennacht was bijna magisch! Met als ultiem party moment de zon die om 8 uur 's ochtends na een break van een paar minuten met de bass mee je gezicht in klapt. Iedereen stond elkaar aan te kijken van: what the...!!! Maar denk dat iedere DJ beter draait als ie voor een klein publiek van pure liefhebbers staat toch? Dat zijn in ieder geval de momenten waarop ik de vetste techno hoor en t meest geniet. Meer nog dan alle timewarps, awakes en Rockits en weet ik veel wat bij elkaar.
rachmad is fucking goed

JUIST! Je hoort mij ook niet zeggen dat hij iedere keer subliem is, maar Rachmad op de line up staat bijna altijd garant voor een lekkere set.
Uitspraak van Tish op zaterdag 21 april 2007 om 16:42:
íets zachter geluid

5 dB is wel iets meer dan IETS zachter tish.... :P

Uitspraak van Lennart! op dinsdag 17 april 2007 om 16:44:
je liep na 1 min weg man! niet lullen!!

wheheh fuckyou...dat kan niet..8)..
nee maar steve rachmad kan geweldig draaien....alleen ik hou sowieso al absoluut niet van detroit dus het is gewoon dat ik niet van zijn platenkeuze en stijl hou(Y)
dit staat buiten kijf dat meneer al fucking 20 jaar illegale feesten geeft en absoluut het hart op de juiste plaats heeft!en niks anders dan respect daarvoor:D
maar hij draaid techno zoals techno begonnen is, monotoon met diepe subtiele veranderingen die je meenemen in een lange reis.

en das mooi, maar ik hoor tegenwoordig liever melodieuze techno met vocals en meeslepende melodien, duits-electro achtig met een stevige knallende beat erin.
als het toch techno moet zijn, dan hoor ik liever funky techno a la mulero vroeger en christian varela.

(Y)
laatste aanpassing

Uitspraak van chiquito op maandag 23 april 2007 om 15:33:
5 dB is wel iets meer dan IETS zachter tish....

ja ongeveer 5 x zachter als ik me niet vergis.
3dB minder, is de helft

dus 5 dB is bijna 4x minder

(ik onhoud altijd dat 3dB meer, is een verdubbeling van de volume)
laatste aanpassing
10dB erbij is 2 keer harder... 10dB eraf 2 keer zachter, maar hoe je 5dB eraf dan berekent is voor mij ff iets te lang gelden...heeft met logaritmen te maken en wiskunde was niet mijn sterkste kant...
Uitspraak van chiquito op maandag 23 april 2007 om 16:26:
heeft met logaritmen te maken en wiskunde was niet mijn sterkste kant...

dat is wel te zien 8)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Decibel
in engels staat het duidelijkst:
A level difference of ±3 dB is roughly double/half power
Uitspraak van xantrex op maandag 23 april 2007 om 16:34:
dat is wel te zien

De decibel (meervoud decibels en niet decibellen!), afgekort tot dB, is geen eenheid, maar een logaritmische schaal om verhoudingen aan te duiden. Daarbij betekent 0 dB een verhouding 1, dus gelijkheid. Elke verhoging met 10 decibel betekent een vergroting met een factor 10. Een verhoging met 20 dB betekent dus een factor 100, een verhoging met 30 dB een factor 1000 enz. Vooral vermogensverhoudingen worden uitgedrukt in dB.

wikipedia maar dan Nederlands...:D

Ik zou toch zweren dat ik heb geleerd dat 10dB erbij factor 2 keer zo hard is...

moeilijk gebeuren.

ik kreeg die onzin bij natuurkunde op de havo kan ik me herrinneren.

ik dacht zelfs dat elke decibel gelijk stond aan een verdubbeling, :vaag:.....das al helemaal niet te begrijpen.

ach fuckit.
gewoon met het koppie voorraan tegen de boxen...
mn oren zijn toch al naar de tering whehhe
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 16:45:
gewoon met het koppie voorraan tegen de boxen...
mn oren zijn toch al naar de tering whehhe

juist
en over aantal jaar hebben ze nieuwe oren voor je of hele mooie gehoorapparaten

Uitspraak van xantrex op maandag 23 april 2007 om 17:01:
juist
en over aantal jaar hebben ze nieuwe oren voor je of hele mooie gehoorapparaten

doe dr dan maar meteen een nieuwe lever met beton legering bij.:)(Y)
komt eraan

nog ander bestellingen?

nieuwe knieën?? (heb ik ook wel nodig)
laatste aanpassing
enkels...ook handig

als ik 's ochtends uit bed stap en begin met wandelen naar de plee, kraakt echt alles de eerste 3 meter :D
Uitspraak van chiquito op maandag 23 april 2007 om 16:42:
Ik zou toch zweren dat ik heb geleerd dat 10dB erbij factor 2 keer zo hard is...

Fout! Stel je hebt 2 vioolisten die tegelijk aan het spelen zijn, ze produceren 80 dB (zomaar een getal) om dan een verhoging van 3 dB te krijgen moet je 4 violisten hebben (in totaal). Dus 6 dB erbij zou worden in dit geval 6 violisten, 9 dB zou worden 12 violisten enz enz enz
Uitspraak van xantrex op maandag 23 april 2007 om 16:34:
in engels staat het duidelijkst:
A level difference of ±3 dB is roughly double/half power

hmm zie het nu pas dat dat er al stond O:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Eli3l op donderdag 26 april 2007 om 16:11:
hmm zie het nu pas dat dat er al stond

:D zeg op werk ook altijd, eerst lezen dan reageren :P

Dat eiland is toch al 2 jaar het gezelligst vertoeven :D
Denk alleen dat ik dit jaar over sla.
wanneer word de line up bekend gemaakt?
Uitspraak van Soon. op donderdag 10 mei 2007 om 12:04:
wanneer word de line up bekend gemaakt?

is dat belangrijk?