Partyflock

Forumonderwerp · 934515

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

https://partyflock.nl/party/76101

Het duurt misschien nog ff, maar ik kan niet wachten!

op 28 juli vind het jaarlijkse Rockit open Air festival weer plaats in nederlands mooiste natuurgebied :cheer: de Maarseveense plassen!

wat zijn de verwachtingen voor dit jaar?

- line up?
- weer die achterlijke hoge drank en eetprijzen!!?

http://www.youtube.com/watch?v=glvm7YAglYg

om alvast in de stemming te komen :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Fcukmme op zondag 18 maart 2007 om 21:13:
Rockit was Secret cinema cool! Skils standaard set.. F.E.O.S. en Under ook erg cool

vergeet die gruwelijke aflsuitset van steve niet
god dat was echt een leuk moment, mark broom op, helemaal donker en alleen die dikke lichten van het podium aan. gekkenhuis. nm die shit die je vergeten was ken gebeuren. ik had echt tering goede geregeld, sinds tijden niet meer zo lekker gegaan als toen. :D

was gister btw ook naar steve, hij stond voor 75 man ofzo. lekker setje alleen later b2b met steffie kwam er teveel disco uit die platentas :(
laatste aanpassing
Uitspraak van anders op zondag 18 maart 2007 om 21:45:
was gister btw ook naar steve, hij stond voor 75 man ofzo. lekker setje alleen later b2b met steffie kwam er teveel disco uit die platentas laatste aanpassing 18 maart 2007 21:46

jammer! maar heb ik iig al zin in die detroitsessie op koninginnenach! :D
dan gaat ie pas echt freaken
zo zeker! gaat een superfeestje worden, ik ga toch wel voor counterpart live daarheen. naja eigenlijk voor elke dj haha maar counterpart kan me nu het meest boeien.
Artiest Faux
Uitspraak van Lennart! op zondag 18 maart 2007 om 21:32:

vond het een beetje dezelfde set als op awake 8 april en awfs... Daarnaast kon ik toen echt niet meer... Mijn hoofdpijn was toen dermate pijnlijk dat ik echt niet kon genieten van die set..
Uitspraak van Lennart! op zondag 18 maart 2007 om 21:31:
ik voel een after aankomen...

Ik nog LAAAAANNNNGGG niet... moeten eerst ouders de deur uitzijn...

Mooi..ik kreeg er gelijk weer wat energie van (Y)

was zeker dik ja!
Uitspraak van DK079 op zaterdag 3 maart 2007 om 21:05:
Ik hoop stiekem weer op The Youngsters. Dat was toch wel een hoogtepuntje in 2005

soo die waren echt vet idd..
tering idd! Ben laatste tijd ook weer veel Youngsters muziek aan het luisteren, wat een helden blijven dat.

Ze staan 3 juni 1 of ander vaag festival in eindhoven:
Na een jaar van afwezigheid is het Virus festival op het tu-terrein in Eindhoven weer terug! Ook dit jaar is het de bedoeling dat er weer de nodige vette dance-acts naar Eindhoven worden gehaald.

Zo is er dit jaar in ieder geval al zekerheid over Melomanics (dancerock), Aux Raus (happyhardcorepunk), About (dancepop), C64 Orchestra (klassiek ontmoet computergames), The Youngsters (techno) en Jason Forrest (breakcore), waarbij die laatste mafkees naast zijn band ook later op de avond een exclusieve 'trance-set' zal gaan draaien in een van de zalen van het auditorium.....

Meer naampjes volgen binnenkort!

neem aan dat er wel een soort van combinatie-boeking wordt gemaakt, zodat ze de dag ervoor op FYM staan (Y)
zou vet zijn!
Uitspraak van Housewerk op woensdag 21 maart 2007 om 12:18:
neem aan dat er wel een soort van combinatie-boeking wordt gemaakt,

Of juist niet, dat gebeurd ook vaak genoeg..

Zou wel vet zijn om ze weer eens te horen iig.
Uitspraak van Fcukmme op zondag 18 maart 2007 om 21:13:
Rockit was Secret cinema cool! Skils standaard set.. F.E.O.S. en Under ook erg cool..

zkrs, en kvon rachmad toen ook verassend lekker draaien!
Uitspraak van Housewerk op woensdag 21 maart 2007 om 12:18:
Ze staan 3 juni 1 of ander vaag festival in eindhoven:

28 juli staan ze weer in Eindhoven...op het simple festival. Hmm dus niet op Rockit :(
Zinnn :D

Uitspraak van Dansliefhebber op dinsdag 13 maart 2007 om 16:06:
Een flesje water was inderdaad 4,50 euro maar dan was het ook een 0,5 ltr. flesje. Bij de feesten krijg je een plastic bekertje en betaal je ook ongeveer 2/2,50 dus vind het niet echt heel onredelijk. Daarnaast kon je het gratis vullen in de wc's dus vond het lichterlijk paniek zaaien vorig jaar door de meeste bezoekers.

idd, wou net zeggen, juist door het warme weer kon je overal op het terrein gratis water halen.. en de drankprijzen liggen gewoon vast bij degen waar je de bar incl personeel en alles huurt, geloof niet dat een organisatie daar veel aan kan doen als dat ingehuurd is..

anyway, hoop gewoon dat het net weer zulk fucking lekker weer gaat worden, echt heerlijk dat zonnetje b)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 02:03:
volgens mij heb ik niemand vorig jaar gezien zonder vip of gastenlijst(Y)

whaha, lul niet zo slap man whaha, je denkt toch niet echt dat als er 10.000 man met een gastenlijst binnenwas dit festival ooit nog een keer zou komen..? duur geintje dan elk jaar :lol:
4,50 voor water vind ik belachelijk...
Kut dat dit trouwens weer precies de dag voor Blauersee is...
Uitspraak van chiquito op vrijdag 23 maart 2007 om 14:35:
Kut dat dit trouwens weer precies de dag voor Blauersee is

k zie het probleem niet..
beter week uit elkaar, is er 2 weekenden iets vets te doen..
Vorig jaar op de vrijdag ook al Brandend Zand, daarom heb ik toen Rockit overgeslagen
Uitspraak van chiquito op vrijdag 23 maart 2007 om 14:48:
Vorig jaar op de vrijdag ook al Brandend Zand, daarom heb ik toen Rockit overgeslagen

nee, was juist vet die feest 3 daagse 8)

heerlijk brandend zand, rockit, blauer see :lief:

wereldweekend gehad :D
Uitspraak van Tish op donderdag 29 maart 2007 om 17:30:
heerlijk brandend zand, rockit, blauer see

Als je overal gratis naartoe kan wel ja ;)
Uitspraak van Pleun op donderdag 29 maart 2007 om 22:35:
Als je overal gratis naartoe kan wel ja

brandend zand was een gratis feestje, rockit was ik aan het werk, en blauer see heb ik gewoon een kaartje voor gekocht hoor ;)
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 23 maart 2007 om 14:42:
k zie het probleem niet..

moet zeggen dat ik Blauer See in t begin voor geen meter trok na Rockit en de after in de Poema
maar goed je leeft maar 1 keer dus dan moet je t er ook maar van nemen :D
Om de hoek :9
Uitspraak van Tish op donderdag 29 maart 2007 om 22:41:
blauer see heb ik gewoon een kaartje voor gekocht hoor

geen kaartje gezien daar. gewoon betalen en Dührlaufen bitte gerne danke...
Uitspraak van technowaus op donderdag 29 maart 2007 om 23:03:
moet zeggen dat ik Blauer See in t begin voor geen meter trok na Rockit en de after in de Poema
maar goed je leeft maar 1 keer dus dan moet je t er ook maar van nemen

en dan nog gewoon gaan afteren na Rockit... :D
Uitspraak van chiquito op dinsdag 3 april 2007 om 19:10:
geen kaartje gezien daar. gewoon betalen en Dührlaufen bitte gerne danke...

ja, dat bedoel ik.. 8)

wilde gewoon aangeven dat ik ook gewoon entree had betaald 8)
ik vind het zelf zonde van de knaken om 2 dagen na elkaar zwaar te gaan feesten en dan de 2e dag zoiets als
Uitspraak van technowaus op donderdag 29 maart 2007 om 23:03:
Blauer See in t begin voor geen meter trok

moet zeggen na afloop.

Ben 1 keer 2 avonden na elkaar naar Awakenings geweest en vond dat persoonlijk minder. De eerste dag moet je je toch inhouden, want ik ben echt helemaal naar de tyfus na awakenings. En de tweede dag doe je redelijk voorzichtig, met :xtc: bedoel ik dan bijvoorbeeld, omdat ik merk dat er veel lui echt totaal van de kaart raken, en dan behoorlijk fout, vooral op de zaterdagen van awakenings. Ik ben er zeker van dat het grootste gedeelte daarvan de combi-kaart-kopers zijn die hun eigen lichaam voor de gek houden. Dat kan 1 avond, maar 2 achter elkaar niet echt.
Vandaar dat Blauersee na Rockit voor mij minder snel een optie is als het op de zaterdag en de zondag na elkaar is...
Wanneer komt deze lijn omhoog eigenlijk ?

FCA schijnt in overleg geweest te zijn met de provincie Utrecht voor een vergunning voor RockIt, tegemoetkomingen van de kant van FCA in de zin van 5 decibel zachter geluid, andere opstelling van de tenten, niet meer na het festival s'nachts opruimen etc, etc...

http://molenpolder.com/Brief%20Gemeente06-03-07.doc
laatste aanpassing

Uitspraak van Tish op donderdag 22 maart 2007 om 18:53:
volgens mij heb ik niemand vorig jaar gezien zonder vip of gastenlijst

whaha, lul niet zo slap man whaha, je denkt toch niet echt dat als er 10.000 man met een gastenlijst binnenwas dit festival ooit nog een keer zou komen..? duur geintje dan elk jaar

iedereen die ik kende was gratis...
en buiten werden me zowat de polsbandjes om de oren gegooid..
maar ey..hek geen problemen mee hoor8)(Y)
mooi ook dat je zei dat je sóchtends de gastenlijst had doorgekeken of ik erop stond en dat ik op iemands anders zn naam op het vipdakkie stond:P
Uitspraak van Tish op donderdag 29 maart 2007 om 17:30:
nee, was juist vet die feest 3 daagse

heerlijk brandend zand, rockit, blauer see

wereldweekend gehad

wilde net zeggen! was tering vet!!

mannen worden de mannen van de jongens onderscheiden :D
en de vrouwen van de meisjes uiteraard!
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
July
28 Rockit Utrecht Netherlands
WHO
Ricardo Villalobos
WHAT
Rockit
WHEN
July 28, 2007
WHERE
Maarsseveense Plassen
ZUSATZ INFO
No Extra Information

van de Cocoon site!

denk dat ik dan ook maar ff kom kijken.. :)
Uitspraak van Lennart! op woensdag 11 april 2007 om 19:56:
mannen worden de mannen van de jongens onderscheiden

of de mannen die op hun geld letten van de mannen die overal connecties hebben en dus gastenlijstplaatsen, Lennart! :D

Werkzaam bij Struikgewas
Uitspraak van J. Lovehouse op donderdag 12 april 2007 om 17:06:
Ricardo Villalobos

DOPE!!!!

als hij maar wel 3 uur de tijd krijgt!!
Uitspraak van chiquito op dinsdag 3 april 2007 om 19:21:
Ben 1 keer 2 avonden na elkaar naar Awakenings geweest en vond dat persoonlijk minder. De eerste dag moet je je toch inhouden, want ik ben echt helemaal naar de tyfus na awakenings. En de tweede dag doe je redelijk voorzichtig, met :xtc: bedoel ik dan bijvoorbeeld, omdat ik merk dat er veel lui echt totaal van de kaart raken, en dan behoorlijk fout, vooral op de zaterdagen van awakenings. Ik ben er zeker van dat het grootste gedeelte daarvan de combi-kaart-kopers zijn die hun eigen lichaam voor de gek houden. Dat kan 1 avond, maar 2 achter elkaar niet echt.
Vandaar dat Blauersee na Rockit voor mij minder snel een optie is als het op de zaterdag en de zondag na elkaar is...

PFfff valt toch wel mee... Gewoon goed eten/drinken/slapen en vooral niet bij jezelf gaan denken van ohhhh wat ben ik brak...
Moet daarbij wel zeggen dat ik nooit zo veel last ergens van heb na gebruik geloof ik... alleen van het weinige slapen :)
Uitspraak van Carnagast op donderdag 12 april 2007 om 19:50:
Moet daarbij wel zeggen dat ik nooit zo veel last ergens van heb na gebruik geloof ik...

heb je wel....alleen dat merk je (nog) niet. Ik ben dinsdag en woensdag en zo fucking moe geweest van donderdag Karotte lekker vrijdag en zaterdag maf doen bij maten thuis en zondag Awakenings...toen alle dope uitgewerkt was op dinsdag was ik echt helemaal naar de tyfus...dat ben je tussendoor ook al maar dat merk je niet. Ik ben bijvoorbeeld de dag na Awakenings, in dit geval de maandag, zo fit als een hoentje....denk ik dan iig :D
Jaa daar heb je gelijk in :) Die drugs blijft nog wel even in je lichaam... Maar wanneer je gewoon de dagelijkse dingen gaat doen merk je het toch minder vind ik :)... AL verschilt het natuurlijk per keer!
Uitspraak van chiquito op donderdag 12 april 2007 om 18:43:
gastenlijstplaatsen,

alleen voor Rockit! maar ik doe promotie voor FCA..
wel tof dat villa komt!
laatste aanpassing
Afgelopen jaar voor t eerst naar Rockit open air geweest. Mn beste festival van 2006.
Dit jaar op ckah weer. ;)
Lekker met Losintbos en Deetron. :respect:
Kijken of ik de after nog trek; wil wel naar Blauer See.
Weekendje lekker knalluh! :bounce:
Weet iemand wanneer de lineup vrijkomt??
Uitspraak van Lennart! op donderdag 12 april 2007 om 20:57:

dat was dus vorig jaar van de drie feesten dik 60% van de totale entreeprijs...

BZ gratis, Rockit iets van 35, en BS geloof 24 ofzo

;)
maar ik doe promotie voor FCA..

ik wil ze ook wel ff promoten:

HUP FCA!!
Lekker schommelen :banana:
wel tof dat villa komt!

Wat een positivisme Loortje ;) ;)

En villa is :no:
Uitspraak van Carnagast op donderdag 12 april 2007 om 23:41:
En villa is

Hoop niet dat die moet afsluiten ofzo :no: Gewoon weer ala Rachmad zoals vorig jaar (L)
Jah idd.. was vet :D

Maar er zijn toch meerdere stages.... Denk als Villa gaat afsluiten ik geeneens ga :D
Uitspraak van Carnagast op vrijdag 13 april 2007 om 00:26:
Maar er zijn toch meerdere stages

Jah dat gelukkig wel, maar is wel leuk om dan bij de "main" af te sluiten omdat dan daar meestal iedereen te vinden is :)
Heb echt zin in Rockit!
laatste aanpassing
blablabla O:)
laatste aanpassing