Partyflock

Forumonderwerp · 934468
titel is overduidelijk denk ik... wie vind jij de meest overschatte DJ van dit moment??

in mijn geval: DJ Coone
Uitspraak van leander112 op zondag 4 maart 2007 om 15:01:
Uitspraak van Nicolisious op zaterdag 3 maart 2007 om 20:46:
ik vind leander112 een beetje een overschatte partyflocker

iedereen ziet daar zijn eigen naam staan;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 15:07:
maar paul elstak word ook overschat or

paul laatste tijd wel maar heeft ook heel veel voor de hardcore gedaan(y)
dan wordt dj kicken meer overgewaardeerd:9
Uitspraak van naluya op zaterdag 3 maart 2007 om 10:00:
overschatte DJ

Meestal geldt dit voor die gladde ski-hut dj's.
Voor de rest respect hoor...

laatste aanpassing

Artiest Deffer S
Partyraiser
Korsakoff, SHOWTEK, duro, headhunterz

en nog meer van die scantraxx meuk de laatste tijd.
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 15:07:
aha zo dom
trap je daar in :lol:

idd :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
hamanuptra

een hele goede dj die nooit word geboekt,wel heel zonde :(
tiesto, geen twijfel mogelijk,
van de hardcore denk ik, korsakoff?
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 16:16:
Partyraiser

for christ sake ! hoe kun je dit nou zeggen? hij is dus echt een dj die echt goed is, die veel met zn draaitafel kan doen.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 16:16:
Partyraiser

Uitspraak van Dhr. Avada op maandag 5 maart 2007 om 00:00:
for christ sake

Uitspraak van Dhr. Avada op maandag 5 maart 2007 om 00:00:
hoe kun je dit nou zeggen?

Volgens mij, Deffer, ken je Partyraiser niet eens! Als het om draaien aan komt staat hij aan de top (of iig erg hoog:))
Werkzaam bij Total Asphyxiation
Werkzaam bij Cube
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 maart 2007 om 13:52:
Zo dan weet jij iets wat nog niemand weet :S

3 SA is een live act en heeft niets met een dj te maken

Je hoort mij niet zeggen dat hij een DJ was :s
Ik zeg alleen dat een DJ tegenwoordig een ruimer begrip is dan alleen "Disc Jockey" :)

En wees blij dat ik zoiets zeg dan dat ik begin te schelden o.i.d ;)
Uitspraak van Nico:bier: op zaterdag 3 maart 2007 om 20:46:
ik vind Loempia een beetje een overschatte partyflocker :/

hoezo dat nou weer?
Uitspraak van Loempia op maandag 5 maart 2007 om 07:50:
hoezo dat nou weer?

Omdat je niet eens een stuk bladerdeeg waard bent!
Uitspraak van :bier:WJ:bier: op zaterdag 3 maart 2007 om 20:47:
Armin van buuren, Chuckie, Tiesto, Korsakoff, King Matthew

Chuckie?? die mang heeft zeker skillz 8)
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
Weet je wat ik vreemd vind..?

Dat er namen als o.a Buzz Fuzz, King Matthew, 3 SA,DJ Paul genoemd worden. Door mensen als hun BESTAAT hardcore sterker nog hun ZIJN de hardcore. Dus ik denk dat overschat hier achterwege gelaten kan worden, sterker nog.. Ik denk dat wanneer hun dit lezen ze niet meer bij komen van het lachen ;)

Het wil niet zeggen dat ze allemaal perfect draaien, maar vroeger mixten ze gewoon een plaatje, als je veel oude setjes hoort zijn ze echt niet zo goed gemixt hoor en er was niemand die daar op lette, want wat boeide het nou? er was feest!!
Het was niet zoals tegenwoordig dat het publiek verwent en veeleisend was om de meest achtelijke dingen.

+ Daarbij komt kijken dat er een verschil is tussen Dj en producer. Als een producer met een goeie release komt, zal hij automatisch veel draaien of die dat nu kan of niet....
Je hebt naamsbekendheid nodig om in trek te blijven en hoe wilde je dat voor elkaar krijgen als je niet gezien wordt?
laatste aanpassing

ik vind de meeste dj's in de dancescene wel overschat :yes: beetje 2 platen in elkaar mixen die niet eens van hem zijn en dan zelf met de eer gaan strijken :nosmile: Is niet moeilijk.. juiste tempo zoeken en de plaat erin knallen :nee:

Dance dj's zijn niks vergleken bij bijvoorbeeld hiphop dj's, die draaien 3 a 4 platen tegelijk en scratchen als een idioot :respect:

Maar ja verschil moet er wezen..

Maar de meest overschatte DJ van allemaal:

Tiesto
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 13:34:
Dance dj's zijn niks vergleken bij bijvoorbeeld hiphop dj's, die draaien 3 a 4 platen tegelijk en scratchen als een idioot

ja dat moet ik toegeven aan de hiphop scene, ze hebben wel van die dj's die fantastisch kunnen scratchen
Artiest {SHOWLIST artist 230, 96249, 1149, 46141}
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 13:34:
Dance dj's zijn niks vergleken bij bijvoorbeeld hiphop dj's, die draaien 3 a 4 platen tegelijk en scratchen als een idioot

maar dat is een beetje met appels en peren vergelijken :flower:

Overschat.... tja, ieder heb weer zijn eigen skills en charmes.

weet eigenlijk niet of ie overschat is, maar heb zaterdag Paul Oakenfold gehoord en had er best hoge verwachtingen bij...

wat een prutser was dat zeg, stoor me nooit zo aan een foutje maar deze set was 1 grote fout :/
Partyraiser

Ik bedoel, die gast draait al ik weet niet hoe lang, doet al jaren z'n ding........ Maar pas sinds hij de laatste tijd hier op Partyflock megaveel wordt gehyped, is ineens iedereen helemaal zwaar fan van 'm en zie je bij bijna elk feest topic wel 200x :respect: Partyraiser :respect:

Wat zijn mensen toch meelopers. Daarnaast vind ik tig andere dj's niet onderdoen voor Partyraiser, zoals Vince, Viper, Vinyljunk, Cixx etc.
laatste aanpassing

Uitspraak van Frots op maandag 5 maart 2007 om 08:57:
Omdat je niet eens een stuk bladerdeeg waard bent

:roflol:
Uitspraak van RHEEZA op maandag 5 maart 2007 om 13:19:
Dat er namen als o.a Buzz Fuzz, King Matthew, 3 SA,DJ Paul genoemd worden. Door mensen als hun BESTAAT hardcore sterker nog hun ZIJN de hardcore. Dus ik denk dat overschat hier achterwege gelaten kan worden, sterker nog.. Ik denk dat wanneer hun dit lezen ze niet meer bij komen van het lachen ;)

:lol: alsof hardcore uit nederland komt :s
Uitspraak van Buck Fuddy op maandag 5 maart 2007 om 13:57:
Maar pas sinds hij de laatste tijd hier op Partyflock megaveel wordt gehyped, is ineens iedereen helemaal zwaar fan van 'm en zie je bij bijna elk feest topic wel 200x :respect: Partyraiser :respect:

Wat zijn mensen toch meelopers.

Aangezien je al de 80e bent die dit komt melden wil ik je feliciteren!
Jij bent ook een meeloper :) Nu krijg je een bankstel :cheer:
laatste aanpassing
Uitspraak van Frots op maandag 5 maart 2007 om 14:14:
Aangezien je al de 80e bent die dit komt melden wil ik je feliciteren!
Jij bent ook een meeloper :) Nu krijg je een bankstel :cheer:

Ten eerste heb ik z'n naam nog maar 3/4 keer in dit topic voorbij zien komen, en zonder argumentatie.

Ten tweede heb ik geen tijd en zin om eerst elk topic helemaal door te lezen voordat ik hier iets neerzet. Nerd.
laatste aanpassing

Uitspraak van Buck Fuddy op maandag 5 maart 2007 om 13:57:
Vince, Viper, Vinyljunk, Cixx

:respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van Buck Fuddy op maandag 5 maart 2007 om 14:28:
Ten eerste heb ik z'n naam nog maar 3/4 keer in dit topic voorbij zien komen, en zonder argumentatie.

Ten tweede heb ik geen tijd en zin om eerst elk topic helemaal door te lezen voordat ik hier iets neerzet. Nerd.

Dit bedoel ik niet ;)

Ik bedoel dat het nu alweer hip aan het worden is om zgn "partyraiser aanbidders" af te kraken.

Heel stoer hoor dat jij al wist dat partyraiser vroeger ook draaide :/

Uitspraak van Buck Fuddy op maandag 5 maart 2007 om 14:28:
Nerd.

Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen hoor :aai:
laatste aanpassing

Uitspraak van RHEEZA op maandag 5 maart 2007 om 13:19:
Dat er namen als o.a Buzz Fuzz, King Matthew, 3 SA,DJ Paul genoemd worden. Door mensen als hun BESTAAT hardcore sterker nog hun ZIJN de hardcore. Dus ik denk dat overschat hier achterwege gelaten kan worden, sterker nog.. Ik denk dat wanneer hun dit lezen ze niet meer bij komen van het lachen

k denk serieus dat hardcore zonder mensen zoals bovenstaanden er een stuk beter had voorgestaan...
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 14:54:
k denk serieus dat hardcore zonder mensen zoals bovenstaanden er een stuk beter had voorgestaan...

heb je uberhaupt weleens gabber geluisterd ofzo?

ja hoor anders ga ik niet zo iets verkondigen...
why?
laatste aanpassing
Uitspraak van Frots op maandag 5 maart 2007 om 14:35:
Dit bedoel ik niet ;)

Ik bedoel dat het nu alweer hip aan het worden is om zgn "partyraiser aanbidders" af te kraken.

Heel stoer hoor dat jij al wist dat partyraiser vroeger ook draaide :/

Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen hoor :aai:

Kusje.

o jee ja
laatste aanpassing

Veel DJ's hebben geen lef meer, ze draaien precies wat het publiek wil horen ipv. meer hun eigen smaak.. en onbekende dingen te draaien.. dit komt weer doordat het publiek van tegenwoordig te verwend en kortzichtig is, en veels te snel stilstaat op onbekende dingen.

Ik krijg bij sommige feesten wel eens het 'drive-in/juxebox' gevoel.. "wil je blabla voor me draaien?" :S
Uitspraak van actief op maandag 5 maart 2007 om 16:33:
Ik krijg bij sommige feesten wel eens het 'drive-in/juxebox' gevoel

dat zijn nou precies de woorden wat ik zocht :o :respect:

ik geef je groot gelijk :D
Veel DJ's hebben geen lef meer, ze draaien precies wat het publiek wil horen ipv. meer hun eigen smaak.. en onbekende dingen te draaien.. dit komt weer doordat het publiek van tegenwoordig te verwend en kortzichtig is, en veels te snel stilstaat op onbekende dingen.

Ik krijg bij sommige feesten wel eens het 'drive-in/juxebox' gevoel.. "wil je blabla voor me draaien?" :S

Dat komt toch wel door de dj's zelf hoor....
Ze willen goed gevonden worden....
Als je echt een veelzijdige dj wilt zijn moet dit je eigenlijk niets interesseren :p
je moet gwn je eigen ding doen en niet wat populair of gewilt is
Uitspraak van Dragoslav M. op maandag 5 maart 2007 om 16:51:
je moet

nee, je moet helemaal niets ;)
er zijn helemaal geen regels hoor :p

Ik krijg bij sommige feesten wel eens het 'drive-in/juxebox' gevoel.. "wil je blabla voor me draaien?"

Mjah, tis wel zo ja... je hoort echt te vaak standaardshit...
Op feesten zou je eigenlijk meer het exclusievere spul moeten horen. (Y) Anderzijds is het misschien ook ergens wel weer begrijpelijk dat de hits gedraaid worden. Het zijn natuurlijk hits omdat veel mensen de nummers vet vinden, en DJ die 'm draait vind dat nummer misschien dan ook gewoon vet en daarom draait 'ie 'm.
Als een DJ het niet uit eigen plezier doet vind ik dat wel minder iig. Maarja dat merk je snel genoeg in princiepe. Iemand die in deze tijd bijvoorbeeld nog Chronic disorder of dat nummer van Psychratic ass draait (om maar even hardcore als voorbeeld te nemen, maar geldt natuurlijk voor techno/hardstyle/oldschool, noem het allemaal maar op)...tja, die draai je echt niet meer omdat je het nog steeds zo'n vette/interessante plaat vindt, lijkt me. Dat doe je om compromissen te sluiten met het publiek dat graag alleen maar hitjes wil horen idd. En dat soort gevallen zijn wel jammer. Je kunt ook best een vette set bouwen met minder bekende platen (die nooit echt een hit zijn geworden maar toch heel vet zijn). Een top-DJ zou eigenlijk toch iets extra's moeten brengen. Maar helaas staan er veel in de lineup vanwege hun producerskwaliteiten, wat naar mijn mening echt geen zak met draaien te maken heeft.
Tiesto, zijn producties zijn dan misschien voor de meesten helemaal "da bomb" maar echt beter draaien dan andere ken ie niet hoor. Dus een goeie dj is ie niet , eerder een goede producer voor de meeste trance liefhebbers..

(Ik vind zowel zijn producties als draaikunsten niks..)

t is maar net welk feest in welk deel van ons landje je uitkiest natuurlijk he ;)
Uitspraak van lons&core :bounce: :woep: op maandag 5 maart 2007 om 17:37:
Tiesto, zijn producties zijn dan misschien voor de meesten helemaal "da bomb" maar echt beter draaien dan andere ken ie niet hoor. Dus een goeie dj is ie niet , eerder een goede producer voor de meeste trance liefhebbers..

(Ik vind zowel zijn producties als draaikunsten niks..)

Onzin, in zijn genre is hij een zeer gewaardeerde dj natuurlijk, en dat is helemaal niet onterecht. Er zijn maar weinig djs in het algemeen die zo sterk zijn in het opbouwen van een set en het aanvoelen van een publiek als Tiesto. Of je ervan houdt of niet, de man is zeker een begaafde dj, die zijn sporen verdiend heeft.

the prophet ook wel or
zowat elke keer het zelfde :s
laatste aanpassing