Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 12:31:maar ook omdat z'n kop me niet aanstaat
beetje onnozel, ik ben geen fan van de setjes van Partyraiser, maar draaien kan die
Meestoverschatte dj: Weirdo
Uitspraak van Foltergeist op zaterdag 3 maart 2007 om 12:41:Meestoverschatte dj: Weirdo
jepz, ook
champ-e-on ook..
Uitspraak van Foltergeist op zaterdag 3 maart 2007 om 12:41:beetje onnozel, ik ben geen fan van de setjes van Partyraiser, maar draaien kan die
dat moet jij weten
die kop is niet mijn enige motivatie
maar dat had je kunnen weten als je goed leest
Wij geven ons graag op voor deze categorie. Kom maar op met die award.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 12:46:dat moet jij weten
die kop is niet mijn enige motivatie
maar dat had je kunnen weten als je goed leest
uiteraard had ik dat gelezen
Ik vind overigens ook wel dat Partyraiser echt te veel boekingen heeft hoor
Ook Noize Suppressor komt nu naar mijn mening iets te vaak naar Nederland, het speciale is er wel van af.
Ik vind het overigens frappant dat een artiest als Dione maar zo weinig boekingen heeft
Tiesto
ligt eraan als hij in een commercieele tent moet draaien komt hij niet met moeilijke platen aan nee maar als hij zichzelf moet bewijzen kan hij echt wel goed draaien
Nou dan moet hij dat maar eens heel hard gaan bewijzen.
Ik heb hem live gehoord sorry hoor maar vind het maar niks platen die over slaan etc....
Als jij mij een perfecte liveset van hem kan regelen.....
laatste aanpassing
Uitspraak van Catscanner op zaterdag 3 maart 2007 om 15:03:Darkraver, geen twijfel mogelijk
die kan het wel
als ie nuchter is
mja daar staat of valt ook alles mee
Nou dan moet hij dat maar eens heel hard gaan bewijzen.
Ik heb hem live gehoord sorry hoor maar vind het maar niks platen die over slaan etc....
Als jij mij een perfecte liveset van hem kan regelen.....
Jij bent duidelijk niet zo vaak op een feestje geweest
Outblast kan heus wel draaien hoor
Nou als we het over harder styles hebben dan vind ik Catscan inderdaad behoorlijk overschat. Vind zn producties geeneens zo slecht, maar als dj... en Pila vind ik ook zwaar matig.
Edit: laat me alpha twins ook nog ff noemen. Zo fantasieloos. maargoed, ben al een hele tijd niet meer naar een harder styles feest geweest nu.
Edit: laat me alpha twins ook nog ff noemen. Zo fantasieloos. maargoed, ben al een hele tijd niet meer naar een harder styles feest geweest nu.
laatste aanpassing
Ik plaatste net een reply in een 3SA forum en toevallig lees ik dit nu.
Wat een onzin.
Valt dit in de categorie "dom met de kudde meelullen"?
Zo is het.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 21:14:Werdt overschat idd...mee eens..
Wat een onzin.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 21:02:leuk de discussie over 3 SA terwijl de bste man nooit 1 plaat heeft gedraaid![]()
Praat niet over wat je niet weet
Zo is het.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 21:35:3 steps ahead en overschat?? meer een kwestie van smaak vind ik
Uuh ja, is inderdaad m'n mening. Geen feit. Had er even bij moeten zetten ja.
Hoezo dat?
Maargoed, ik vond z'n sound verder niks, op een paar nummertje na. Een compleet eigen sound had ie idd wel
Uitspraak van Piet Parra™ op zaterdag 3 maart 2007 om 13:01:Hardcore dj's zowiezo uke:
ja man
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 21:02:leuk de discussie over 3 SA terwijl de bste man nooit 1 plaat heeft gedraaid
oke in het algemeen dan 3 steps ahead heeft heel wat goede producties op zijn naam enzo en zijn live acts schenen ook zeer goed te zijn maar aangezien hij dood is wrdt hij wel door iedereen overgewaardeerd terwijl er andere dj's in de hc scene zijn die even hard knokken voor goede sets terwijl die minder aandacht krijgen dat is wel waar
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 maart 2007 om 21:02:leuk de discussie over 3 SA terwijl de bste man nooit 1 plaat heeft gedraaid
Praat niet over wat je niet weet
Een dj hoeft tegenwoordig niet persee platen te draaien jurk
oke in het algemeen dan 3 steps ahead heeft heel wat goede producties op zijn naam enzo en zijn live acts schenen ook zeer goed te zijn maar aangezien hij dood is wrdt hij wel door iedereen overgewaardeerd terwijl er andere dj's in de hc scene zijn die even hard knokken voor goede sets terwijl die minder aandacht krijgen dat is wel waar
Dit bedoel ik inderdaad
Uitspraak van leander112 op zondag 4 maart 2007 om 15:01:HUH?!
Uitspraak van Nicolisious op zaterdag 3 maart 2007 om 20:46:
ik vind leander112 een beetje een overschatte partyflocker
haha zo dom
trap je daar in
maar paul elstak word ook overschat or