Partyflock

Forumonderwerp · 934007

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

DEN HAAG - donderdag 29 feb ( 10.00) zal er tijdens het debat over de regeringsverklaring een motie van wantrouwen in tegen de staatssecretarissen Ahmed Aboutaleb (Sociale Zaken) en Nebahat Albayrak (Justitie).

Dat zegt fractievoorzitter Geert Wilders van de PVV zaterdag in NRC Handelsblad. Hij vindt het onacceptabel dat beide PvdA-bewindslieden, die deze week werden beëdigd, een tweede paspoort hebben. Aboutaleb heeft ook een Marokkaans pasoort, Albayrak een Turks.

wat vind jij?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 00:32:
precies, bij deze nodig ik je uit voor een gezellig dagje denhaag, via spoorwijk, gedeelte laak, hoefkade, hollandspoor, zo naar het centrum.

dan piep je wel anders maatje.

Och, dus andere meningen tellen niet?
Je kunt er pas over oordelen als je dichtbij het 'vuur' zit? Strange of niet?
Wilders woont ook in zo'n wijk?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 00:34:
denk dat ik dichter bij het vuur zit dan jou.

Hoe weet je dat dan? :vaag:
(N)nee dus

je spreek jezelf tegen. leest over antwoorden heen, of je wilt het gewoon niet lezen.

het antwoord heb ik je al kweet niet hoevaak gegeven, daar reageer je niet op, ja op 1, met een wedervraag.

maar laat maar bakken soldaatje, denk niet dat we eruit komen.

:bier:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 00:41:
je spreek jezelf tegen. leest over antwoorden heen, of je wilt het gewoon niet lezen.

het antwoord heb ik je al kweet niet hoevaak gegeven, daar reageer je niet op, ja op 1, met een wedervraag.

maar laat maar bakken soldaatje, denk niet dat we eruit komen.

Zwak.
Persoonlijk worden. 'Soldaatje' Haha, achja wat moeten we dan wel niet over jou zeggen?
Zegt genoeg over jou he.

Of krijg ik nu weer een pb'tje van je. :flower:
laatste aanpassing

2 paspoorten: (n)
Beetje naief om te denken dat het inleveren van een paspoort in één keer iemands loyaliteit zou veranderen... Alle leden van de kamer hebben een eed afgelegd, en dat lijkt mij voldoende.
Het flauwe van Wilders is dat hij nu pas begint te zeuren over mensen met een dubbel paspoort in bestuurlijke fincties terwijl Aboutaleb al jaren wethouder van A'dam is en Albayrak al zo'n negen jaar in de kamer zit. Toen was het blijkbaar geen probleem, en zelfs voor deze verkiezingen waarbij de heer Wilders wist dat er mensen met een dubbel paspoort verkiesbaar waren heeft hij zich niet laten horen. Pas op het moment dat ze staatssecretaris worden en hij dus weet dat hij met een protest veel publiciteit zal krijgen laat hij zich horen. Dit lijkt me niets meer dan een zuiver populistische actie.

ik ben van mening als iemand zijn leven in een ander land wilt voorzetten, hij ook alleen dat paspoort mag aannemen, het behouden van het 'oude' paspoort geeft mijnes inziens te veel mogelijkheden. Gewoon één paspoort en één nationaliteit.
Nee..

Geen discussie mogelijk O:)
Uitspraak van ..Mike op donderdag 1 maart 2007 om 00:55:
Nee..

Geen discussie mogelijk

:no::NO::NO::NO::NO::NO::NO::no::NO::NO::NO::NO::NO::NO::no::NO::NO::NO::NO::NO::NO:

:cheer:go wilders:cheer:
laatste aanpassing

Uitspraak van stampdraakie op donderdag 1 maart 2007 om 01:04:
go wilders

op hem gestemd jah...zoals velen, maar zoals zovaak luistert de overheid niet naar de stem van de bevolking :S
Uitspraak van luckyBastard13 op donderdag 1 maart 2007 om 00:48:
Dit lijkt me niets meer dan een zuiver populistische actie.

Tja idd wat maakt het nou uit hoeveel nationaliteiten iemand heeft. Zolang die persoon maar zijn werk goed doet..

Wat een hoop mensen vergeten (voor het gemak)is dat in een hoop landen het wettelijk gezien niet mogelijk is je nationaliteit op te geven.
laatste aanpassing

laat hem maar de "oproer" kraaier zijn in de kamer, waar zoveel mensen al jaren om schreeuwen, duidelijke politiek, helder, open,eerlijk.

(Y)

Tja idd wat maakt het nou uit hoeveel nationaliteiten iemand heeft. Zolang die persoon maar zijn werk goed doet..

is jou mening, ik ben van mening dat er veel meer achter zit dan alleen werk doen, je gaat een land " regeren" aansturen...

en ik ben van mening dat je dat als Nederlander moet doen, in belgie als belg, en in spanje als spanjaard.

op hem gestemd jah...zoals velen, maar zoals zovaak luistert de overheid niet naar de stem van de bevolking

mee eens.

denk dat Geert inderdaad gaat proberen waar te maken wat hij mensen beloofd heeft in zijn campagne.

ondanks dat hij natuurlijk zal worden tegen gewerkt.

maar nogmaals ik respecteer die man wel.

( zou overigens niet met hem willen ruilen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 01:18:
s jou mening, ik ben van mening dat er veel meer achter zit dan alleen werk doen, je gaat een land " regeren" aansturen...

ze hebben hun eed afgelegt ;-)

En er zijn in Nederland zat mensen die een dubbel nationaliteit hebben.. die hebben ook een vertegenwoordiger nodig.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 00:09:
stel Nederland krijgt ruzie met turkije of marokko?

Geert Wilders' vrouw is afkomstig uit een voormalig Oostblok land en wel Hongarije.
mocht Nederland ooit in conflict komen op politiek of diplomatiek gebied met Hongarije dan is PVV Wilders wellicht ook niet helemaal objectief gezien zn hongaarse vrouw ;-)

ze hebben hun eed afgelegt

zeggen er wel meer wat :)

heb je de afgelopen verkiezingen beetje gevolgd? man man man wat een gelieg en bedrieg.

hongaarse vrouw

zijn vrouw gaat ons land niet regeren, mocht dat wel zo zijn heb je een punt :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 01:29:
zijn vrouw gaat ons land niet regeren,

maar wilders kan dan door zn vrouw niet objectief zijn dat was mijn punt, ik doe nu hetzelfde wat jij net deed...(stel je voor dat.)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 01:29:
heb je de afgelopen verkiezingen beetje gevolgd? man man man wat een gelieg en bedrieg.

Tja en wilders heeft een voorbeeld functie, maar maakt ondertussen wel iedereen en alles zwart met dat ordinaire geblaat via columns op geenstijl en intervieuws etc. en dat maakt hem niet bepaald betrouwbaar

maar wilders kan dan door zn vrouw niet objectief zijn dat was mijn punt, ik doe nu hetzelfde wat jij net deed...(stel je voor dat.)

okay, zal je vraag beantwoorden.

stel dat de vrouw van Wilders in nederland zou gaan regeren zou ze voor Nederland moeten kiezen en niet voor Hongarije qua paspoort, en als dat niet kan in Hongarije gaan regeren en uit nederland vertrekken :)

Tja en wilders heeft een voorbeeld functie, maar maakt ondertussen wel iedereen en alles zwart met dat ordinaire geblaat via columns op geenstijl en intervieuws etc. en dat maakt hem niet bepaald betrouwbaar

de enige site's waar hij vrij zijn mening kan geven.

in jou ogen maakt hij zich niet betrouwbaar, aan de andere kant groeien de steunbetuigingen en groeien de vrijwilligers en donateurs met honderden per dag.

voor jou is het ordinair geblaat, voor mij en met mij vele erg duidelijke taal.

de harde waarheid al jaren niet meer gehoord.

maar met een linkse bril zie je nou emaal niet rechts :)

:bier:
laatste aanpassing