Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 15:07:Hoe is het trouwens nu met je nog last gehad na het ongeluk of inmiddels weer helemaal tiptop
bij inspanning kan ik me nek nog wel voelen
ja alleen € 165 eigen risico vergoeding
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 15:07:En je huisje?
over 10 dagen krijgen we de sleutel, zo spannend
Uitspraak van **marloes** op vrijdag 9 april 2010 om 16:24:bij inspanning kan ik me nek nog wel voelen maar verder niks aan overgehouden.
ja alleen € 165 eigen risico vergoeding
Ah das wel balen.. nekklachten blijven vaak langer he. Hopelijk komt t weer helemaal goed. Laat je vriend je maar veel masseren
Uitspraak van **marloes** op vrijdag 9 april 2010 om 16:24:over 10 dagen krijgen we de sleutel, zo spannend
SUPER spannend! Das al bijna. Inrichting al helemaal bedacht?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 16:56:Laat je vriend je maar veel masseren
jazker
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 16:56:maar als je nu weer wat overkomt, betaald je verzekering .
jep! was op 2 januari me eigen risico al kwijt, haha!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 16:56:SUPER spannend! Das al bijna. Inrichting al helemaal bedacht?
jaaaaaa
alles is besteld en binnen gekomen, dus een kwestie van de sleutelen we kunnen er vol tegen aan
Uitspraak van *Schaapje* op vrijdag 9 april 2010 om 22:07:is het nu beter om je haar te fohnen na het douchen of om het gewoon te laten drogen?
gewoon laten drogen, alle warmte is slecht voor je haar.
Uitspraak van **marloes** op zaterdag 10 april 2010 om 12:27:jaaaaaa inrichting heb ik al heel lang in me hoofd zitten, en vriendlief is het gelukkig helemaal met me eens, haha!
alles is besteld en binnen gekomen, dus een kwestie van de sleutelen we kunnen er vol tegen aan
Aah leuk is dat, mannen zijn gelukkig wat dat betreft niet zo moeilijk.
Uitspraak van **marloes** op zaterdag 10 april 2010 om 12:27:is het nu beter om je haar te fohnen na het douchen of om het gewoon te laten drogen?
gewoon laten drogen, alle warmte is slecht voor je haar.
Klopt. Wat je wel kan doen als je het snel droog wilt hebben, is met koude lucht fohnen. Duurt wat langer, maar dan wordt het nog altijd sneller droog dan dat je het aan de lucht laat drogen.
Uitspraak van *Schaapje* op vrijdag 9 april 2010 om 22:07:Overigens dat dr. organic gehaald bij De Tuinen, benieuwd of het werkt.
Heb ook dr organic geprobeerd de manuka honey. Ben er nou niet echt weg van. M'n haar werd er erg moeilijk doorkambaar van en het deed eigenlijk niets bijzonders. Wel rook het heel lekker.
Wat is het stil hier 
Zijn jullie vorige week ook helemaal los gegaan bij de kruidvat toen er 50% korting op alle make up was
.
Het is dat ik zwaar blut ben, maar ik heb toch nog 2 mascara's van Max Factor en een oogpotlood van Gosh gescoord. Ik dacht dan koop ik maar wat ik toch iedere dag gebruik. Scheelt de volgende x weer
.
Zijn jullie vorige week ook helemaal los gegaan bij de kruidvat toen er 50% korting op alle make up was
Het is dat ik zwaar blut ben, maar ik heb toch nog 2 mascara's van Max Factor en een oogpotlood van Gosh gescoord. Ik dacht dan koop ik maar wat ik toch iedere dag gebruik. Scheelt de volgende x weer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 18:28:Wat is het stil hier
ja
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 18:28:jullie vorige week ook helemaal los gegaan bij de kruidvat toen er 50% korting op alle make up was .
whaaaaaaaaaaaaaaaaa nou en of!! allemaal leuke kleurtjes oogpotlood voor de zomer, panstick erbij. blushers die ik altijd gebruik maar gelijk 2 van gekocht.
alleen de mascara die ik gebruik hebben ze niet bij de kruidvat...dus ik ff naar de etos...hadden ze me mascara 1+1 gratis
ik helemaal happy, maar idd wel gelijk me laatste centen van deze maand uitgegeven. haha vandaag weer loon alst goed is
Uitspraak van **marloes** op woensdag 21 april 2010 om 11:56:ja maar goed, ben zelf ook druk druk druk dus geen tijd bijna.
Ik herken het.. ik heb soms ook een tijdje dat ik niets van me laat horen omdat ik zo druk ben.. Maar heb nu een nieuwe baan en kan daar volop internetten als het rustig is
Uitspraak van **marloes** op woensdag 21 april 2010 om 11:56:allemaal leuke kleurtjes oogpotlood
COOL! van Gosh? Ben echt fan van Gosh!
Uitspraak van **marloes** op woensdag 21 april 2010 om 11:56:ik helemaal happy, maar idd wel gelijk me laatste centen van deze maand uitgegeven. haha vandaag weer loon alst goed is
Het is dat ik echt GEEN geld meer had, anders had ik echt meer gekocht
Ik heb weer vitamine B van de Tuinen aangeschaft
Hoe is het met je huisje Marloes?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 april 2010 om 15:06:Ik herken het.. ik heb soms ook een tijdje dat ik niets van me laat horen omdat ik zo druk ben.. Maar heb nu een nieuwe baan en kan daar volop internetten als het rustig is .
haha klinkt goed!
ja ik soms ook, verschilt heel erg.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 april 2010 om 15:06:COOL! van Gosh? Ben echt fan van Gosh!
nee ik vind die catrice zo fijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 april 2010 om 15:06:Het is dat ik echt GEEN geld meer had, anders had ik echt meer gekocht . Was qua geld niet echt een handige datum hahaha . Maar het was leuk. Mogen ze van mijn part vaker doen!
ja idd, als ze het aan het begin van de maand hadden gedaan hadden ze vast nog meer verkocht, haha!
maarre zag wel dat er bij de etos de rest van de week nog 1+1 gratis is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 april 2010 om 15:06:Even m'n haar een fikse boost geven. Ik wil het echt lang lang lang hebben
iemand vroeg van de week of ik extensions had omdat me haar er zo lang uit zag
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 april 2010 om 15:06:Hoe is het met je huisje Marloes?
goed
dus binnenkort is het klussen geslagen!
eerst moet de stukadoor zijn geweest en dan kunnen we aan de bak
Uitspraak van **marloes** op woensdag 21 april 2010 om 15:38:nee ik vind die catrice zo fijn
Heb daar niet zoveel ervaring mee. Wel eens een nagellakje van gehad, maar verder geen oogmake-up ofzo. Maar ik mag van mezelf even geen oogschaduw en potloodjes kopen. Ik heb namelijk vorig jaar een heleboel make up gekregen van mijn stage. Daar ontvingen ze dat allemaal met het doel dat er wat over geschreven zou worden. Allemaal mac oogschaduw en bourjois producten. En ook veel nagellakjes. Ben daar echt super blij mee. Heb nu eigenlijk alleen mascara en foundation en poeder enzo nodig.
Uitspraak van **marloes** op woensdag 21 april 2010 om 15:38:ja idd, als ze het aan het begin van de maand hadden gedaan hadden ze vast nog meer verkocht, haha!
maarre zag wel dat er bij de etos de rest van de week nog 1+1 gratis is
Klopt idd! Ik hoorde van vriendin van me dat kruidvat deze actie had omdat ze altijd goedkoper moeten zijn dan etos. En die hebben nu dus deze actie.. dus vandaar
Uitspraak van **marloes** op woensdag 21 april 2010 om 15:38:iemand vroeg van de week of ik extensions had omdat me haar er zo lang uit zag
Jeetje! Dan is je haar echt lang
Uitspraak van **marloes** op woensdag 21 april 2010 om 15:38:goed we hebben de sleutel binnen
dus binnenkort is het klussen geslagen!
eerst moet de stukadoor zijn geweest en dan kunnen we aan de bak
Nou leuk zeg! Zitten jullie lekker voor de zomer in jullie eigen huisje
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 april 2010 om 10:35:Ik heb namelijk vorig jaar een heleboel make up gekregen van mijn stage. Daar ontvingen ze dat allemaal met het doel dat er wat over geschreven zou worden. Allemaal mac oogschaduw en bourjois producten. En ook veel nagellakjes. Ben daar echt super blij mee. Heb nu eigenlijk alleen mascara en foundation en poeder enzo nodig.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 april 2010 om 10:35:Jeetje! Dan is je haar echt lang .. Ben wel benieuwd ernaar. Fotoo
uuuhhhm heb nu ff geen actuele foto, maar zodra ik er 1 heb zal ik het laten zien.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 april 2010 om 10:35:Zitten jullie lekker voor de zomer in jullie eigen huisje !
jaa heerlijk, naar mijn idee de beste tijd om een huisje te betrekken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 april 2010 om 10:35:Succes met klussen alvast..
thanx
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 april 2010 om 15:07:Welke kleur is je haar nu??
<-------- lichter als op die foto,(kleur is vervaagt) met nog wat high lights!
maar heb het eigenlijk altijd wat donkerder en wil het niet helemaal 1 kleur hebben, dus vandaar maar een keer donkere high lights proberen ofzo...
laatste aanpassing
Uitspraak van **marloes** op donderdag 22 april 2010 om 13:19:relaxed joh!! waar heb je stage gelopen dan? klinkt goed!
Bij een tijdschrift (ik studeer namelijk journalistiek). Daar krijgen ze echt niet normaal beautystuff binnen
Uitspraak van **marloes** op donderdag 22 april 2010 om 13:19:uuuhhhm heb nu ff geen actuele foto, maar zodra ik er 1 heb zal ik het laten zien.
Okay. ben benieuwd.
Uitspraak van **marloes** op donderdag 22 april 2010 om 13:19:jaa heerlijk, naar mijn idee de beste tijd om een huisje te betrekken.
Vind ik ook. Wij verhuisden begin februari. Het was gelukkig droog met verhuizen, maar warm was anders
Ik heb echt zin in de zomer. Lekker warm en de haartjes gaan ook weer sneller groeien door de warmte
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 april 2010 om 18:09:Bij een tijdschrift (ik studeer namelijk journalistiek). Daar krijgen ze echt niet normaal beautystuff binnen . Ik keek me ogen uit van wat ze allemaal hadden. Ze doen daar ook gergeld tombola.
wow vet!! welk blad dan??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 april 2010 om 18:09:Vind ik ook. Wij verhuisden begin februari. Het was gelukkig droog met verhuizen, maar warm was anders . We hadden ook al meteen de ketel stuk dus een dag zonder cv en warm water gezeten. Gelukkig had ik nog zo'n klein blaaskacheltje .
brrrrr verschrikkelijk, haat de kou!
lang leve de zomer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 april 2010 om 18:09:Ik heb echt zin in de zomer. Lekker warm en de haartjes gaan ook weer sneller groeien door de warmte .
ja heerlijk, zongebruinde huid erbij
Ze zouden bij het apotheekje hier in de stad nieuwe hennashampoo van Urtekram voor me bestellen, belt ze vanmiddag dat die uit het assortiment is, weet iemand of ie 'r echt uit gaat? Leek me zo fijn om te gaan proberen..
Gisteren mn haartjes voor het eerst met henna geverft, en jeetje wat een glans en kleur
heerlijk veel volume en zachtheid ook. Wil nu overigens ook een conditioner zonder cones gaan gebruiken, iemand bekent met de Aloe vera van Urtekram?
Gisteren mn haartjes voor het eerst met henna geverft, en jeetje wat een glans en kleur
Uitspraak van **marloes** op donderdag 22 april 2010 om 18:56:wow vet!! welk blad dan??
Beau Monde
Uitspraak van **marloes** op donderdag 22 april 2010 om 18:56:haat de kou!
lang leve de zomer
Anders ik wel!!! Soms voel ik de kou gewoon in m'n botten. Kan niet wachten tot het weer lekker warm is.
Uitspraak van **marloes** op donderdag 22 april 2010 om 18:56:ja heerlijk, zongebruinde huid erbij
Ik ben afgelopen zondag gewoon verbrand! Lag even in de tuin bij vriendin en was de eerste zon die ik pakte. Gelukkig is de roodheid nu zo goed als weg. Heb het elke keer goed met bodylotion ingesmeerd. Was gelukkig alleen m'n hals en stukje schouders, maar toch. Dat gaat echt snel! Ik wil nu graag de zonnebrand van No-Ad kopen. Heb er goede dingen over gehoord. Ik wil even wachten tot ie in de aanbieding is. Ze hebben hem bij de Tuinen.
Ze zouden bij het apotheekje hier in de stad nieuwe hennashampoo van Urtekram voor me bestellen, belt ze vanmiddag dat die uit het assortiment is, weet iemand of ie 'r echt uit gaat? Leek me zo fijn om te gaan proberen..
Misschien weet Marieke het, die gebruikt ook Urtekram. Bij Eko-plaza verkopen ze het ook weet ik.
iemand bekent met de Aloe vera van Urtekram?
Misschien Marieke?? Ik heb het wel zien staan een keer.. maar nooit gebruikt.
Ik was sinds kort weer met cones en ben er nou nog niet echt uit wat beter voor mij is. Ik ga gewoon alles opmaken haha en veel vitamine B slikken zodat het lekker lang wordt. Al die halve shampooflessen is ook maar niks
Ik zat gisteren even de hills te kijken en ik wil echt het haar van die meiden daar
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 april 2010 om 13:08:Beau Monde
nice
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 april 2010 om 13:08:Anders ik wel!!! Soms voel ik de kou gewoon in m'n botten. Kan niet wachten tot het weer lekker warm is
nou dan kun je dit weekend je hart ophalen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 april 2010 om 13:08:Ik ben afgelopen zondag gewoon verbrand!
jeetje dat is snel ja!
ik gebruik altijd de notenolie van de kruidvat. kan ik tegen omdat er geen toevoegingen inzitten en ruikt ook nog eens heerlijk!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 april 2010 om 13:08:Ik zat gisteren even de hills te kijken en ik wil echt het haar van die meiden daar . Zo mooi lang, glanzend en verzorgd.. maar zij worden dan ook eerst van top tot teen gestyled voor ze in beeld komen .
the hills
jammer dat ze nu uit de serie is
laatste aanpassing
Uitspraak van **marloes** op vrijdag 23 april 2010 om 14:24:nou dan kun je dit weekend je hart ophalen
Ga ik zeker doen! Zondag ga ik waarschijnlijk naar het strand. Heerlijk
Uitspraak van **marloes** op vrijdag 23 april 2010 om 14:24:jeetje dat is snel ja!
ik gebruik altijd de notenolie van de kruidvat. kan ik tegen omdat er geen toevoegingen inzitten en ruikt ook nog eens heerlijk!
Ok, dat is wel beter
Uitspraak van **marloes** op vrijdag 23 april 2010 om 14:24:the hills ik wil dat haar van Lauren zij ziet er gewoon altijd tiptop uit!!
jammer dat ze nu uit de serie is
Mooi is zij he. Ze ziet er zeker altijd tiptop uit. Al vind ik het haar van Heid ook heel mooi blond. Past goed bij haar. Maar Lauren is echt een beauty.
Heyyyyy, lang geleden
Beetje een drukke tijd gehad, maar goed nieuws gelukkig, mijn module Psychologie gehaald!!! 8
Jullie gaan het nooit geloven, ik gebruik weer een conditioner met cones..
Puur omdat ik merk dat mijn haar supersnel splitst onderin de punten. Ik weet niet waar het door komt, misschien de ijzige winter, maar ik denk sowieso omdat het nu een bepaalde lengte heeft waarop het heel kwetsbaar is. Ik draag het altijd in een vlecht en dan over een schouder, is in elk geval beter dan los. Ik gebruik gewoon die inecto conditioner en een siliconenbommetje van de yves rocher voor in de puntjes, we zullen zien of het werkt. Ik heb het midden maart pas laten knippen en nu zie ik al weer splitsingen, die ik er gister zelf heb laten uitknippen. Ik ga gewoon in juni weer naar de kapper en er niet zo op letten.

bij ekoplaza hebben ze 'm gewoon
ja die met galamboter, ken hem wel, is zeker fijn hoor!
Beetje een drukke tijd gehad, maar goed nieuws gelukkig, mijn module Psychologie gehaald!!! 8
Jullie gaan het nooit geloven, ik gebruik weer een conditioner met cones..
Puur omdat ik merk dat mijn haar supersnel splitst onderin de punten. Ik weet niet waar het door komt, misschien de ijzige winter, maar ik denk sowieso omdat het nu een bepaalde lengte heeft waarop het heel kwetsbaar is. Ik draag het altijd in een vlecht en dan over een schouder, is in elk geval beter dan los. Ik gebruik gewoon die inecto conditioner en een siliconenbommetje van de yves rocher voor in de puntjes, we zullen zien of het werkt. Ik heb het midden maart pas laten knippen en nu zie ik al weer splitsingen, die ik er gister zelf heb laten uitknippen. Ik ga gewoon in juni weer naar de kapper en er niet zo op letten.
weet iemand of ie 'r echt uit gaat?
bij ekoplaza hebben ze 'm gewoon
Wil nu overigens ook een conditioner zonder cones gaan gebruiken, iemand bekent met de Aloe vera van Urtekram?
ja die met galamboter, ken hem wel, is zeker fijn hoor!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 april 2010 om 11:12:mijn module Psychologie gehaald!!! 8
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 april 2010 om 11:12:ik gebruik weer een conditioner met cones..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 april 2010 om 11:12:siliconenbommetje van de yves rocher voor in de puntjes
Ik gebruik silk. Ben nu nog die van Sexy hair (achterlijke naam) aan het opmaken, maar heb alweer een nieuw flesje biosilk in huis gehaald. Die gebruik ik daarna dan weer. Mijn haar is anders zo dof en droog. Is ook wel de structuur van m'n haar, maar toch beetje glans en glad mag wel
M'n kapster zei dat extensions ook niet echt wat voor mij zou zijn omdat m'n haar daar te dof voor is. Het is gewoon een hele andere structuur dan die zachte gladde aziatische haren. Maar ik was toch niet van plan extensions te nemen
Ben vandaag naar een strandje geweest. Het was soms nog best koud.. maar toch ook wel lekker. Wat doen jullie om je haar te beschermen tegen de zon? Ik vandaag alleen in een knotje, maar bovenop niets. Ik heb wel eens van dat spul van Wella gekocht, maar als je dat er in spuit is het meteen moddervet.. Van dat greasy haar vind ik echt niet mooi.. Denk dat het dan toch maar een sjaaltje of haarbandje wordt of hebben jullie andere tips?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 19:14:Super goed van je!
Thanx, nu mijn laatste nog!! nog ff blokken =) Hoe staat het met jullie werk/studie?
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 19:14:ahaha geintje.. ik gebruik het ook weer hoor.. Merk dat m'n haar er goed op reageert. Je moet gewoon kijken wat het beste is voor jouw haar. Is heel persoonlijk. En wisselen van producten is sowieso goed voor je haar dan wordt het niet lui.
Precies.. conevrij doet het bij mij ook goed, maar ik denk dat de bescherming van cones wel goed zijn voor mijn haren. Ik ga ook weer zo'n borstel van Balmain bestellen. Nu doe ik alles met een houten kam, maar vroeger borstelde ik mijn haar met de extensionborstel van balmain en had die ik die splitten nooit.
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 19:14:M'n kapster zei dat extensions ook niet echt wat voor mij zou zijn omdat m'n haar daar te dof voor is. Het is gewoon een hele andere structuur dan die zachte gladde aziatische haren. Maar ik was toch niet van plan extensions te nemen . Ik laat het gewoon mooi verder groeien.
ik zou ze sowieso niet nemen idd. Harstikke duur en je haar groeit vanzelf. Vriendinnetje van mij heeft het ook gedaan, haar kapster zei serieus dat haar haar 'zo beter kon groeien' omdat het beschermd werd door de extensions. Uhuh, ik geloof er niet zo veel van.. na een poos zijn ze eruit en je haar is 3 cm langer. hiephoi,beter idd dat je het niet doet.
NOu, ik heb ween een tippie: via yves rocher kun je monoi de tahiti olie bestellen, is een 50% concentratie en schijnt echt goed te zijn voor haar en huid. Ik ga m bestellen! Hij schijnt hemels te ruiken, dus dat is altijd goed.. =)
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 19:14:Ben vandaag naar een strandje geweest. Het was soms nog best koud.. maar toch ook wel lekker. Wat doen jullie om je haar te beschermen tegen de zon? Ik vandaag alleen in een knotje, maar bovenop niets. Ik heb wel eens van dat spul van Wella gekocht, maar als je dat er in spuit is het meteen moddervet.. Van dat greasy haar vind ik echt niet mooi.. Denk dat het dan toch maar een sjaaltje of haarbandje wordt of hebben jullie andere tips?
ik ga op de haagse markt een hoofddoekje kopen. Ja serieus, een hoofddoekje. En dan niet zoeen die tot onder je kin komt, maar zoeen die je gewoon onderin je nek strikt (het stof rol je om de knot). Als je er dan aan de zijkant een krulletje uit laten komen e.d. moet dat best kunnen vind ik. sowieso lekker belangrijk wat anderen denken, maar toch. verder gebruik ik idd dat greasy spul..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 20:12:Hoe staat het met jullie werk/studie?
Heb m'n stage afgesloten met een 9
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 20:12:Precies.. conevrij doet het bij mij ook goed, maar ik denk dat de bescherming van cones wel goed zijn voor mijn haren.
Dat is inderdaad een beetje het dubbele he. De cones leggen een laagje om je haar dus kan het niet 'ademen', maar het kan het ook juist beschermen. Ik wissel nu gewoon af
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 20:12:Ik ga ook weer zo'n borstel van Balmain bestellen. Nu doe ik alles met een houten kam, maar vroeger borstelde ik mijn haar met de extensionborstel van balmain en had die ik die splitten nooit.
Klinkt goed! Heb er wel meer over gelezen. Misschien als m'n haar dan echt lang is, dat ik die ook een keer aanschaf. ZO'n borstel beschadigd je haar minimaal he. Ik kam nu mijn haar met een plastic kam als het nat is en anders gewoon met een grote borstel.. Werkt voor nu prima
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 20:12:ik zou ze sowieso niet nemen idd. Harstikke duur en je haar groeit vanzelf. Vriendinnetje van mij heeft het ook gedaan, haar kapster zei serieus dat haar haar 'zo beter kon groeien' omdat het beschermd werd door de extensions. Uhuh, ik geloof er niet zo veel van.. na een poos zijn ze eruit en je haar is 3 cm langer. hiephoi,beter idd dat je het niet doet.
Nee, wil het ook echt niet.. Maar we hadden het er toevallig over.. Ik vind die extensions ook mega belachelijk duur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 20:12:NOu, ik heb ween een tippie: via yves rocher kun je monoi de tahiti olie bestellen, is een 50% concentratie en schijnt echt goed te zijn voor haar en huid. Ik ga m bestellen! Hij schijnt hemels te ruiken, dus dat is altijd goed.. =)
Woehoe! Klinkt lekker Oosters
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 20:12:ik ga op de haagse markt een hoofddoekje kopen. Ja serieus, een hoofddoekje.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 13:03:Heb m'n stage afgesloten met een 9 . Ben er echt zo blij mee! Ben op dit moment aan het afstuderen met m'n journalistiekopleiding en ondertussen werk ik zo'n 25 uur per week op een klantenservice .
Wauwwww... superknap! Lekker ook dat je zoveel werkt. Veel werken = veel shoppen
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 13:03:Dat is inderdaad een beetje het dubbele he. De cones leggen een laagje om je haar dus kan het niet 'ademen', maar het kan het ook juist beschermen. Ik wissel nu gewoon af . Vind conesvrij wassen ook nog steeds heel fijn al doe ik er daarna wel altijd silk in. Merk wel dat als ik cones was en daarna silk dat het dan sneller slapper en vetter is..
Precies. Ik heb nu een mooie tussenoplossing gevonden. Ik heb mijn favoriete haarmasker weer gekocht van lush, het heet h'suan wen hua. En ik ben meteen weer verkocht. Ze gaf me er een proefje bij voor een krullenshampoo, curly wurly heet ie. Echt lovely, mijn haar is zijdezacht en ik ruik zo lekker
Heb me vandaag shampoo en conditioner gehaald van Marlies Möller, ben benieuwd of ik verschil ga merken
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 20:54:Veel werken = veel shoppen
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 20:54:Ik heb mijn favoriete haarmasker weer gekocht van lush, het heet h'suan wen hua. En ik ben meteen weer verkocht.
Ik las eens ergens dat je dat masker echt maar 2 a 3 x kan gebruiken omdat het dan over datum zou zijn door al die verse ingredienten? Ik wilde het een tijdje geleden namelijk echt gaan kopen, maar toen ik dat las.. Hoe vaak doe jij er mee en hoe lang blijft het goed?
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 20:54:Ze gaf me er een proefje bij voor een krullenshampoo, curly wurly heet ie. Echt lovely, mijn haar is zijdezacht en ik ruik zo lekker
Perfect voor jouw krullenbos
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 20:54:Conevrij wassen is idd toch het fijnst.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 20:56:Ik wil het langer dan het nu is maar lijkt wel of het bij mij niet meer wil groeien.
Daar heb ik ook last van
En als ik dan foto's van vroeger zie dan denk ik "wat heb ik daar mijn haren lang, hoe deed ik dat?"
Bestaat er een soort pocon voor je haar?
Uitspraak van Rivkameteenv op dinsdag 27 april 2010 om 15:28:Bestaat er een soort pocon voor je haar?
Ik weet dat Chiquita (naam op partyflock) eens een shampoo heeft gekocht wat je haar sneller doet groeien.H Heet heet geloof ik F.A.S.T. shampoo.
Na mijn post op 19 oktober 2008 ( sorry maar k zit niet heel vaak op internet ) waar in ik schreef dat ik mijn haren heb laten groeien tot een lengte van 1.90 en ze langer waren dan ik zelf ben 1.85 en ik dit wel een leuke lengte vond en dat ik het zo wilde laten, ik zeg wilde maar na 3 maanden het zo gehad te hebben was ik er weer flauw van en laat ik het verder groeien.
Mijn lengte van mijn haren is momenteel 2.35 meter en ik laat ze gewoon lekker verder groeien tot de groei er uit is.
Ik moet gewoon van mij zelf eens kijken hoe lang haren daad werkelijk nu kunnen worden door dit zelf met mijn eigen haren te onder vinden.
Verder knip ik de punten om de 3 maand in een u vorm zo dat je mooie volle punten krijgt/houdt en ik zie wel waar het eindigt
Mijn lengte van mijn haren is momenteel 2.35 meter en ik laat ze gewoon lekker verder groeien tot de groei er uit is.
Ik moet gewoon van mij zelf eens kijken hoe lang haren daad werkelijk nu kunnen worden door dit zelf met mijn eigen haren te onder vinden.
Verder knip ik de punten om de 3 maand in een u vorm zo dat je mooie volle punten krijgt/houdt en ik zie wel waar het eindigt
laatste aanpassing
Uitspraak van sandra-kim op zaterdag 1 mei 2010 om 11:38:Ik moet gewoon van mij zelf eens kijken hoe lang haren daad werkelijk nu kunnen worden
http://www.hairweb.nl/haar-records.htm
Uitspraak van d a v i d o f fhttp://www.hairweb.nl/haar-records.htmop maandag 3 mei 2010 om 13:07:
Echt absurd lang
Ik heb gisteren een maskertje van conditioner, honing en jojobaolie in mijn haargehad. Even verwarmd in de magnetron er ingesmeerd en anderhalf uur laten intrekken. Daarna wel even gewassen en weer conditioner en het is super zacht en glanzend en nu allemaal zonder cones
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 16:28:Heet heet geloof ik F.A.S.T. shampoo.
Klinkt logisch
Zal zo eens bij de drogist kijken
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 mei 2010 om 13:33:Ik had daarna wel veel haaruitval, maar dat heb ik eens per week altijd
Heb ik altijd na het douchen, als mijn haar droog is.. en het valt ook nog eens extra op omdat het lang blond haar is en ik vaak zwart draag
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 20:12:. Vriendinnetje van mij heeft het ook gedaan, haar kapster zei serieus dat haar haar 'zo beter kon groeien' omdat het beschermd werd door de extensions.
Mwah. Aan de ene kant zit het wel ingepakt ja, maar er zijn ook theoriën dat de punten juist sneller splijten omdat er voortdurend iets onnatuurlijks langs glijd, haar met een andere structuur. Ik heb niet het idee dat de punten er beter van worden (maar ook niet slechter). Als het niet nodig is moet je het niet doen nee.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 14:40:Ik las eens ergens dat je dat masker echt maar 2 a 3 x kan gebruiken omdat het dan over datum zou zijn door al die verse ingredienten?
Lush heeft verse maskers maar ik geloof dat dat alleen de gezichtsmaskers zijn, die zijn idd maar een paar weken houdbaar in de koelkast, de haarmaskers gaan wel langer mee. Sowiezo staan er houdbaarheidsdata op de potjes, dus dat kun je ter plekke bekijken.
Mijn haar komt tot ongeveer mn middel, maar wil het nog wat langer, tot mn knieen het liefst.
Mijn haar komt tot ongeveer mn middel, maar wil het nog wat langer, tot mn knieen het liefst.
Dat dacht ik ook maar een toen mijn haren bij mijn knieen waren beland dacht ik kan nog langer toen door laten groeien tot mn enkels en toen dacht ik leuk maar vindt het mooier om lang haar te hebben die langer is dan mijn lichaam en nu... heb leuk lang haar wat over de vloer sleept als ik het los heb en moet het altijd opgestoken dragen maar het is wel supper mooi zulk lang haar te hebben
Uitspraak van sandra-kim op zaterdag 8 mei 2010 om 11:11:heb leuk lang haar wat over de vloer sleept als ik het los heb
hoe kam je dat?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 mei 2010 om 12:35:heb mn haar bijna tot mn kont, maar moet weer een stukje af. langer als mijn kont wil ik t iig niet hebben
Draag je dat wel eens los met uitgaan?
Want kan me voorstellen dat veel mensen erin blijven hangen met sieraden of iets
Uitspraak van Rivkameteenv op zondag 9 mei 2010 om 13:54:Draag je dat wel eens los met uitgaan?
Want kan me voorstellen dat veel mensen erin blijven hangen met sieraden of iets
dat blijven hangen valt mee, maar wel is gehad dat er kauwgum in zat (N) dus nu ligt t eraan waar ik heen ga of ik t los draag of niet
Hey ladiess,
ik kampte nogal met droog haar en veel splijtende punten, dus ik vond dat het tijd was om op zoek te gaan naar een verzorging die echt bij mij past.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan; als het me wat leek was het niet dierproefvrij of zat het stampvol chemicalieen, en natuurlijke shampoo's beschermen mijn haar volgens mij minimaal, want het breekt gewoon makkelijk.
Dus, ik heb iets nieuws!
http://www.fuente.nl/nederland/15_Fuente+Shampoos
Vrij van sulfaten siliconen en parabenen, maar rijk aan proteinen en vocht en verzorging.
en in de puntjes blijf ik dat spul gebruiken van yves rocher en veel amandelolie. ben benieuwd naar de resultaten.
ik kampte nogal met droog haar en veel splijtende punten, dus ik vond dat het tijd was om op zoek te gaan naar een verzorging die echt bij mij past.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan; als het me wat leek was het niet dierproefvrij of zat het stampvol chemicalieen, en natuurlijke shampoo's beschermen mijn haar volgens mij minimaal, want het breekt gewoon makkelijk.
Dus, ik heb iets nieuws!
http://www.fuente.nl/nederland/15_Fuente+Shampoos
Vrij van sulfaten siliconen en parabenen, maar rijk aan proteinen en vocht en verzorging.
en in de puntjes blijf ik dat spul gebruiken van yves rocher en veel amandelolie. ben benieuwd naar de resultaten.
Marieke: Hoe bevalt je shampoo? Heb je ook wel eens naar je voeding gekeken? Ik weet dat je vegetarisch/veganistisch eet. Misschien krijg je (onbewust) toch bepaalde vitamines/mineralen te weinig binnen. Of je haar is op z'n natuurlijke grens gekomen
. Maar dat hoop ik natuurlijk niet voor je! Eerst maar eens die shampoo proberen, ben benieuwd.
Met mijn haar gaat het eigenlijk heel goed
. Kreeg compliment dat het er weer zo gezond uit ziet. (mag ook wel na de nodige investering na dat blondeerdrama van twee jaar terug
) Het is ook weer mooi vol en dat vind ik toch het mooiste. Liever iets korter en mooi vol dan lang en sprieterig dun.
Maarrrr ik dacht vorige week zondag: ik ga eens even een eigen haarmaskertje maken n.a.v. een topic op rasponsje haarforum. Ik had niet alles in huis wat er in het originele recept stond, maar heb zelf wat 'gebrouwen'. Twee eetlepels kokos vanille conditoner, een eetlepel honing en wat druppels jojoba-olie en daarna het mengseltje roeren en het een minuutje in de magnetron gedaan. Daarna in handdoekdroog haar gesmeerd en afgedekt met alufolie (anders wordt de honing hard). Uurtje laten intrekken en uitgespoeld en gewassen en conditioner. Wauw! het was echt zacht en glanzend. Honing is volgens mij echt een paardenmiddel. Ik las ook iets over een honingspoeling na het wassen. Ga ik binnenkort ook maar eens proberen.
Maar waar ik eigenlijk nog naar op zoek ben, is aloe vera. Dat moet ook echt een supermiddel zijn. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik was vandaag bij de Tuinen en zag daar een fles van 200ml staan van Dr. Organic, maar die koste 8 euro. Is Aloe Vera nou zo duur of kan het ook goedkoper? Bij eko Plaza hadden ze het niet, alleen verwerkt in Utrekram en Weleda producten, maar ik wil het gewoon puur
.
En nog iets.. Hoe temmen jullie je haar met dit weer. Ik merk vooral nu in het voorjaar en met de vocht enzo in de lucht dat m'n haar soms 'ontploft'. Meestal smeer ik er dan gewoon serum in, maar daat wordt het uiteindelijk toch weer vet van.. Iemand een oplossing?
Met mijn haar gaat het eigenlijk heel goed
Maarrrr ik dacht vorige week zondag: ik ga eens even een eigen haarmaskertje maken n.a.v. een topic op rasponsje haarforum. Ik had niet alles in huis wat er in het originele recept stond, maar heb zelf wat 'gebrouwen'. Twee eetlepels kokos vanille conditoner, een eetlepel honing en wat druppels jojoba-olie en daarna het mengseltje roeren en het een minuutje in de magnetron gedaan. Daarna in handdoekdroog haar gesmeerd en afgedekt met alufolie (anders wordt de honing hard). Uurtje laten intrekken en uitgespoeld en gewassen en conditioner. Wauw! het was echt zacht en glanzend. Honing is volgens mij echt een paardenmiddel. Ik las ook iets over een honingspoeling na het wassen. Ga ik binnenkort ook maar eens proberen.
Maar waar ik eigenlijk nog naar op zoek ben, is aloe vera. Dat moet ook echt een supermiddel zijn. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik was vandaag bij de Tuinen en zag daar een fles van 200ml staan van Dr. Organic, maar die koste 8 euro. Is Aloe Vera nou zo duur of kan het ook goedkoper? Bij eko Plaza hadden ze het niet, alleen verwerkt in Utrekram en Weleda producten, maar ik wil het gewoon puur
En nog iets.. Hoe temmen jullie je haar met dit weer. Ik merk vooral nu in het voorjaar en met de vocht enzo in de lucht dat m'n haar soms 'ontploft'. Meestal smeer ik er dan gewoon serum in, maar daat wordt het uiteindelijk toch weer vet van.. Iemand een oplossing?
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 mei 2010 om 21:41:Kreeg compliment dat het er weer zo gezond uit ziet.
altijd goed om te horen
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 mei 2010 om 21:41:Wauw! het was echt zacht
ook maar eens proberen dan
kwam net nog een leuke website tegen met allemaal natuurcosmetica!
http://www.shizo.nl/shop/
Uitspraak van actief op maandag 10 mei 2010 om 11:26:Bij mij is 't ook lekker lang en super gezond
Het enige wat ik doe is iedere dag wassen met Swarzkopf shampoo, drogen met een handoek (nooooooit fohnen) ,aen dan spray ik er Gliss Kur anti klit spray in om het makkelijk door te kammen.
daar ken ik me mooi bij aansluiten nti klit spray niet nodig,maar een anti pluis ,zoon doorzichtig spul,dat niet hard word,want ik doe etzelfde, zeker geen gel of hairspray ofzo, liefste eigenlijk cocosnootwax n beetje ,de wax uit een Toko
dit is me profielfoto,is een duidelijke foto waarvan ik kan zeggen,het was in augustus zo lang dat ik ze in me broekzak kon steken bijwijze van:Pof in me vest haha
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 mei 2010 om 21:41:Marieke: Hoe bevalt je shampoo? Heb je ook wel eens naar je voeding gekeken? Ik weet dat je vegetarisch/veganistisch eet. Misschien krijg je (onbewust) toch bepaalde vitamines/mineralen te weinig binnen. Of je haar is op z'n natuurlijke grens gekomen . Maar dat hoop ik natuurlijk niet voor je! Eerst maar eens die shampoo proberen, ben benieuwd.
Ik denk dat het gewoon kwam van het weer.. lang haar en vooral haar wat supersterk krult (oftewel kurkdroog) is gewoon kwetsbaar. Bovendien heb ik een paar shoots gehad waarbij ze niet lief zijn geweest
De shampoo is serieus suuuuperfijn.. de conditioner ook, je merkt echt dat je met beleid wast, het is superzacht voor je haar lekker mild. mijn haar voelt goed verzorgd. Ik ga voortaan voor elke wasbeurt het masker gebruiken, dus ongeveer 1x in de week - anderhalve week. ik heb nu ook geen nieuwe splitten in mijn haar ontdekt dus ik denk dat de schade er wel uit is nu. Lekker laten groeien dus en niet te veel aan frunniken! eerst stak ik het vaak op omdat ik las dat dat goed was, maar als ik het opsteek ga ik er vaker aanzitten en het opnieuw opsteken omdat er dan weer iets niet goed zit of mijn hoofd zeer gaat doen. Ik had vandaag zelfs een beetje pijn van een staart (wat ik nooit doe), dus ik blijf lekker bij mijn vlecht
Wordt van honing je haar niet vet dan?
Ik heb nu een masker, hoe goed ik het er ook uit spoel, er super vet haar van krijg.
Mijn haar is ook één klitboel na het douchen. Heb in het verleden wel goede cremespoeling gehad, maar die koste 15 euro per fles. En dat vind ik dan wel weer te duur. Zat toen in een periode dat het me niet zoveel scheelde, maar nu dus wel.
Wie heeft de goude tip kwa creme-spoelingen (max. 10 euro)?
Ik heb nu een masker, hoe goed ik het er ook uit spoel, er super vet haar van krijg.
Mijn haar is ook één klitboel na het douchen. Heb in het verleden wel goede cremespoeling gehad, maar die koste 15 euro per fles. En dat vind ik dan wel weer te duur. Zat toen in een periode dat het me niet zoveel scheelde, maar nu dus wel.
Wie heeft de goude tip kwa creme-spoelingen (max. 10 euro)?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 mei 2010 om 12:35:hoe kam je dat? heb mn haar bijna tot mn kont, maar moet weer een stukje af. langer als mijn kont wil ik t iig niet hebben
doet mn vriendinnetje voor me is er dol op.
Als ik het moet doen tja op de stoel staan en me haren
meter voor meter borstelen , ben er zo'n 20 minuten zoet mee.