Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 17:14:Je word van te voren hellemaal lekker gemaakt,ook met al die schepen die aan komen is toch ook zo nep als wat gemaakt,Af en toen een groot monster 1speer(als ware) weg monster,Die verader dat mokkel wat zich laat naaien nee zat niet echt een verhaal lijn in ,ik vond hem nep omdat ik er veeeeel meer van verwacht had.
je kent de strip zeker niet
ben hem nu downloaden kijk hem van het wknd wel
Uitspraak van de JVR // Symbiotic op vrijdag 30 maart 2007 om 00:13:kom net van de bios vandaan
ik was er vandaag ook
was je bij de eurocinema?
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 30 maart 2007 om 00:14:en 1.5 uur langer
Had van mij ook nog wel wat langer gemogen inderdaad. Maar vond het een leuke film, alleen niet echt indrukwekkend ofzo. Hij was zo opeens afgelopen.
Uitspraak van lindaaatje op vrijdag 30 maart 2007 om 13:41:Had van mij ook nog wel wat langer gemogen inderdaad. Maar vond het een leuke film, alleen niet echt indrukwekkend ofzo. Hij was zo opeens afgelopen.
daar hebben we de eeuwige zeikstraal weer hoor
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 18:33:daar hebben we de eeuwige zeikstraal weer hoor
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 30 maart 2007 om 20:47:had veel meer grote vechtscene's verwacht
zeker lopen slapen, de film was 1 grote vecht scene
Echt een hele mooie film, alle landschappen zijn echt mooi gemaakt, brute veldslagen, echt de moeite waard om te kijke 
laatste aanpassing
M'n zoveelste slagveldfilm, maar deze is ook egt helemaal GEWELDIG 
KUT film
Ik wacht op de eerste happy slapping meets 300 gevallen op het internet a la youtube.
je weet wel...
Jongen A schreeuwt tegen Jongen B: "THIS IS SPARTA!"
En geeft Jongen B vervolgens een lekker schop
je weet wel...
Jongen A schreeuwt tegen Jongen B: "THIS IS SPARTA!"
En geeft Jongen B vervolgens een lekker schop
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 07:52:Heftige film!!!
laatste aanpassing