zijn vrouwen ook gewoon
verandering van spijs doet eten he!
en hoe kom je erbij dat ik dat ook heb??
zo doe ik namelijk niet!!misschien dat jij mij denkt te kunnen beoordelen na 2 regeltjes!maar dan heeft u het mis missy
omdat je foto's van je body met je telefoon gaat zitten maken..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 14:56:verandering van spijs doet eten he!
jij eet alles..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 15:03:ja jammer dat ze niet goed in d´r hoofd is
nee sorry, ben geen braaf meisje die achter de hol van een lekkere gozer aanloopt
maar ik heb mn punt duidelijk gemaakt!!!
beetje gefrustreerd?????
ga jij nu ook weer beginnen?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 15:04:nee sorry, ben geen braaf meisje die achter de hol van een lekkere gozer aanloopt
uhuh.. nee jij belooft de een de wereld terwijl je achter de ander aanloopt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 15:06:uhuh.. nee jij belooft de een de wereld terwijl je achter de ander aanloopt player
whahaha
sorry, het word steeds grappiger!
appelpunt
doe mij maar geslachtsroomtaart
een player is niet stom
degene die er intrapt wel
he lelijke vent wij moeten die onschuldige flink lens beuken denk je niet??
is maar een idee'tje
jij kan me niet aan..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 15:13:lijkt wel as the world turns hierzo.
gezellig he!
non gaat maar eens trainen, voordat ik in de storm zit
wees braaf kinders
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 15:14:non gaat maar eens trainen, voordat ik in de storm zit
doei wijffie
t gaat in ieder geval allang niet meer over loze en lege beloftes!!
hahaha en zo hoort t ook
lang leve de topic verneukers
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 15:07:sorry, het word steeds grappiger!
sterf toch tothoer
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 14:45:gelukkig geil je goed op jezelf, dus have fuck with your right hand
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 16:55:Heb weer wat gemist hier.
piXX is weeeeeer boos op me! Alleen maar omdat ik hem toelachte
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 16:58:piXX is weeeeeer boos op me! Alleen maar omdat ik hem toelachte
haat-liefde verhouding?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 17:07:voor jou idd
teminste..
we zochten nog een fotograaf toch!? piXX wou niet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 17:08:we zochten nog een fotograaf toch!? piXX wou niet
een statief voldoet ook
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 17:02:je bent gewoon uit op een trio ja
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 17:08:teminste..
we zochten nog een fotograaf toch!? piXX wou niet
ik maak wel wat pxxies van jullie hoor!!
maar alleen als sillicious aight zegt!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 17:13:Heb ik wat gemist?
ja je hebt wat gemist
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 17:12:een statief voldoet ook
nee.. ikke wil piXX