Partyflock

Forumonderwerp · 932788

Zou je een relatie aangaan met een man die de Fulltime zorg van een kind heeft???

Ik heb zelf de fulltime zorg voor mijn Zoon en doe dat vol liefde...

Persoonlijk ben ik van mening dat van een vrouw met kind(eren) een relatie in het verschiet ligt dan andersom...Het lijkt erop dat mannen het eerder accepteren dan vrouwen....
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 16:10:
Ik denk dat ik ook nog een meisje ben, zie al geruime tijd niet meer wat er onder die buik hangt, haha

8)
is een kwestie van tijd hoor meis :yes:

Ja sorry, ben zo kippig

ach maakt niks uit, wij kunnen dat wel hebben van zwangere vrouwen :lol:

Ik denk dat ik ook nog een meisje ben, zie al geruime tijd niet meer wat er onder die buik hangt, haha

als de baby komt weet je precies je geslacht weer ( als het van onderen komt dan) :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 16:25:
Ben jij het ook meer eens met mannen dan met vrouwen...

ik wel, (y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 20:36:
ik wel,

Zo mannen we hebben al 1 vrouw bijgedraaid... nu nog de rest ...:roflol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 20:41:
Zo mannen we hebben al 1 vrouw bijgedraaid... nu nog de rest

zal effe mijn vriendinnen optrommelen, die denken ook zo :roflol:

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 14:39:
nou pas op, komt toch een hoop bij kijken als iemand kinderen heeft, daar moet je niet zomaar effe in storten, maar wel over nadenken.

geef ik je gelijk in , kan er verder niet over oordelen want heb geen kids ( niet dat ik weet tenminste :yes: )
maar lijkt me zware taak (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 21:32:
maar lijkt me zware taak

naja zwaar, kinderen hebben is wel een dag taak, die wat afneemt als ze naar de kleuterschool gaan.
tegelijkertijd ook een periode waar ik enerzijds tegen op kijk, omdat je je dag weer anders moet gaan indelen, en anderzijds je weer mogelijkheden geeft ''iets anders'' te doen, en eens ''wat tijd voor jezelf'' te hebben.

maar al met al moet ik zeggen ervaar ik het moederschap als de mooiste baan die ik bedenken kon. vooral als mijn zoon straks zegt ''mam je hebt het goed gedaan'' ben ik zo trots als een pauw op het kleine wonder dat een volwassen vent is geworden (y)

Ik kan niet wachten dat hij gaat feesten! hahaha

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 21:37:
maar al met al moet ik zeggen ervaar ik het moederschap als de mooiste baan die ik bedenken kon. vooral als mijn zoon straks zegt ''mam je hebt het goed gedaan'' ben ik zo trots als een pauw op het kleine wonder dat een volwassen vent is geworden

ja daar kan ik je ook alleen maar gelijk in geven.
heb verschillende relaties gehad, met vrouwen die kinderen hadden ( oudste was 8 ), en ja als buitenstaander ( lees iemand die geen eigen kinderen heeft, en het toch een redelijke nieuwe ervaring is ), was het apart, maar ik zal wel dat het veel energie kosten, maar de lach en de leuke dingen maken alles goed.
ik wil weldegelijk kinderen hebben ( ben er nog niet aan toe ), maar zie het wel als iets wat me heel mooi lijkt

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 21:42:
Ik kan niet wachten dat hij gaat feesten! hahaha

ik wel, dat hij maar rustig aan doet, en in ieder geval geniet van zijn leven, ipv zoals ik meteen vast leggen met 14 jaar. :lol:

nu blijft hij nog fijn wat jaren bij mams :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 21:43:
ik wil weldegelijk kinderen hebben ( ben er nog niet aan toe ), maar zie het wel als iets wat me heel mooi lijkt

is het ook, zeker als ze van je eigen zijn (y) kind van een ander is zeker anders als het kind dat je zelf verwekt hebt ( in jouw geval) en ik gebaard heb ( in mijn geval)
maar denk ik wel dat je zeker kunt houden van een kind dat ik niet gebaard heb (y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 21:50:
maar denk ik wel dat je zeker kunt houden van een kind dat ik niet gebaard heb

helemaal gelijk in , en ja denk dat , dat het ook zo hoort, die gevoelens en dergelijke moeten groeien, bij je eigen kind is het makkelijk , maar van een ander zijn kind houden moet ook kunnen ,als je jezelf er voor open steld.
is hetzelfde als relatie, en ja als je een vrouw neemt , die een kind heeft, kies je niet voor de vrouw, maar voor vrouw en het kind.

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 22:05:
is hetzelfde als relatie, en ja als je een vrouw neemt , die een kind heeft, kies je niet voor de vrouw, maar voor vrouw en het kind.

idd dat zie je heel goed (y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 22:14:
idd dat zie je heel goed

:woepwoep:
ik meende het ook ,sirieus zijn op dit forum is knap lastig, maar het is er uit :P

nou vind het als alleen staande moeder nou niet echt makkelijk om iemand te vinden die de kids er dan ook bij neemt,de meeste schiken gelijk af als je zegt dat je kids heb..maar het zal zal mij niet uit maken dat een man een kind heeft..
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 22:19:
sirieus zijn op dit forum is knap lastig

voor mij niet hoor.

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 22:31:
nou vind het als alleen staande moeder nou niet echt makkelijk om iemand te vinden die de kids er dan ook bij neemt,de meeste schiken gelijk af als je zegt dat je kids heb..

nou ik heb er geen moeite mee iemand te vinden, echter is hier het probleem voor de man, je komt er bij mij niet zomaar in.

en denk ik weloverwogen na voordat ik iets doe.

en zolang ik niemand geschikt acht voor mijzelf en nog meer voor mijn zoon, kom je er niet in (y).

en blijf ik fijn met mijn ukkepuk alleen (y) bevalt prima trouwens. ik heb tijd.

en als ik al iemand zou uitnodigen hou ik mijn kind daar voorlopig mooi buiten.

Uitspraak van bonaparte op vrijdag 23 februari 2007 om 10:19:
je wordt verliefd, gaat er van houden en dan krijg je dat erbij, so what?

Psies :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 02:04:
en als ik al iemand zou uitnodigen hou ik mijn kind daar voorlopig mooi buiten.

Same here. totdat het echt vaste vormen begint aan te nemen en dan nog rustig aan :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 februari 2007 om 20:41:
nu nog de rest

Ik ben het ook vaker met mannen eens dan met vrouwen...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 10:07:
Ik ben het ook vaker met mannen eens dan met vrouwen...

En dat is 2!!!! :bounce: