Partyflock

Forumonderwerp · 932009
Zaterdag 24-12 19:30 uur PSV - FC Groningen

Ik denk dat FC Groningen er wel een gelijkspel uit gaat halen:)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 februari 2007 om 20:34:
btje hetzelfde als psv tegen arsenal speelde dus

1-0 is genoeg :yes: laten we daarvoor maar gaan dan

Uitspraak van TM™ op zaterdag 24 februari 2007 om 20:26:
dat zich zó laf en afwachtend opstelt, zie maar eens een doelpunt te maken als de tegenstander voortdurend op eigen helft 'speelt'

:roflol:
grun nog ff vol houden
dat zich zó laf en afwachtend opstelt, zie maar eens een doelpunt te maken als de tegenstander voortdurend op eigen helft 'speelt'

idd psv doet tegen grote ploegen hetzelfde :gaap:
en psver die wat over een speelstijl zegt :roflol: moet niet gekker worden...

Trouwens, thuis blijven is leuker? :lol:

die kenker alex

psv wint op zn duits :S
Helaas!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 21:17:
die kenker alex

zeg zeg,kalm aan.
Beetje respect voor de kampioen ;)

heb je een andere wedstrijd gezien zekers?
Dat je een opmerking maakt over het niveau van vanavond okay, maar afgelopen woensdag hebben we goed gespeeld!!!

ps je denkt zeker dat je Allemansvriend bent...

net terug, pff kut wedstrijd geen woorden meer over vuil maken!

Ben er weg van, ff lekker stadje in :bier:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 21:17:
psv wint op zn duits

op zun limburgs?

winnen is winnen
3 punten voor ons(y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 februari 2007 om 20:26:
Het is moeilijk voetballen tegen een club als Groningen dat zich zó laf en afwachtend opstelt

Beetje meer respect lijkt me...ik ben trots hoe we vandaag tegen psv gespeeld hebben. Bij vlagen goeie acties en soepel voetbal. van Hulten zeer twijfelachtig. Psv verdient gewonnen, respect voor mn club.

:respect: FC Grunn :respect:

pak een punt
Groningen speelde zeker niet slecht, maar PSV verdiend gewonnen.
Alex :respect:

Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zaterdag 24 februari 2007 om 22:03:
op zun limburgs?

rot op boerke
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 01:09:
rot op boerke

Nein

Schweinhund
lucky psv
Uitspraak van De Bomendokter op zaterdag 24 februari 2007 om 21:06:
idd psv doet tegen grote ploegen hetzelfde

en terecht, ik snap ook niet waarom er net geklaagd werd over het spel van groningen want het was gewoon slim en goed, net zo als psv slim en goed speelt tegen grote clubs

goed het is niet mooi maar het is met opzet, ajax speelt lelijk terwijl ze wel proberen het mooi te doen :D
Uitspraak van MarkB op zondag 25 februari 2007 om 10:55:
lucky psv

PSV wint op Ajax-wijze van Groningen: 1-0

www.voetbalonline.nl, 24 februari 2007 22:08 - Na de winterstop heeft PSV nog steeds niet echt kunnen overtuigen in de Nederlandse competitie. Dit in tegenstelling tot in het Champions League-duel met Arsenal (1-0). Twee nederlagen, een gelijkspel en twee matige overwinningen zijn geen resultaten om over naar huis te schrijven voor een ploeg die hard op weg was om kampioen te worden.
Ook tegen Groningen bleef het lang spannend. Dit was vooral de verdienste van de gasten die het PSV erg lastig maakten. Ook nadat Alex, uit een corner van Farfan, laat in de wedstrijd de winnende had binnengekopt. Een doelpunt waar niemand meer op gerekend had overigens.
De mannen van Ron Jans vermanden zich en probeerden in de slotminuten met een offensief nog de gelijkmaker forceren, maar het mocht niet baten. Met de drie punten mogen de Eindhovenaren hun handen dicht knijpen. De overwinning kwam op de spreekwoordelijke 'lucky Ajax-wijze' tot stand, maar dat gevoel zal Ronald Koeman niet vreemd noch onwelkom zijn.

:lol:

zakelijk voetbal was t toch ?

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 11:22:
zakelijk voetbal was t toch ?

tja twas gister echt niet om aan te zien, moesten zich schamen! maar goed, 3 punten dat is op dit moment ff belangrijker!

goeie dag zeg wat was dat slecht gister :/

zijn nog een paar x heeeeeeel goed weggekomen (Y)

roorda verdiend de bijnaam Bas Klemvast.

stond een partijtje goed te keepen idd
Wedstrijdverslag + filmpjes:

Tja, dat ik voor deze wedstrijd in totaal bijna 4 uur in de trein heb gezeten moet ik eigenlijk maar (heel) snel vergeten. PSV was gisteren echt niet geweldig, dat zou je toch anders denken na dinsdag. 1e helft heb ik welgeteld 1 echte kans gezien voor PSV, naast de dooie spelsituaties. Veel ging al in de opbouw mis en in de ruimte werd er al helemaal niet gelopen, weinig dieplopende spelers, dus zeer moeilijk om op te bouwen. Met onze (vaste) verdedigers zit het wel goed (wat speelde Alex en Salcido goed zeg!), maar Alcides heeft het gewoon nog niet. Vaak veel ruimte tussen hem en degene die hij moet dekken en soms niet eens aanspeelbaar als Gomes de bal wil uitrollen / gooien. Middenveld was goed, alleen hebben jullie hopelijk nu ook eens gezien dat Culina (Skippy) niet thuishoort in dit elftal. Hij komt ongeveer elke bal brengen en haalt er dus ontzettend veel ruimte en diepte uit. Zijn overzicht vind ik echt zwak. Cocu speelde weer veel mee in de verdediging (door de opstelling), maar was ook zeer veel aanvallend te zien. Klasse!
Mendez en Farfán vond ik echt niet goed, Farfán was helemaal het hoogtepunt. Weinig goede balaanames, weinig gewonnen / uitgespeelde duels en gewoon niet veel inbreng. Dat was bij Koné gelukkig anders, maar hij moet toch echt eens andere schoenen aantrekken.
Al bij al was het geen grootste pot van PSV en ik ben dan ook zeer blij dat het doelpunt gevallen is en dat we vanmiddag rustig kunnen kijken wie van de 2 de punten laten liggen (het liefst allebei).

Cijfers:
Gomes --> 8 --> Goede reddingen, kwaadmaken op team, goed coachen. Goed bij corners.
Alcides --> 6 --> Geen geweldige wedstrijd, vaak niet aanspeelbaar of mensen diep laten lopen, vaak ook ver weg bij zijn man.
Alex --> 9 --> Extra punt alleen voor het doelpunt, maar wat is dit toch een geweldige verdediger! :D
Salcido --> 9 --> Ik heb hem op geen enkel foutje kunnen betrappen, speelde zeer zeer sterk en won gewoon elk duel.
Mendéz --> 7 --> Tja, het is het gewoon net niet met Mendez vind ik. Misschien zie ik het niet goed, maar hij valt me echt niet op...
Culina --> 5 --> Gewoon slecht, komt bijna altijd de bal brengen en verstoort zo het tempo, de ruimte en het dieplopen van spelers
Afellay --> 7,5 --> Jong, fris, snel, overzicht en goed. Kreeg een smerige overtreding te verwerken, die naar mijn inzien echt wel rood was.
Cocu --> 7,5 --> Weinig op aan te merken, goede pot gespeeld, zowel verdedigend, als aanvallend.
Simons --> 8 --> Hield het tempo nog enigzins erin en had zelfs nog 1 kansje. Veel duels gewonnen en veel aan het coachen gezien.
Farfán --> 6,5 --> Niet zijn wedstrijd? Weinig inbreng, veel balverlies, weinig gewonnen duels.
Kone --> 7,5 --> Tegenovergestelde van Farfán, alleen soms te wisselvallig. Vooral zijn schot op doel, die gewoon van het doel afging (had veel beter een voorzet kunnen zijn). Verder gleed hij veel uit, glad veld of slechte schoenen?

Wissels:
Kromkamp --> Te kort om goed te kunnen beoordelen.
Xiang Sun --> 8 --> "Hij snapt het gewoon" heb ik vaak gehoord op Vak T en dat klopt! Veel goede dingen gezien en zeer potentieel voor de toekomst.
Vayrynen --> 7,5 --> Goede speler, moet alleen wel durven schieten als het kan en moet met 0-0 en nog minuut of 15 te spelen. Verder bracht hij wel veel tempo en snelheid in het spel.

Filmpjes:
PSV - Groningen (Corner PSV)
PSV - Groningen (Opkomst spelers)
PSV - Groningen (Vrije trap Farfán)
PSV - Groningen (Vrije trap PSV 1)
PSV - Groningen (Vrije trap PSV)
Uitspraak van Troyee op zondag 25 februari 2007 om 12:25:
alleen hebben jullie hopelijk nu ook eens gezien dat Culina (Skippy) niet thuishoort in dit elftal.

:respect: fijn dat iemand dat ook ziet.
Gewoon Mika eens een paar wedstrijden (echt) de kans geven
laatste aanpassing
Mika in de basis ZEKER!
En Sun staa ik ook van te kijken, goed bezig!
Maar de wedstrijd opzich was barslecht.

Maar die 1 - 1 van Az - Ajax is mooi!
laatste aanpassing
Uitspraak van Bieroz op zondag 25 februari 2007 om 14:22:
Mika in de basis ZEKER!
En Sun staa ik ook van te kijken, goed bezig!
Maar de wedstrijd opzich was barslecht.

Maar die 1 - 1 van Az - Ajax is mooi!laatste aanpassing 25 februari 2007 14:22

idd

1-1 maakt veel goed

:bier:

flockers was ook waardeloos gister! wat n slechte sound en wat n kut djs

wat een baggere wedstrijd gister :S 8)
mja 3 punten zijn binnen...

Uitspraak van j.hertog op zondag 25 februari 2007 om 14:25:
flockers was ook waardeloos gister! wat n slechte sound en wat n kut djs

dus ik heb niks gemist b) :P

Uitspraak van Bieroz op zondag 25 februari 2007 om 14:22: