Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 16:34:
aangezien ik 3 jaar en 10 maanden langer mee loop dan jou en dus ook al kon feesten toen jij net van je stempel brugwup af was, zal ik meer ervaringen hebben aan de muziekstijl hardstyle in het uitgaans circuit dan jou.
nou nou, poe poe, je hoort Hardstyle tijdens het uitgaan
toe maar, maar dat heeft natuurlijk niks te maken met hoeveel nummers je kent, hoe goed, van wie, of de historie etc.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 16:34:
2e puntje: maar das natuurlijk wel ff moeilijk paar regels teruglezen..jij kwam met je stelling dat een organisator als Q-dance niet van early hardstyle af wist, maar jij natuurlijk wel..jij hebt de hele muziekstroming bedacht waarschijnlijk voor je boekverslag in de 2e
nu leg je woorden in mijn mond die totaal niet waar zijn
blijkbaar zijn een paar regels truglezen idd moeilijk, want ik heb in geen enkele post gezegd dat Q-Dance niks van Early Hardstyle afweet, en ook nooit gezegd dat ik wel veel weet van Early Hardstyle, namelijk totaal niet, misschien meer dan de gemiddelde nieuwe Hardstyleluisteraar, maar niet veel meer
wat ik daarentegen WEL heb gezegd, is dat het grootste deel van de stemmers niks afweet van Early Hardstyle, en dat is wel te lezen in reacties als ''Ik heb op Vortex gestemd, want vorig jaar op DefQon draaide die zo goed''