Partyflock

Forumonderwerp · 930173

Het heeft geen zin om te stemmen! De line-up staat al vast de site is nep! Je kunt 100,000 keer op een dj stemmen en de %'s blijven ongeveer hetzelfde!

Hoeveel van jullie hebben werkelijk op Ed Real gestemd gewoon nieuwsgierig? Want hij staat helemaal boven aan en op de most wanted site staat dat hij in Nederland is op 14 april.. 1+1 = 2!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:02:
Oh kan iemand het nog ff een keer uitleggen,want ik snap er geen zak meer van... Wie is nu wie en wanneer moet ik stemmen en waarom dan...Ik heb namelijk nog niet besloten of ik wil gaan, kan namelijk voor mezelf niet beslissen. Of iig heel moelijk dan. En die 40 andere DJ´s zijn voor mij niet de doorslaggevende factor of ik nu wel of niet ga. Dus kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen en dan kan ik bij jullie ijken op wie jullie stemmen en dan kijk ik nog of ik wel of niet ga...

Kan iemand mij helpen PLEASE

lol :P

Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 11 februari 2007 om 22:38:
domheid de gekste!

hoop enkel en alleen al om jou lompheid dat ze jou rechtsomkeerts sturen bij feesten waar je 18 voor moet zijn.

en heel veel PF-ers met mij, die enkel al tegen zijn op kleine kindjes op feesten

Hallo kan er nu iemand stemmen..

Of voor mij stemmen dat ik wel of niet kan gaan....

En wel eerlijk he...Want anders weet ik het nog niet!!

boeie tatanka, technoboy, zany, the prophet en gizmo zijn er :d
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:35:
hoop enkel en alleen al om jou lompheid dat ze jou rechtsomkeerts sturen bij feesten waar je 18 voor moet zijn.

en heel veel PF-ers met mij, die enkel al tegen zijn op kleine kindjes op feesten

vast dat ze een hekel hebben aan irritante rondlopende kindjes die losgaan bij Puta Madre
zoals jij bijv... kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij ook maar iets afweet van Hardstyle, en dat daarom echte hardstyle-fans mij liever op een feest zien dan jij :)
Vrij verrassend dat er weer een meningsverschil met LoeQie gaande is..:/
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:35:
Hallo kan er nu iemand stemmen..

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:37:
Of voor mij stemmen dat ik wel of niet kan gaan....

En wel eerlijk he...Want anders weet ik het nog niet!!

Nou vooruit maar advies kost tijd en tijd kost geld. Mijn tarief is 7,15 €/uur (partyflockprijsje) excl. typkosten en avondtarief.

Aangezien ik deze zware en belangrijke beslissing niet binnen laten we zeggen 2 werkdagen (à 8 uur) kan maken. Gaat je dit dus flink geld kosten. Dan ben je goedkoper uit als je gewoon wel gaat dus dat zou ik maar doen als ik jou was.

En dat stemmen...
Tsja volgens zeer betrouwbare bronnen binnen dit forum stelt dat stemmen toch niet veel voor dus dat hoef je dan weer niet te doen.

Succes met dit zware dilemma :aai:
laatste aanpassing

Kom kom jongens. Laten we een beetje blij zijn met elkaar. Toch?

Uitspraak van Zanzarismo op dinsdag 13 februari 2007 om 00:08:
Vrij verrassend dat er weer een meningsverschil met LoeQie gaande is..

Dat klinkt alweer wat netter ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 februari 2007 om 23:22:
Hoeveel van jullie hebben werkelijk op Ed Real gestemd gewoon nieuwsgierig?

ik en met my blijkbaar nog veel vele andere.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 00:13:
Dat klinkt alweer wat netter

haha ja het was ff zoeken ;)

Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 12 februari 2007 om 22:59:
vast dat ze een hekel hebben aan irritante rondlopende kindjes die losgaan bij Puta Madre
zoals jij bijv... kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij ook maar iets afweet van Hardstyle, en dat daarom echte hardstyle-fans mij liever op een feest zien dan jij

aangezien ik 3 jaar en 10 maanden langer mee loop dan jou en dus ook al kon feesten toen jij net van je stempel brugwup af was, zal ik meer ervaringen hebben aan de muziekstijl hardstyle in het uitgaans circuit dan jou.

2e puntje: maar das natuurlijk wel ff moeilijk paar regels teruglezen..jij kwam met je stelling dat een organisator als Q-dance niet van early hardstyle af wist, maar jij natuurlijk wel..jij hebt de hele muziekstroming bedacht waarschijnlijk voor je boekverslag in de 2e
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 16:34:
aangezien ik 3 jaar en 10 maanden langer mee loop dan jou en dus ook al kon feesten toen jij net van je stempel brugwup af was, zal ik meer ervaringen hebben aan de muziekstijl hardstyle in het uitgaans circuit dan jou.

nou nou, poe poe, je hoort Hardstyle tijdens het uitgaan
toe maar, maar dat heeft natuurlijk niks te maken met hoeveel nummers je kent, hoe goed, van wie, of de historie etc.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 februari 2007 om 16:34:
2e puntje: maar das natuurlijk wel ff moeilijk paar regels teruglezen..jij kwam met je stelling dat een organisator als Q-dance niet van early hardstyle af wist, maar jij natuurlijk wel..jij hebt de hele muziekstroming bedacht waarschijnlijk voor je boekverslag in de 2e

nu leg je woorden in mijn mond die totaal niet waar zijn
blijkbaar zijn een paar regels truglezen idd moeilijk, want ik heb in geen enkele post gezegd dat Q-Dance niks van Early Hardstyle afweet, en ook nooit gezegd dat ik wel veel weet van Early Hardstyle, namelijk totaal niet, misschien meer dan de gemiddelde nieuwe Hardstyleluisteraar, maar niet veel meer

wat ik daarentegen WEL heb gezegd, is dat het grootste deel van de stemmers niks afweet van Early Hardstyle, en dat is wel te lezen in reacties als ''Ik heb op Vortex gestemd, want vorig jaar op DefQon draaide die zo goed''

Man waar gaat dit over we zitten niet in een homoflikkertent..

Kijk eens een keer NIET naar Dr. Phil of al die andere 100 doelloze praatprogramma´s. Wat een onzin alemaal.
Uitspraak van Ruud Awakening op zaterdag 10 februari 2007 om 10:26:
Charly Lownoise

die deej het goed vorig jaar

:no:

Uitspraak van d'un tableau historique op zaterdag 10 februari 2007 om 11:43:
wie weet verrast hij wel
maar mijn reactie was meer op de post dat hij het vorig jaar goed deed, dat was met goedkope hitjes, dus waarom zou hij dat dit jaar niet doen in de Early?

preciess vorig jaar was idd hitjesparade jammer want early hardcore draait ie wel gruwelijk (:respect: ) samen met zn kale vriend (y):)
laatste aanpassing
Vraag me af wat er een x mis is met hitjesparade.. Kun je van Charly verw8en.. De sfeer kwam er toen iig wel goed in :)

Uitspraak van Zanzarismo op woensdag 14 februari 2007 om 00:11:
Vraag me af wat er een x mis is met hitjesparade.. Kun je van Charly verw8en.. De sfeer kwam er toen iig wel goed in

Tsja ik had er verder ook niet zo'n problemen mee. Iig lekkere binnenkomer. Zou niet weten waarom hij geen goede early hardstyle set zou kunnen neerzetten ook al heeft ie weinig hardstyleplaten geproduceerd. Of ie er ook echt thuishoort is weer een tweede
blablabla, wat verwacht je anders als q-dance namen in het lijstje zet die op dit moment hot zijn.. Juist, daar wordt veel op gestemd.

De oude hardstyle is zo veel anders dan de nieuwen (lees: harder). Er zijn daarom maar opvallend weinig Early hardstyle liefhebbers die van de nieuwere hardstyle houden, en anders om.. De meeste early liefhebbers hebben zelfs een hekel aan artiesten als headhunterz etc.

Mensen die van de nieuwe hardstyle houden willen vaak alleen maar knallen en zitten niet te wachten op het "softe" early.

Uitzonderinge daargelaten natuurlijk, ik generaliseer om t duidelijk te maken..

De "gekoze" Dj's b.t.w.
Ed Real
Alpha2
Vortex
Clive King
Daniele Mondello
Luna
Activator
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 10:25:
Ik weet niet wie tegenwoordig de boekingen doet bij Q maar ze snappen er niks van!

flikker toch op man hahah, volgens mij is Q-dance de grootste op het moment met feesten. er is blijkbaar toch animo voor......
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 februari 2007 om 21:46:
denkt dat een organisatie als Q-dance het wel iets beter dan jou, je komt net kijken, en Q-dance is al sinds 99 bezig de hele wereld te veroveren met hun baanbrekende feesten.

Je kan beter naar feestje gaan na in qontrol wat in je agenda staat, past beter bij je

mee eens,

ik weet wel in welke zaal ik sta, ongeacht ze "gekozen" zijn volgens onze topicstarter. Lekker earlyen, heb er al zin in. Vol gas
laatste aanpassing

Uitspraak van Gerrit Zeetie op donderdag 15 februari 2007 om 14:48:
Ed Real
Alpha2
Vortex
Clive King
Daniele Mondello
Luna
Activator

Leuk lijstje dacht ik zo.
Uitspraak van ->jeffrey<- op donderdag 15 februari 2007 om 17:49:
zo soft gaat dit niet worden hoor

lekker ouderwets knallen!!!!!!!!!

ik bedoel dat hardstyle in de loop der jaren harder is geworden.. dat kan je niet ontkennen lijkt me..
Uitspraak van Gerrit Zeetie op donderdag 15 februari 2007 om 21:12:
ik bedoel dat hardstyle in de loop der jaren harder is geworden.. dat kan je niet ontkennen lijkt me

alleen overstuurd kickje eronder, weg bass, weg dikke drive, BPM iets hoger...

zoveel harder is het ook weer niet...
harder = beter
Uitspraak van d'un tableau historique op vrijdag 16 februari 2007 om 10:18:
alleen overstuurd kickje eronder, weg bass, weg dikke drive, BPM iets hoger...

nee?
Uitspraak van Gerrit Zeetie op donderdag 15 februari 2007 om 21:12:
ik bedoel dat hardstyle in de loop der jaren harder is geworden.. dat kan je niet ontkennen lijkt me..

nee daar heb je wel gelijk in

Uitspraak van d'un tableau historique op vrijdag 16 februari 2007 om 10:18:

maar wel veel lomper en slomer, laat iedere producer maar weer tracks maken in de stijl van F.T.S van showtek :jaja:
laatste aanpassing

Als ik naar de sets van de mainstage van Q-Base luister dan zit er best veel verschil tussen early en nieuwe hardstyle.
Zeker wel ff een kijk nemen in de Rai
laatste aanpassing
Op zich heel slim van Q-Dance, want de gegevens die ze binnen krijgen in die poll zullen ze zeker wél opslaan. En wie weet komt dat weer van pas bij een nieuwe editie van Qlubtempo ;)
Uitspraak van Tim op zondag 11 februari 2007 om 20:12:
Clive King

Dit is gewoon DJ Fuckface :D Heeft zeker een early verleden als je het mij vraagt!

Verder boeit het hele stemmen op je favo dj me niet :no: Als ze maar goed draaien, is het al snel goed!

Heb mijn kaartje al een tijdje binnen, en kan niet wachten tot het zover is!!! Liep eergister op de *kuch* huishoudbeurs, en zag het al weer helemaal voor me :D:D

Vette hal blijft het die RAI, maakt mij niet uit WIE er draait, als ze het maar goed doen!!

:)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 11:51:
voor een 17 jarige lijk je er veel van te begrijpen

hahah ik dacht dat laatst ook al in een andere discussie:p Maargoed liefde voor muziek noemen we het maar he;)
Uitspraak van kbm_ op zondag 18 februari 2007 om 20:20:
liefde voor muziek

dat lijkt me beter dan naar een Qlimax, Sensation of In Qontrol gaan om er geweest te zijn ;)
Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 18 februari 2007 om 20:41:
dat lijkt me beter dan naar een Qlimax, Sensation of In Qontrol gaan om er geweest te zijn

Ik ga echt niet naar een feest om er geweest te zijn, want ik heb het allemaal al gezien..

Kijk maar in mijn archief ;) Als ik een keer thuis blijf mis ik niks, want leuker dan wat ik allemaal al heb meegemaakt wordt het toch niet meer :no:

Maarja om thuis te gaan zitten :no:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
t is allemaal wat :)

Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 20 februari 2007 om 12:49:
+18 plus he

Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 20 februari 2007 om 12:49:
in de regel wel ja

en dat is nu juist wat ze eens een keer moeten aanpakken, ik w8 wel een kwartier langer in de rij, als iedereen zijn legitimatie moet laten zien.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 13:38:
en dat is nu juist wat ze eens een keer moeten aanpakken, ik w8 wel een kwartier langer in de rij, als iedereen zijn legitimatie moet laten zien.

:aai:

Ik was ook 13 jaar toen ik voor het eerst ging feesten, ben blij dat er toen nog geen internet was met zeikerds zoals jij ;)
Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 18 februari 2007 om 20:41:
dat lijkt me beter dan naar een Qlimax, Sensation of In Qontrol gaan om er geweest te zijn

Lijkt me beter dan net te doen of jij alles van early hardstyle afweet...

Uitspraak van d'un tableau historique op dinsdag 13 februari 2007 om 17:14:
nou nou, poe poe, je hoort Hardstyle tijdens het uitgaan
toe maar, maar dat heeft natuurlijk niks te maken met hoeveel nummers je kent, hoe goed, van wie, of de historie etc.

Who gives a fuck?

Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 12 februari 2007 om 22:59:
en dat daarom echte hardstyle-fans mij liever op een feest zien dan jij

Kijkend naar jou foto kan ik dit echter niet beamen...

Zoek een hobby aub... Pannekoek...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 13:54:
Zelf op Davide Sonar gestemd btw

ja man die is pas early btw. :/

Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 11 februari 2007 om 22:38:
domheid de gekste!

sja idd zeg... :no:

Warp Brothers gestemd uiteraard..
was geen succes :nocheer:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 17:54:
ja man die is pas early btw.

Niet dan???

spees ik m nou offeee

niet dat ze geen vette shit gemaakt hebben..

hunting :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van ->jeffrey<- op dinsdag 20 februari 2007 om 19:09:
Niet dan???

Jawel hoor, ik zag hem o.a. al op de X-Qlusive holland cd staan, toch 2003 alweer:)

Al blijft die hele term "early" bij hardstyle echt ongepast. Tuurlijk hoor je verschil met de oude sound, maar early.. :no:
Uitspraak van kbm_ op woensdag 21 februari 2007 om 11:44:
Jawel hoor, ik zag hem o.a. al op de X-Qlusive holland cd staan, toch 2003 alweer

Al blijft die hele term "early" bij hardstyle echt ongepast. Tuurlijk hoor je verschil met de oude sound, maar early..

Ja dat bedoel ik ook, denk alleen maar aan Go Go Go. Maar wat betreft die term ja ze moeten het toch een naam geven om duidelijk te maken wat de djs gaan draaien.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 februari 2007 om 17:54:
Uitspraak van --J-O-E-P-- op zaterdag 10 februari 2007 om 13:54:
Zelf op Davide Sonar gestemd btw

ja man die is pas early btw.

Nee ook omdat ik die man wel eens live wil horen draaien op zo'n groot feest. Ben niet echt thuis in de early en is ook niet echt mijn ding verder.

vind dat t vanaf eind 2002/2003 over het algemeen niet meer echt over de oude sound hebt..

alles van julian dj en davide sonar valt daar in mijn ogen iig buiten...
vind t heerlijke muziek hoor maar ik vind t niet in de oude hardstyle thuishoren... gogogo zeker niet
Kheb liever super marco may dan die fukking alpha twins, recente hardstyle kunnen ze niet eens draaien, laat staan early :(

Uitspraak van Q Mike op woensdag 21 februari 2007 om 16:07:
Kheb liever super marco may dan die fukking alpha twins

proest
had wel wat andere namen kunnen/willen ruilen met alpha twins maarehhhh supermarcomay..

doet u maar niet
laatste aanpassing