Partyflock

Forumonderwerp · 930078

Heeft iemand van jullie wel eens met een KMS systeem gewerkt..of progamma?
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 9 maart 2007 om 19:18:
KMS is niet zo heel veel duurder dan dat hoor. Van DTA kan ik zo online geen prijzen vinden.

MOewhahahaahah dat geloof je zelf toch niet.

Ik had wideband lambda enzo alles al meegerekend, dit komt allemaal nog boven op dat kastje van je van KMS :D

Uitspraak van saus op vrijdag 9 maart 2007 om 20:48:
Ik had wideband lambda enzo alles al meegerekend, dit komt allemaal nog boven op dat kastje van je van KMS

??
????

Snap je het niet ??

Hoe wil je dat ding afstellen zonder wideband lambdasonde ?

Bij je KMS computer, komen je sensoren bedrading enz enz nog bij, dit zit al in die prijs die ik noemde van megasquirt.

Snap je het zo

Nu snap ik je tenminste een beetje..

jou helemaal begrijpen dat zal ik nooit ;)
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 9 maart 2007 om 09:14:
Kijk, als het 200 Euro extra zou kosten is de keus snel gemaakt natuurlijk, maar ik ben bang dat het wel wat meer gaat kosten.

.
Mwah als je het allemaal bij hetzelfde bedrijf laat doen denk ik dat je er ook niet de hoofdprijs voor gaat betalen. Ga je naar iemand gewoon alleen vragen voor afstellen zul je wel een 500 euro kwijt zijn ja
Uitspraak van saus op vrijdag 9 maart 2007 om 20:48:
Ik had wideband lambda enzo alles al meegerekend, dit komt allemaal nog boven op dat kastje van je van KMS

Zo'n kastje heb je al voor 700 Euro, daar komt dan zowieso nog de lambda controller bij, die kost ook 400 of 500, ligt eraan welke je neemt, en zal nog wel het één en ander bij komen.

En je weet nooit wat er achteraf of tussendoor nog bijkomt..
dan kun je misschien beter wat reserve hebben achter de hand..

mappen alleen al kost idd dik geld, in engeland bij je bij een goed adres gauw 1000euro kwijt, maar dan weet je wel dat je betrouwbaar veel vermogen hebt

Zal niet snel klagen over KMS..als je het eenmaal door hebt hoe wat werkt dan is het (in principe) zo gedaan..