Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 02:29:allemaal wel maar niks kan op tegen speedcore
qua bpm's niet nee. maar daarmee houd het ook ver op
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2007 om 02:29:allemaal wel maar niks kan op tegen speedcore
en daar heb je helemaal gelijk in!
Uitspraak van Ron Walker op zondag 1 april 2007 om 19:13:eh?! Drum & Bass?
euhm...
die staat dr nei tusse lieve schat
4 Mei is het Bazzpower Jump/Hardstyle feest in Starlight Nijkerkerveen met DJ Gizmo en de Vodka brothers. Dit wordt echt een vet feest. Zeker naartoe gaan. Gizmo heeft een nieuwe single; No One Can Stop Us Now. Er is een jumpcontest en de winnaar komt in de nieuwe video van Gizmo. Check www.bazzpower.com
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 11:11:Hmm, dan toch maar Hardstyle
Uitspraak van Cb2eHz5oOpHe op zondag 15 april 2007 om 21:21:k begin pas dus tot nu toe Jump, maar misschien als ik eenmaal 16 ben (nog wachten tot juli) dat ik eens naar een Hardcore/Hardstyle feest ga
Zegt genoeg over de mainstream dance scene in Nederland op dit moment, allemaal meelopen met de Jump-rage, om vervolgens binnen een half jaar/jaar weer in de vergetelheid te verdwijnen.
Een schande vind ik het, zal wel weer gezeur komen, maar dat is MIJN mening!
hardstyle
af en toe jump
af en toe jump
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 maart 2007 om 10:57:Uitspraak van 1sample op vrijdag 2 maart 2007 om 15:34:
99,9% (Early)Hardcore
Maak er maar 100% van!
En zo is het!
Uitspraak van Mama van Kayne en Liam op woensdag 18 april 2007 om 00:47:er is maar 1 soort muziek om echt uit je dak te gaan
en dat is hardcore.
en dat ook !