Partyflock

Forumonderwerp · 928882
Artiest {SHOWLIST artist 21745, 54957}
30-03-2007 is de negende editie van addiced to basz!

Ook deze keer zijn er weer 2 zalen open.

Ik, prozei, wantedOnez, Project psycho, en jonasty zullen in iedergeval weer aanwezig zijn!

De complete lineup en de flyer worden toegevoegd als deze definitief zijn!

Hou ook de citylife site in de gaten:
Www.citylife.nl

En nu maar weer Roddellen :D
laatste aanpassing
hahaha, nou heb toch al een semi live setje online staan die ik hier morgen neer tief dus maakt mij niet zoveel uit hehe.

maar met een beetje geluid van publiek dr bij zal ook wel leuk zijn, weet aleen niet of dat tedoen is.
Werkzaam bij Psycho-events
Artiest {SHOWLIST artist 42620, 27466}
Uitspraak van Mindstorm op vrijdag 30 maart 2007 om 18:14:
eigenlijk wil ik nog ff 10 minuten dr bij hebben om gewoon alles tekunnen draaien en met wat harder spul af tesluiten, maar dat zal dr wel niet inzitten.laatste aanpassing 30 maart 2007 18:18

we gaan niet harder draaien houd je aan de opbouw van de avond ;) en die 10 min zitte er niet in ! die 10m in is om speling te houden door het wisselen
laatste aanpassing
heb anderhalve plaat langer door kennen gaan, dus op 1 plaat na heb ik alles gedraait :D

ik vond hem super gaan, is toch echt wel een kick als je daar voor het eerst staat. stond echt fucking tetrillen toen ik klaar was :D

heb het setje van basrose ook nog ff gehoort, klonk ook lekker, toen je stereo killen dr in gooide kreeg je echt heel de zaal mee.

semi live mix, let niet teveel op die hardcore zooi op het eind, dat ging ff niet zo lekker.
http://mindstorm.zuurkool.com/dj_mindstorm_live_at_a2b.mp3
livesetjes zullen ook vandaag op mijn site komen :D
Artiest {SHOWLIST artist 48007, 27256}
Uitspraak van Basrose op zaterdag 31 maart 2007 om 11:50:
livesetjes zullen ook vandaag op mijn site komen

joehoe!!!:P
staan al paar foto's op t zijn er niet echt veel maarja voor de liefhebber :P
setjes staan erop :D

ja was zeker wel leuk :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 39342, 62074}
wanneer is de volgende ? over 3 maanden ?
dat is even afwachten maar ik denk het wel
Hopelijk mag ik er draaien :p haha