Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 februari 2007 om 21:54:nee
echt niet ? ik voel me juist verbonden met jou, ik vind je een engeltje.
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 februari 2007 om 21:57:hihihi ?
het wordt laat, ik snap het ff niet meer.
ik hoor dan ook al lang in mn bed te liggen.
wat doe je hier dan?
nou? eigenlijk ga ik eregns een serieus antwoord op, alleen begon er iemand zonder reden op iemand te schelden en tja ook daar moest ik even op antwoorden en toen kwam van het 1 het ander.
maar goeie vraag, wat doe ik hier eigenlijk ? ik heb werkelijk geen idee.
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 februari 2007 om 21:58:ik heb een verklaring van goed gedrag.
jaaah die heb ik ook gister moeten inleveren bij de gemeente.. tering he
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 10:22:mooi verhaaltje dikkie dik
Thanks...
Dikkie dik heeft er bijster veel verstand van zeg
Nee omdat jij een gekleurd apepakkie aan hebt en een paar schiet-lesjes hebt gehad ben je nu en heavy boy
Ik kan geen baan krijgen dus ga ik maar in dienst
Krijg je hem trouwens ook al niet meer rechtop
ja hoor, maar ik vind het erg leuk dat je zoveel aandacht aan mij besteed pikkie, kijken welke topics enzo...gaat een hoop tijd in zitten zo he....kijk je uit dat je niet teveel internet wordt je baasje boos van
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 februari 2007 om 22:19:hehe
Probeer je mij nu ook al als vriend te krijgen
Komt ie toevallig uit V.
Toevallig niet
---
Tenminste ik neem aan dat je met V. het begin van een plaatsnaam bedoelt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 13:31:Tenminste ik neem aan dat je met V. het begin van een plaatsnaam bedoeltlaatste aanpassing 6 februari 2007 13:32
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 13:31:Toevallig niet
Oh ok, ken er ook iemand die in Zweden vast zit voor drugssmokkel. Dacht misschien dezelfde.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 13:31:Probeer je mij nu ook al als vriend te krijgen
hij vindt ons leuk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 18:39:330 · forumberichten
in 10 dagen lol triest ...get a fcking life
Dat zijn er 33 per dag..
Als je in een goeie discussie bent heb je dat zomaar hoor
Maar goed.. Ga je nog antwoord geven op mijn post..
Ben wel benieuwd wat je er van vind.. Je vroeg over mijn mattie..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 19:11:in frisland heette mensen oebele WHEHEHEHEHEHEHEHEHE
Dat is idd mogelijk..
Net zo goed dat er in Limburg ook wel een Oebele wonen kan!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 19:22:sjoebab zitte die er ook echt??????????
Sjoebab????????
Nou daar heb ik nou nog nooit van gehoord.. Klinkt niet bepaald Fries.. Eerder als iemand uit afrika ofzo
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 februari 2007 om 19:26:ja, dat zijn de sjoebabmannen. die zitten daar in de bosjes
Zie je