Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 13:23:En dan bestel je romantisch samen
Uitspraak van 071 snijeee op woensdag 14 februari 2007 om 13:08:
nummer 14 op de kaart
Uitspraak van Anwan op dinsdag 13 februari 2007 om 21:58:
adoe mek ing deng bangkwang
En dan heb je een geweldig
Uitspraak van 071 snijeee op woensdag 14 februari 2007 om 13:12:
valentijns menu
adoe mekkin wiel joe maaibiefieleicht eeng tandoori komeng setteng?
nou waar hebben jullie zoal gezeten en wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb een keer 10 minuten in een lift vast gezeten.. erg eng
en ik heb een keer met m'n vinger vast gezeten in een voetbal doel
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 februari 2007 om 14:32:De leven in de cel
Is een ware hel
ja het moet natuurlijk ook geen pretje zijn hé !!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 13:27:aantal seriemoorden
3 series van 5 ofzo? hoe moet ik dat zien?
Af en toe eens een nachtje voor openbare orde verstoring, dronkenschap, huid vol schelden van amtenaar in functie, vandalisme van auto, bezit van verdovende middelen, preventief opgepakt tijdens betoging en dat soort dingetjes. In totaal zo'n weekje alles bij mekaar opgeteld.
Mare zo'n cel is niks voor mij, ik werd helemaal gek daarbinnen + het vreten is niet door je strot te krijgen.
Zo'n 2 bij 4 kutkamertje waar je de 23uur zit zonder iets, alleen een pot, een betonnen bed en een klein teringraampje waar je geen reet door ziet. Nee, bedankt!
Geef mij maar de psychiatrie, daar hebben ze tenminste goeie
op voorschrift, je ziektenkosten worden vergoed, een zacht nest, 's avonds & in het weekend naar buiten, het eten was
en die therapieën mot je er maar bij nemen.
Maar ja ik ben ook maar een amateurtje.
Een maat van mij zit in Leuven centraal voor een paar jaar.
Ik hou me liever gedeist de laatste jaren, bespaart me een hoop gezeik aan me kop.
Het is nu verjaard en ik heb terug een clean strafblad, ga ik houden zo!
Mare zo'n cel is niks voor mij, ik werd helemaal gek daarbinnen + het vreten is niet door je strot te krijgen.
Zo'n 2 bij 4 kutkamertje waar je de 23uur zit zonder iets, alleen een pot, een betonnen bed en een klein teringraampje waar je geen reet door ziet. Nee, bedankt!
Geef mij maar de psychiatrie, daar hebben ze tenminste goeie
Maar ja ik ben ook maar een amateurtje.
Een maat van mij zit in Leuven centraal voor een paar jaar.
Ik hou me liever gedeist de laatste jaren, bespaart me een hoop gezeik aan me kop.
Het is nu verjaard en ik heb terug een clean strafblad, ga ik houden zo!
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op vrijdag 16 maart 2007 om 15:38:in de gevangenis (niet politiecel)
Tja, deze level heb ik helaas nog niet bereikt.
Werk aan de winkel dus.
Uitspraak van actief op vrijdag 16 maart 2007 om 15:38:in de gevangenis (niet politiecel) kan je tv huren, magnetron, koelkast etc, beetje teveel luxe
gewoon 2x2m beton zonder luxe stem ik voor
net alsof t fijn is als je niet gewoon de straat op kan hosselen gekkiej
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 maart 2007 om 12:25:hoefeel koepels zijner welleeah niet ?
arnhem haarlem breda?
Uitspraak van actief op vrijdag 16 maart 2007 om 15:38:kan je tv huren, magnetron, koelkast etc, beetje teveel luxe
Niet overal!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 19:22:in NL mogen ze niet klagen hoor, tuurlijk je hebt geen vrijheid en weinig privacy maar het kan veel erger.
Hmm..
Maatje van me heeft in Zweden gezeten en is nu in Nederland..
Maar daar hattie het op alle fronten beter, maarja hier kan je je familie zien.. Dat telt natuurlijk veel zwaarder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 22:59:Uitspraak van ~Nikki~ op vrijdag 16 maart 2007 om 15:38:
in de gevangenis (niet politiecel) kan je tv huren, magnetron, koelkast etc, beetje teveel luxe
Wel beetje overdreven voor iemand die bijvoorbeeld alleen aan een vechtpartij had meegedaan of die een beetje geld achter had gehouden...
Zitten niet alleen maar moordenaars en verkrachters in de cel hoor.
Uitspraak van actief op vrijdag 16 maart 2007 om 15:38:in de gevangenis (niet politiecel) kan je tv huren, magnetron, koelkast etc, beetje teveel luxe
Ik ben daar ook wel voor.
Want ik en nog velen meer met mij, werken toch maar voor die gevangenisluxe
Wel beetje overdreven voor iemand die bijvoorbeeld alleen aan een vechtpartij had meegedaan of die een beetje geld achter had gehouden...
Zitten niet alleen maar moordenaars en verkrachters in de cel hoor.
Dat had diegene zich maar van te voren moeten bedenken. Vind ik dan...
Is net zoiets als iemand die met alcohol de auto instapt en vervolgens door zijn niet oplettendheid iemand aanrijd en diegene overlijd. Dan zeggen ze ook dat het niet de bedoeling was om iemand dood te rijden! Had je van te voren moeten bedenken en niet achteraf moeten zeggen
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 15 maart 2007 om 22:42:3 series van 5 ofzo? hoe moet ik dat zien?
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2007 om 16:09:is er een tolk hier
Dit kan ik zelfs niet eens lezen
Ik ga een gokje wagen!