Partyflock
 
Forumonderwerp · 927930
 
Ik wou deze nog even met jullie delen :D

http://www.metacafe.com/watch/160497/artz_golf_i_v8

Golfje 1 met een Porsche 928 S2 V8 motor onder de kap :D
Als ik me niet vergis is het golfje 15 cm breder dan normaal!

Superwagentje :D
 
koop dan gewoon een porsche, waarom in een golf rondrijden als je een nog geilere duitser onder je kont kant hebben ?
laatste aanpassing
jeah vorsche mk1 :D
 
haha :P Ach :P zo word de Shell wel blij van je ;)
1 keer een wheelspin en dat was het.
jammer dat je em niet gewoon in actie ziet
 
Best sick ding :D
http://video.google.nl/videoplay?docid=4985488207361402697&q=golf+1+porsch

:bye:



http://video.google.nl/videoplay?docid=3009868055156102244&q=golf+1+turbo

http://www.youtube.com/watch?v=8eRAktEm98U
laatste aanpassing
 
:D whoeiii :D dat is wel een snel autootje :P

Moet er alleen niet aan denken om met zo;n snelheid met een airbagloos koekblikje ergens tegenaan te komen :O

Maar buiten dat, errug heftig :D
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 09:42:
koop dan gewoon een porsche


 
Waarom zou je? :) Dit is een stuk unieker :D

Porsche is sooow not done :D Nou ja,oude 911's Turbo mogen dan wel :) 944 en 968 ook wel :D vooruit :P
Op de achterwieltjes nog wel.
Dat is wel errug vet hoor!
En ff als reactie op T i m.
Miss is alleen een porsche blok aanschaffen wel minder duur dan een complete porsche;)
 
hehe :D lijkt me niet!
Heb je dr wel eens over naged8 wat er nog meer bij kijken moet? Met alleen n blok kom je nergens :D Dan kan je beter een kant-en-klare omgebouwde Golf halen zoals deze (mits met NAP,bonnen en diverse keuringen ;))
 
Lang terug een Kever gezien met een 2,4l Porsche blok met dik 200pk...16.000 euro alleen de motor al :|
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:01:
e lijkt me niet!
Heb je dr wel eens over naged8 wat er nog meer bij kijken moet? Met alleen n blok kom je nergens Dan kan je beter een kant-en-klare omgebouwde Golf halen zoals deze (mits met NAP,bonnen en diverse keuringen )


Kerel...ik heb er wel eens overnagedacht...en het ook wel eens gedaan;)
Snap wel dat er wat meer bij komt kijken dan alleen een blok erin lellen.
Denk aan bak aandrijflijn elektronica en de hele rataplan.
Het ligt er net aan wat je zelf aan gereedschap ruimte e.d. hebt of je beter een ander blok erin kan lepelen of een porsche aanschaffen.
En dan nog iets...nap bonnen en keuringen op een auto waar ze een ander blok in gegooid hebben...lijkt me vrij waardeloos.
 
type1 echt vet!!! die duitsers zijn echt leip met die auto,s. maar liever nog type1 busje van volkswagen met porsche blok zoals uit de gumblerace van vorig jaar.
 
:P had even nie zo naged8 :P aan NAP enzo heb je dan idd nie zo veel :lol:

En is idd knetterveel werk :D Is nix voor mij :D
En een ander blok erin da standaard is da lijkt me ook nix ;) Dan maar gelijk iets diks erin :D

t lijkt me wel wa kick trouwens,nu ik dr zo over nadenk :)
Een kever met een Impreza blok ofzo (ok,k geef toe..is dikke Volkswagen-verkrachting,maar t ging om t idee)
 
@ Samba! : Porsche blokken (voornamelijk de luchtgekoelde varianten) worden regelmatig gebruikt in oude VW's,met name de oude Transporters en Kevers.
Is wel vet!
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 21:42:
@ Samba! : Porsche blokken (voornamelijk de luchtgekoelde varianten) worden regelmatig gebruikt in oude VW's,met name de oude Transporters en Kevers.


:yes:

http://www.youtube.com/watch?v=f7xcAOLzs04

:respect:
Beetje research gedaan...:P

porsche heeft toendertijd zelf een paar van die wagentjes gebouwd....

Vitesse Maxi : 251 km/h.
0 à 80 km/h : 5.0 sec
0 à 100 km/h : 6.6 sec
0 à 120 km/h : 9.0 sec
0 à 140 km/h : 11.8 sec
0 à 160 km/h : 16 sec
0 à 180 km/h : 6.6 sec
1000m départ arrêté en 20.9 sec
Accélération
40 à 100 km/h : 11.2 sec
60 à 120 km/h : 16.1 sec









laatste aanpassing
 
:respect: ouwe ;)
 
ooooh :O

Golf Turbo Sbarro! Mooi ding :kwijl:

Porsche 911 Turbo blok erin :D Geil :kwijl:
 
Technische specificaties van die Race Taxi (Volkswagen Transporter MK1)

Technische Daten:

* Typ: VW T1 (Split Window) 1962
* Motor: luftgekühlter Leichtmetall-Sechszylinder von Porsche (993 Bi -Turbo)
* Hubraum: 3.600 ccm
* Leistung: Original 408 PS später ca. 500 PS
* Getriebe: Mechanisches Sechsgang-Schaltgetriebe Typ 996 GT3 mit Kabelzug.
* Bremsanlage: innenbelüftete und gelochte Scheiben, Original Porsche 993 Bi -Turbo mit ABS.
* Fahrwerk: vorn und hinten Einzelradaufhängung mit höheneinstellbaren Federbeinen.
Einstellbare Stabilisatoren.
* Lenkung: Servolenkung von Porsche ( 993 Bi -Turbo ).
* Räder: Dreiteilige BBS Rennsportfelgen (8.5J x 18 vorn und 10J x 18 hinten)
* Gewicht: Ca. 1600 Kg.