Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 28 januari 2007 om 22:24:Want??
weet ie zelf ook niet denk ik
denk t ook niet
Een kind hoort bij zijn/haar moeder, zolang diegene ervoor kan/wil zorgen!
Wat vinden jullie??
ben ik met je eens... maar.. indd alleen als het voor het kind kan zorgen!!
ken een moeder die dr kind verwaarloosd.. maarja, je kan er vaak niks aan beginnen... als zou je wel willen, tis tenslotte dan wel het beste voor het kind...
begrijp die moeders alleen niet, ze zien tog zelf wel dat je kind er bij loopt als een zwervertje
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:40:ben ik met je eens... maar.. indd alleen als het voor het kind kan zorgen!!
ken een moeder die dr kind verwaarloosd.. maarja, je kan er vaak niks aan beginnen... als zou je wel willen, tis tenslotte dan wel het beste voor het kind...
begrijp die moeders alleen niet, ze zien tog zelf wel dat je kind er bij loopt als een zwervertje
Sommige ouders hebben het niet breed, maar daarvoor haal je een kind niet weg, als het geslagen word, of psychisch mishandeld of misbruikt etc. haal ze dan aub weg!! maar als het kind in een pleeggezin woont terwijl de moeder er gewoon voor kan zorgen, heb je de moeder èn het kind ermee!
Weltruste!
Uitspraak van Spaanse Vliegkan me gewoon niet voorstellen dat iemand een kind van jouw wilop zondag 28 januari 2007 om 22:41:
maar ik denk dat dat per situatie verschillend is er zijn moeders die hun kind achterlaten en slechte vaders die een meisje voldouwen en eruit naaien
beste is natuurlijk een vader en een moeder die heeeeeel veeeeeeeel van elkaar en het kind houden
amen.
Sommige ouders hebben het niet breed, maar daarvoor haal je een kind niet weg
dat klopt, maar als je te lui bent om te gaan werken word het een ander verhaal
en dat kind word ook psychisch mishandeld.. dus ja.. heb misschien wat weg gelaten
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 28 januari 2007 om 22:44:beste is natuurlijk een vader en een moeder die heeeeeel veeeeeeeel van elkaar en het kind houden
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zondag 28 januari 2007 om 22:44:amen.
!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:47:dat klopt, maar als je te lui bent om te gaan werken word het een ander verhaal
en dat kind word ook psychisch mishandeld.. dus ja.. heb misschien wat weg gelaten solly
Mishandelen is gewoon ZIEK! in welke vorm dan ook!
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:48:beste is natuurlijk een vader en een moeder die heeeeeel veeeeeeeel van elkaar en het kind houden
En daar ben ik het 100% mee eens!
Uitspraak van Spaanse Vliegkan me gewoon niet voorstellen dat iemand een kind van jouw wilop zondag 28 januari 2007 om 22:41:
En van jou wel *proest*
Ik zou iig geen kind van jou willen
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:50:En van jou wel *proest*
Beroep: Serie moordenares in opleiding
jij bent anders ook niet een lot uit de loterij
laatste aanpassing
Uitspraak van Spaanse Vliegjij bent anders ook niet een lot uit de loterijop zondag 28 januari 2007 om 22:52:
Ik ben de hoofdprijs
Uitspraak van Spaanse Vliegmeisje, mijn hond zou niet eens een kind van jouw willenop zondag 28 januari 2007 om 22:53:
Jou hond is ook niet echt mijn type
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:53:Ik ben de hoofdprijs
bij de kinderbingo misschien
Uitspraak van Spaanse Vliegbij de kinderbingo misschienop zondag 28 januari 2007 om 22:55:
Dan doe ik mee
Uitspraak van Spaanse Vliegje moet je lat ook niet zo hoog leggen voor jeop zondag 28 januari 2007 om 22:56:
Denk dat jij je lat erg laag moet leggen!
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:57:jaaa bij mij komt het wel goed teminste ik werk er hard aan!! alleen die kut jeugdzorg werkt niet mee.. maar tis dat ik un hele lieve vriend heb en un schat van un vriendinnetje anders had ik het niet gered in me eentje
thnxxx meiss
You're welcome.. ik ben er voor je weet je toch!!
Always be there..
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 22:57:alleen die kut jeugdzorg werkt niet mee.
jeugdzorg is nou eenmaal een kut instantie, die niks goed kunnen doen
Uitspraak van Spaanse Vliegach jij kan er ook niks aan doen , jij leeft immers nog in een tekenfilmop zondag 28 januari 2007 om 23:04:
wat zijn jullie trouwens nog zo laat op, morgen 1e uur vrij ofzo?
Je bent wel lekker bezig he?
Uitspraak van Spaanse Vliegsorry ik moet gewoon me ei kwijtop zondag 28 januari 2007 om 23:50:
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 21:32:een vader is net zo belangrijk als een moeder.....
Uitspraak van Spaanse Vliegach jij kan er ook niks aan doen , jij leeft immers nog in een tekenfilmop zondag 28 januari 2007 om 23:04:
wat zijn jullie trouwens nog zo laat op, morgen 1e uur vrij ofzo?
Een kind hoort bij zijn/haar moeder, zolang diegene ervoor kan/wil zorgen!
BULLSHIT
als de vader beter voor het kind kan zorgen dan hoort het kind bij de vader ondergebracht te worden.
beide ouders zijn belangrijk in het leven van het kind, maar de keuze waar het kind zijn verblijfplaats moet hebben, mag niet gebaseerd zijn op sexe
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 09:02:BULLSHIT
als de vader beter voor het kind kan zorgen dan hoort het kind bij de vader ondergebracht te worden.
beide ouders zijn belangrijk in het leven van het kind, maar de keuze waar het kind zijn verblijfplaats moet hebben, mag niet gebaseerd zijn op sexe
mee eens met bovenstaande.
Moet alleen bij gezegd worden dat vader en moeder NET ZOVEEL recht op het kind hebben.
Fathers 4 Justice
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 00:15:jullie kunnen wel zoveel willen.
maar een rechter geeft altyd het kind aan de moeder pas met slaan en drugs en verwaarloosing dan pas na de vader en anders krijg die vader maar een keer in de 2 weken te zien
das gewoon zo
Tja omdat ze bij de moeders horen, kan die niet voor ze zorgen dan gaan ze naar de vader..
Ze trekken over het algemeen toch meer naar hun moeder toe als ze nog klein zijn.
Een kind hoort bij zijn/haar moeder, zolang diegene ervoor kan/wil zorgen
wil zorgen?????
MOET ZORGEN!!
Een kind hoort bij zijn/haar moeder
een kind hoort bij ouders, vader óf moeder die op een gezonde manier voor het kind kan zorgen......
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 januari 2007 om 12:32:Een kind hoort thuis bij iemand die onverwaardelijk van hem houd , hem een thuis bied , een veilig vertrouwde leefomgeving ...de minpunten voor lief neemt en de pluspunten stimuleert .......
een kind hoort thuis bij iemand waar die zich veilig voelt en dat hoeven niet altijde de ouders te zijn !!
JUIST !!! Dat is tenminste goed omschreven
Ik vind dat ouders een kind samen meoten op voeden... ben ook van mening dat als een meid zwanger raakt en dr vriend laat haar ermee zitten dat het punt 1 een goed idee is om die gast te castreren en punt 2 dat het kind beter niet geboren kan worden als het daar nog niet te laat voor is...
een kind hoort 2 opvoeders te hebben die een stabiele relatie hebben. Begin anders gewoon niet aan kinderen en vertel het je vriend meteen als je zwanger bent... vat hij het normaal op en steunt ie je, doe dan wat je wil doen ermee, en als ie het uit maakt ben je nog op tijd om het weg te laten halen.
Dr moet eens een eind komen aan die vrijblijvende cultuur tov relaties hier... kinderen die door een alleenstaande ouder worden op gevoed hebben een grote kans om ongelukkig volwassen te worden en later net zo;n fucked up relationeel bestaan te leiden als hun ouders.... uitzonderingen daar gelaten maar kijk eens naar die Antillianen in Rotterdam enzo. Bedenk dan dat veruit de meesten van hun door een alleenstaande moeder zijn op gevoed en dan snap je direct wat ik bedoel....
een kind hoort 2 opvoeders te hebben die een stabiele relatie hebben. Begin anders gewoon niet aan kinderen en vertel het je vriend meteen als je zwanger bent... vat hij het normaal op en steunt ie je, doe dan wat je wil doen ermee, en als ie het uit maakt ben je nog op tijd om het weg te laten halen.
Dr moet eens een eind komen aan die vrijblijvende cultuur tov relaties hier... kinderen die door een alleenstaande ouder worden op gevoed hebben een grote kans om ongelukkig volwassen te worden en later net zo;n fucked up relationeel bestaan te leiden als hun ouders.... uitzonderingen daar gelaten maar kijk eens naar die Antillianen in Rotterdam enzo. Bedenk dan dat veruit de meesten van hun door een alleenstaande moeder zijn op gevoed en dan snap je direct wat ik bedoel....