Ken je dat niet

nou breekt mijn klomp

nou breekt mijn klomp
Dertien jaar draaiden ze met de duimen, maar Jos en Sandra hebben er nog niet genoeg van.
Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 27 januari 2007 om 02:03:Ken je dat niet![]()
![]()
![]()
nou breekt mijn klomp
Voorzichtig met je klompen gekkie (f).
Het kan weleens het laatste paar zijn
Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 27 januari 2007 om 02:03:Dertien jaar draaiden ze met de duimen, maar Jos en Sandra hebben er nog niet genoeg van.
Volhouders!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 02:05:Voorzichtig met je klompen gekkie .
Het kan weleens het laatste paar zijn
nee hoor, woon in twente.. Klompen zat hier
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 02:05:Volhouders!
Die-hards hé..
Nou, bedankt voor deze nuttige conversatie op dit tijdstip. Ik moet nu echt gaan slapen..
Ga proberen door te duimen in m'n droom okay? haha..
Daaagg!!
Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 27 januari 2007 om 02:11:Nou, bedankt voor deze nuttige conversatie op dit tijdstip. Ik moet nu echt gaan slapen..
Ga proberen door te duimen in m'n droom okay? haha..
Whaha, jij ook bedankt (f).
Slaap lekker (n)
(n)
(n)
(n)
(n)
(n)
( ik was het ff vergeten dus bij deze )
:boeksie:
( ik was het ff vergeten dus bij deze )
:boeksie:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 23:49:en er komen weer 2 feestjes aan van eatside
19 mei is er OSM daar
Eerst 8 april nog !!!
zeker weten..
zijn leuke feestjes dus dat komt wel goed
Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 27 januari 2007 om 01:39:Wat zal ie opkijken morgenvroeg. Hoop dat ie trots op ons is
ben super trots op jullie hahahah
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 17:10:ben super trots op jullie hahahah
oooooooooh godzijdank
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 17:28:neej er is geen bufet bij osm alleen bij de 70's & 80's party
damn
dan ga ik toch liever na hemelrave
zou 't niet weten, ga 19 mei met osm voor 't eerst even daar koekeloeren
.