Uitspraak van Dhr. Avada op vrijdag 9 maart 2007 om 11:31:bij een echte gabber zit hardcore van binnen.
verder een kaal hoofd, trainingspak en maxies, geen lonsdale/kisten.
alles wat nu rondloopt vind ik geen gabber.
gabber is dood.
Als je vindt dat gabber dood is, ga dan lekker naar andere stijlen muziek luisteren. Trouwens... ben je uberhaupt ooit op een feest geweest? Kan je zien dat het niet dood is.
Je bent btw ook wel tegenstrijdig bezig. Eerst zeg je dat hardcore van binnen zit, maar dan voeg je er aan toe dat je verder een kaal hoofd moet hebben en een trainingspak en Air Max moet dragen?
Nee... het maakt niet uit of je wel of geen haar hebt, wat voor kleding je aanhebt en wat de kleur van je huid is. Het echte gevoel zit van binnen.
Ik geef wel toe dat ik graag Air Max draag. En Lonsdale is op zich gewoon mooie kleding alleen jammer dat een bepaalde groep de naam heeft verziekt. In Engeland liep ik vorig jaar een grote sportzaak binnen en zag aan de muur kledingrekken hangen met Lonsdale kleding en in het midden een gigantische afbeelding van Mohammed Ali...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 11:49:Als je vindt dat gabber dood is, ga dan lekker naar andere stijlen muziek luisteren. Trouwens... ben je uberhaupt ooit op een feest geweest? Kan je zien dat het niet dood is.
Je bent btw ook wel tegenstrijdig bezig. Eerst zeg je dat hardcore van binnen zit, maar dan voeg je er aan toe dat je verder een kaal hoofd moet hebben en een trainingspak en Air Max moet dragen?
Nee... het maakt niet uit of je wel of geen haar hebt, wat voor kleding je aanhebt en wat de kleur van je huid is. Het echte gevoel zit van binnen.
Ik geef wel toe dat ik graag Air Max draag. En Lonsdale is op zich gewoon mooie kleding alleen jammer dat een bepaalde groep de naam heeft verziekt. In Engeland liep ik vorig jaar een grote sportzaak binnen en zag aan de muur kledingrekken hangen met Lonsdale kleding en in het midden een gigantische afbeelding van Mohammed Ali...
mooi gezecht
hele dag alleen hardcore luisteren en elk weekend feestje gaan maar ikkom nog nerges binnen is moeilijk en ik word door niemand serieus genome gvd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 11:49:Als je vindt dat gabber dood is, ga dan lekker naar andere stijlen muziek luisteren. Trouwens... ben je uberhaupt ooit op een feest geweest? Kan je zien dat het niet dood is.
het gabberen wat er was tot '93 is dood, hardcore leeft nog voort, dat ontken ik niet..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 11:49:Je bent btw ook wel tegenstrijdig bezig. Eerst zeg je dat hardcore van binnen zit, maar dan voeg je er aan toe dat je verder een kaal hoofd moet hebben en een trainingspak en Air Max moet dragen?
dat hoeft van mij ook niet echt persé maar dan voldoe je wel zonder twijfel aan de kenmerken van een gabber
laatste aanpassing
Uitspraak van Dhr. Avada op vrijdag 9 maart 2007 om 23:00:het gabberen wat er was tot '93 is dood, hardcore leeft nog voort, dat ontken ik niet..
En dat heb je natuurlijk ook bewust meegemaakt als je in 1989 bent geboren.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 15:48:En dat heb je natuurlijk ook bewust meegemaakt als je in 1989 bent geboren.
dat hoeft ook niet,
Uitspraak van Dhr. Avada op zaterdag 10 maart 2007 om 19:50:dat hoeft ook niet,
Ach ja, waar maak ik me woorden eigenlijk nog aan vuil...
Uitspraak van leensterpiraat op vrijdag 26 januari 2007 om 22:44:waar moet een echte gabber aan voldoen
Dames afgeschoren zijkanten
Uitspraak van O.L.D.Bianca
op zaterdag 27 januari 2007 om 01:33:
Uitspraak van DieHakker op vrijdag 26 januari 2007 om 22:54:
Kisten met witte veters
Boos kijken
Lonsdale
Speed snuiven
Pillen slikken
Kale kop
Broekspijpen oprollen
Buitenlanders haten
Witte bretels
Alles wat softer is dan terror en speedcore haten
Armen over elkaar slaan
Spastische bewegingen maken
Para 4 life zijn
Wahahahaha
Uitspraak van Dr. Struggleeen gabber is geen hakker maar je makkerop maandag 12 maart 2007 om 16:30:
dus geintjesflikker draai me geen loer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 16:50:Als je die vraag stelt ben je al een neppert
Haha yeah!
dus geintjesflikker draai me geen loer
Een provinciaal dat is een boer
ik zou tegenwoordig niet eens meer geassocieerd met een gabber willen worden. (stelletje opgefokte kleuters)
ben gewoon iemand die graag naar herrie luisterd
en respect heeft voor mensen die het ook gewoon graag naar hun zin hebben, en los gaan, en plezier hebben dat niet ten koste van anderen gaat.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 maart 2007 om 16:02:Was ik maar eerder geboren. Had ik zeker mee willen maken na de verhalen die ik er allemaal over gehoord heb... Megarave, Nightmare in Rotterdam. En natuurlijk de echte oldschool tijd. Holy Noise
ik begin me oud te voelen hier
luister nu al heel wat jaartje naar de muziek vanaf dat ik nog n ukkie was
ben nu 19 en vind nog steeds mooi..maar ben wel gewoon mezelf draag ook weleens lonsdale enzo maar draag ook rustig andere kleding en ook punt schoene en wat mense zegge intereseert me ni..t gaat ni omkleding en wat andere zegge maar t gevoel!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 16:50:Als je die vraag stelt ben je al een neppert
daar ben ik het meej eens !!!!
Uitspraak van leensterpiraat op vrijdag 26 januari 2007 om 22:44:waar moet een echte gabber aan voldoen
niet relle maar feeeesteeeeee
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 11:38:je bent pas gabber als je 10 jaar later de muziek ook nog kan waarderen, en niet alleen maar een meeloper bent om bij de groep te horen
dus je bent een meeloper als je na 5 jaar de muziek nog steeds waardeerd (zoals jij dat dan zegt)?
Uitspraak van LA.GINAAop dinsdag 6 maart 2007 om 16:02:
Uitspraak van O.L.D. Bianca op zaterdag 27 januari 2007 om 01:33:
Uitspraak van DieHakker op vrijdag 26 januari 2007 om 22:54:
Kisten met witte veters
Boos kijken
Lonsdale
Speed snuiven
Pillen slikken
Kale kop
Broekspijpen oprollen
Buitenlanders haten
Witte bretels
Armen over elkaar slaan
Para 4 life zijn
dan ben je echt een mongool als je dan denkt dat je een gabber bent trieste lui , zwabbertjes noem ik dat
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 12:05:je moet wel eens een moskee in de fik gezet hebben
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 26 januari 2007 om 22:54:Kisten met witte veters
Boos kijken
Lonsdale
Speed snuiven
Pillen slikken
Kale kop
Broekspijpen oprollen
Buitenlanders haten
Witte bretels
Armen over elkaar slaan
Para 4 life zijn
Eehmm.. Een echte Gabber is geen racist, dus waarom lonsdale?!?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juli 2007 om 20:49:.. Een echte Gabber is geen racist, dus waarom lonsdale?!?
En er gewoon nog serieus op in gaan ook

Een aardig karakter hebben. Das het enige...
Hij moet altijd een groen/witte pet op hebben, en ALTIJD een zwarte polo met oranje kraag dragen!
zich iig niet afvragen waar ie aan moet voldoen, daar begint het mee

moontjuh(k)](/images/user/503230_493286.jpg)