Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 23:00:support your local club
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 20:31:jah dat snap ik als je weer van ons aller Ajax verliest
whahaha
hoelang ben jij al voor ajaks dan?
johnny
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 23:23:Is roda niet goed genoeg dan?
Ik heb een hekel aan duitsers
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 23:29:Ik heb een hekel aan duitsers
Heb een hekel aan heel NL behalve mensen uit Zuid Holland
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 06:50:Heb een hekel aan heel NL behalve mensen uit Zuid Holland
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 21:41:En mooiste is nog, ze hebben weer een keer gewonnen en hebben gelijk weer praatjes.
Is dat een stone Island met capoesjon brotha
jaloers haha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 23:55:Je mag er van denken wat je wilt
Wat er ook gebeurt AFCA
idd groot gelijk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 23:23:hoelang ben jij al voor ajaks dan?
johnny
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 08:59:jaloers haha
Op jah club never! Dat is wat jullie altijd denken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 09:27:Op jah club never! Dat is wat jullie altijd denken.
jullie zullen nooit wat bereiken dus stil maar
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 10:42:jullie zullen nooit wat bereiken dus stil maar
En nu?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 10:47:En nu? moet ik een traantje laten omdat jah club zo goed is en de beste zijn
ken je nagaan hebben we nog steeds supporters die komen als het bij jullie een tijdje "niet goed gaat" dan komp dr niemand meer..
is de helft van de supporters van Ado niet ondertussen depresief , het lijkt mij niet fijn om elke week weer op je bek te gaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 11:06:is de helft van de supporters van Ado niet ondertussen depresief , het lijkt mij niet fijn om elke week weer op je bek te gaan
bij ons zitte niet zulke sukkels net zoals bij jullie.. jullie beginne na 3 wedstrijden al de witte zakdoekjes te pakke om de traantjes af te vege..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 11:06:is de helft van de supporters van Ado niet ondertussen depresief , het lijkt mij niet fijn om elke week weer op je bek te gaan
hahaa idd
tuurlijk is t niet leuk om elke keer te verlieze.. maah we blijve wel kome naar onze club.. iedereen heeft wat met de club bij jullie geloof ik dat niet als jullie dat zulle zegge daar hange altijd vlagge met groetuh uit ....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 12:13:Joh als het bij Ajax ff 20 min niet goed gaat, dan komen de zakdoekjes al tevoorschijn en meteen je eigen spelers uitfluiten,dan ben je een supporter hoor pff! Arrogantjes!(
jullie beginne na 3 wedstrijden al de witte zakdoekjes te pakke om de traantjes af te vege..
Dan weet jullie meer als mij, want heb er nog geen gezien dit seizoen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 12:26:Dan weet jullie meer als mij, want heb er nog geen gezien dit seizoen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 23:00:support your local club
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 23:39:glory hunter
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 23:29:Ik heb een hekel aan duitsers
Heb een hekel aan ze eigen soort
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 12:39:De taal die ik spreek lijkt geen eens op dat van hun.
Dit moet je me ff uitleggen, knul.
laatste aanpassing