Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:23:ben niet voor groningen hoor
h sumse kakkie!
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 17:54:en wat een triest publiek van ajax, kwam pas geluid weg na de 2-3 , goed bezig
Wat lul je nou kneus. Idd stil bij de 2-0 maar vanaf de 2-1 en helemaal bij de 2-2 was het stil aan Groningen kant.
En helemaal los bij de 2-3
Wat een heerlijke ontlading toen die viel
Na afloop nog wat boertjes die wilden knokken. Stenen gooien enzo, maar voor de rest niks gebeurd!
AFCA mijn club, mijn ideaal!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 14:59:Stam geschorst tegen Feyenoord, hahahaha
Volgens mij ben je alweer vergeten dat Stam bij de uitwedstrijd er na 20 min geblesseerd uit ging (bij een 0-0 stand)
De afloop weet je wel he
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:39:Stenen gooien enzo, maar voor de rest niks gebeurd!
Niemand geraakt?
laatste aanpassing
Uitspraak van Delli[050] op zondag 28 januari 2007 om 19:08:Pff, we kunnen hier wel veel neerkalken maar we hebben verloren dus t laatste woord in dit topic is toch steeds aan de neuzen.
Kutzondag..
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 19:23:ben niet voor groningen hoor
Je bent niet voor groningen, maar je bent wel een sukkel! Maak je lekker druk om die geweldige 3-1 op RKC. Maar nee hoor, ipv blij zijn jezelf frustreren omdat AFC Ajax dik verdiend met 2-3 in groningen wint. Hoe zielig kan je zijn.
Uitspraak van Delli op zondag 28 januari 2007 om 19:08:
Pff, we kunnen hier wel veel neerkalken maar we hebben verloren dus t laatste woord in dit topic is toch steeds aan de neuzen.
Kutzondag..
whahaa
Uitspraak van Delli[050] op zondag 28 januari 2007 om 21:40:Zullen we wel eerlijk blijven. Op basis van de 2e helft misschien. Eerste helft heb je vast ook wel gezien vanuit het vakkie daarboven.
Happerdehap.
Ik geloof niet in onterechte overwinningen of onterechte nederlagen. Je kan hoogstens gelukkig winnen of ongelukkig verliezen. Vandaag heeft AFC Ajax gelukkig gewonnen. Maar ook die smaken prima. Wat zeg ik? Dit soort overwinningen zijn de slagroom op de taart.
En ik als ik ga, zit ik nooit in het uitvak. Geen combi voor mij.
ps: Suarez en Sankoh mogen van mij bij Ajax tekenen.
Ik geloof niet in onterechte overwinningen of onterechte nederlagen. Je kan hoogstens gelukkig winnen of ongelukkig verliezen. Vandaag heeft AFC Ajax gelukkig gewonnen.
Toch iemand die een normaal gesprek kan voeren..valt me niet tegen. En toch was vanmiddag 2-2 goed geweest. Sankoh, wanneer wil je hem..vanavond nog?
Sankoh is het echt niet verleerd hoor. Vond hem vorig seizoen na de winterstop na Alex misschien wel de beste centrale verdediger. Suarez kan een topper worden. Net als die Fortune. Van die spitsen waarmee je een gok kan nemen.

Uitspraak van Delli[050] op zondag 28 januari 2007 om 22:03:Toch iemand die een normaal gesprek kan voeren..valt me niet tegen.
Sankoh is het echt niet verleerd hoor. Vond hem vorig seizoen na de winterstop na Alex misschien wel de beste centrale verdediger.
Klopt, alleen dit seizoen wil t absoluut niet lukken.
Suarez kan een topper worden.
Als hij iets minder valt en soms iets meer oog heeft voor Nevland, dan heeft ie alles in zich. Maar ja aangezien Werder Bremen op de loer ligt...is alles onzeker.
Uitspraak van Delli[050] op zondag 28 januari 2007 om 22:46:. Maar ja aangezien Werder Bremen op de loer ligt...is alles onzeker.
Rara hoe zou dat nou komen. Hij gedraagt zich al als een echte mof. Vieze duikelaar / aansteller. Met als toppunt die show toen hij de bal met zn hand in het doel wilde slaan en daarna jankend op de grond ging liggen alsof er iets aan de hand was
Vorige x groningen thuis was ook al goud
Jmmr dat ik uit nie ben geweest 
Nu volgende week nog ff
Nu volgende week nog ff
Ach, laf Ajax publiek. Nu hebben jullie praatjes maar dat was de 1e helft wel anders, Thialf publiek.
Het lijkt me duidelijk dat jullie gewoon puur geluk hebben gehad. Zelfs ten Cate gaf dit aan.
Het lijkt me duidelijk dat jullie gewoon puur geluk hebben gehad. Zelfs ten Cate gaf dit aan.
laatste aanpassing

![Delli[050]](/images/user/167578_904813.jpg)