Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 08:17:Mols,Vreven,Bosschaart,Roiha scoren 4-1
Volgens mij is Bosschaart nog niet fit
Vreven krijgt rood aankomend weekend
Mols is volgens mij ook niet helemaal fit nog
Roiha maar voor de zoveelste keer gewoon de bank warmhouden
Geen Saavreeda, Verhoek, Rankovic
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 19:26:Jullie houwe het wel netjes he andahs gaan ze denke dat Den Haag en Utreg 2 clubs vol met tuig zijn en dat kenne we natuurlijk niet hebben
Wij zijn lief
zoals jij het zegt kenne we niet eens een elftal opstellen, motte we zelf mee gaan doen he, Rico bereid je maar vast voor.
Wij zijn lief
Den Haag supporters zen een voorbeeld voor alle supportersgroepies in NL, elk gezinnetje voeld zich thuis bij ons
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 19:52:Tijd voah utreg om te komen want de tijd van gaan is al geweest!!? oh 3-0
teken ik ook voor maar denk dat we dat niet gaan halen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 19:48:zoals jij het zegt kenne we niet eens een elftal opstellen, motte we zelf mee gaan doen he, Rico bereid je maar vast voor
dus word ut 1-5
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 19:48:Den Haag supporters zen een voorbeeld voor alle supportersgroepies in NL, elk gezinnetje voeld zich thuis bij ons
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 19:52:3-0
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 21:06:beetje realistisch blijven
1-5
En dan nog niet te vergeten de Utregse super sluitpost