Ik heb zo'n ruitenontdooier spray dus dan is het zo gebeurd
oke dan, hoeveel keer doe je met zo'n bus van bijvoorbeeld 1 liter?
Krabben vind ik het ergste niet, alleen zo klote dat heel die auto gelijk van binnen beslaat als ik erin ga zitten. Valt daar nog iets aan te doen?
Doe je toch wel een tijdje mee hoor.. vorig jaar heb ik in de winter 1,5 flesje gebruikt volgens mij.. valt wel mee toch!
Dat valt zeker wel mee dan. Deed het voorheen altijd met een emmeer heet water maar dan kan je ruit weer gaan barsten ofzo
Of gewoon even de auto laten draaien. Althans, dat doet m`n pa altijd.
Doe ik ook vaak wel alleen dat duurt mij te lang
Uitspraak van actief op dinsdag 23 januari 2007 om 21:10:Krabben vind ik het ergste niet, alleen zo klote dat heel die auto gelijk van binnen beslaat als ik erin ga zitten. Valt daar nog iets aan te doen?
Heb altijd een zemen doekje in me auto dan is het zo weg en krijg je ook geen strepen
Uitspraak van {I-D} Pils-Dordt op zondag 21 januari 2007 om 13:38:Hebben jullie hier ook zo'n hekel aan?
baaaah rot werk he..
k gooi gewoon heet water over mijn ruite en dan ss et zo gedooit.. haha
en daarna met zon trek ding alles af doen.. zijn je ramen ook gelijk gewasse
k gooi gewoon heet water over mijn ruite en dan ss et zo gedooit.. haha
en daarna met zon trek ding alles af doen.. zijn je ramen ook gelijk gewasse
Uitspraak van actief op woensdag 24 januari 2007 om 17:24:dat ontdooier pul werkt super
alleen niet van binnen, moest weer krabben. Heb lekkage in de auto dus zowel van binnen als van buiten krabben. Spul gebruik ik liever niet in de auto. Dat is denk ik niet zo goed voor je
Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op woensdag 24 januari 2007 om 12:47:k gooi gewoon heet water over mijn ruite en dan ss et zo gedooit
beter gewoon koud water
als je ook maar een klein sterretje hebt ofzo dan barst je raam
gewoon koud water dus
Uitspraak van {I-D} Pils-Dordt op zondag 21 januari 2007 om 13:38:Hebben jullie hier ook zo'n hekel aan?
verschrikkelijk!! in de kou, die klote ramen krabben...
Uitspraak van Da Tomba !! op donderdag 25 januari 2007 om 12:57:dan barst je raam
Uitspraak van actief op dinsdag 23 januari 2007 om 21:10:alleen zo klote dat heel die auto gelijk van binnen beslaat als ik erin ga zitten. Valt daar nog iets aan te doen?
beetje dubro op een doek doen, en daarmee je ruiten insmeren, ni te dik want dan zit er een hele laag vet op je raam.
laatste aanpassing
gewoon iets op je raam leggen, ben je ook van dat krabben gezeik af
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 25 januari 2007 om 22:53:gewoon een fles met gekookt water op je ruit gooien dan is hij zo ontdooit
Wel uitkijken dat je je handen niet bevriest
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 01:08:gewoon iets op je raam leggen, ben je ook van dat krabben gezeik af
ja hier niet hier jatten ze het gelijk van de ramen, dus dat zal hier helaas niet werken haha