Uitspraak van {I-D} Pils-Dordt op zondag 21 januari 2007 om 13:38:Hebben jullie hier ook zo'n hekel aan?
nee, het heeft wel wat
gelukkig hoef ik alleen de zijruiten te doen
Uitspraak van {I-D} Pils-Dordt op zondag 21 januari 2007 om 13:38:Hebben jullie hier ook zo'n hekel aan?
Ik krab liever ruiten dan de krullen van de trap
Bovendien is het hier gewoon 19 graden meestal.
ik heb geen ruiten meer hoef ik ook niet meer te krabben is echt een aanrader
s'winters nooit meer krabben en zomers altijd frisse wind
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 13:57:waar zie jij een typ fout staan dan
whahaha waar niet?
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 14:24:whahaha waar niet?
Uitspraak van Family guy op zondag 21 januari 2007 om 14:25:Ja en als je dan een beetje pech hebt, knalt heel je ruit uit elkaar
je moet het ook met beleid doen!
Uitspraak van Family guy op zondag 21 januari 2007 om 14:25:Ja en als je dan een beetje pech hebt, knalt heel je ruit uit elkaar
Goed dat je het zegt... morgen auto starten, weer naar binnen, ontbijten en dan naar het werk. Niet krabben en een warme auto 
gooi je toch wat warm water derover?
Wist niet eens dat dat kon
Uitspraak van {I-D} Pils-Dordt op zondag 21 januari 2007 om 13:38:Vannacht gaat het vriezen
eerst zien dan geloven
Goed dat je het zegt... morgen auto starten, weer naar binnen, ontbijten en dan naar het werk. Niet krabben en een warme auto
morgen auto starten, weer naar binnen, ontbijten en dan naar het werk. Niet krabben en GEEN auto
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 16:59:morgen auto starten, weer naar binnen, ontbijten en dan naar het werk. Niet krabben en GEEN auto
Hier kan het gelukkig nog...
Uitspraak van actief op zondag 21 januari 2007 om 17:09:oh dan moet ik ff eerder me bed uit om te krabben
Altijd fijn op maandag
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 16:54:Wist niet eens dat dat kon Volgende keer maar met meer beleid te werk gaan
Ook al doe je het met beleid.
dan kan het nog gebeuren, beste kan je gewoon je ruit inspuiten met antivries
Als het er vlot af gaat, hoort het bij de winter, als ik me pleuris moet krabben, heb ik er een hekel aan
M'n spray was op.. dus helaas moeten krabben!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 19:23:Aan mij stuurkant alleen en achteruit!
Bij mij waren alle ruiten bevroren..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 19:27:Bij mij waren alle ruiten bevroren..
Haha de meeste wel
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 16:59:mot je hier in Rotterdam doen, dan word het:
morgen auto starten, weer naar binnen, ontbijten en dan naar het werk. Niet krabben en GEEN auto
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 17:34:Meeste mensen hebben alminium geval voor op de voorruit..wel handig eigelijk
ja me 2 is heel handig maar vergeet hem weleens erop te doen
Ik heb zo'n ruitenontdooier spray dus dan is het zo gebeurd 
laatste aanpassing