Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 augustus 2007 om 12:16:Ik zei het toch
was vantevoren al 12 dagen bulgarije geweest dus zo erg was da nie, ben daar nie meer zo veel wezen stappenen ja jonge ge had gelijk
moest eerst zien dan geloven
wij hebben egt een te gekke vakantie gehad in porec.. alleen het uitgaan was niet zoveel boeiends we waren elke avond in club plava waar we met een te gekke bus naar toe gingen..
verder wel lekker weer gehad op de eerste dag na dan kwam er een borabora storm de hele camping in paniek maargoed dat hebben we overleefd..
verder was het reizen erg lang we zaten totaal 18 uur in de auto maar met wel overnachten in oostenrijk..
volgend jaar word het zeker weer spanje..
verder wel lekker weer gehad op de eerste dag na dan kwam er een borabora storm de hele camping in paniek maargoed dat hebben we overleefd..
verder was het reizen erg lang we zaten totaal 18 uur in de auto maar met wel overnachten in oostenrijk..
volgend jaar word het zeker weer spanje..
Uitspraak van rolf maiskolf op woensdag 22 augustus 2007 om 16:33:was vantevoren al 12 dagen bulgarije geweest
Dat is wel goed te doen he
Uitspraak van rolf maiskolf op woensdag 22 augustus 2007 om 16:33:moest eerst zien dan geloven
ja dat heb ik ook altijd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 16:02:ja dat heb ik ook altijd
daarom
volgend jaar weer een ander vaag land opzoeken
Uitspraak van rolf maiskolf op donderdag 23 augustus 2007 om 16:18:daarom
volgend jaar weer een ander vaag land opzoeken
Japan??
is een land waar ik wel heen zou willen gaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 augustus 2007 om 16:39:Japan
ja , lijkt me ook vrij prijzig
dacht meer aan estland,letland ,litouwen of oekraine
Uitspraak van rolf maiskolf op donderdag 23 augustus 2007 om 23:06:ja , lijkt me ook vrij prijzig
dacht meer aan estland,letland ,litouwen of oekraine
Moet je naar riga gaan schijnt leuk te zijn!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 augustus 2007 om 08:21:riga
weet ik, heb ik al iets van mee gekregen