B-Flock :bounce: → als beheerder
Graag alleen reageren als je wat zinnigs te melden hebt! 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 15:15:Istrie
jaa porec wie gaat er nog meer?
xx
Porec:
Grote, uitgestrekte badplaats met een authentieke kern en 6 toeristenwijken met opvallend veel, uitgebreide (water)sportfaciliteiten. Er zijn veel tennisbanen verspreid over de plaats. De kustlijn is grillig, met diverse kleine baaien, landtongen, enkele eilandjes, waaronder het groene eilandje Sveti Nikola, voor de kust en (vnl. in het hoogseizoen) levendige, kunstmatig aangelegde stranden en betonplateaus. Er is een sfeervol, authentiek centrum met smalle straatjes, een jachthaven, enkele historische monumenten, zoals de fraaie basiliek van Euphrasius die op de lijst van het werelderfgoed staat en voldoende winkel- en uitgaansmogelijkheden.
Rovinj:
Sfeervolle badplaats met op een landtong een schilderachtige, authentieke kern met een kleine kerk en een levendig centrum aan de jachthaven met een reeks terrassen. Er zijn weinig uitgaansgelegenheden. Voor de kust zijn enkele eilandjes, waaronder Sveta Katarina en Crveni Otok (zgn. rode eiland). Op dit laatstgenoemde eilandje is een hotel met watersportfaciliteiten.
Grote, uitgestrekte badplaats met een authentieke kern en 6 toeristenwijken met opvallend veel, uitgebreide (water)sportfaciliteiten. Er zijn veel tennisbanen verspreid over de plaats. De kustlijn is grillig, met diverse kleine baaien, landtongen, enkele eilandjes, waaronder het groene eilandje Sveti Nikola, voor de kust en (vnl. in het hoogseizoen) levendige, kunstmatig aangelegde stranden en betonplateaus. Er is een sfeervol, authentiek centrum met smalle straatjes, een jachthaven, enkele historische monumenten, zoals de fraaie basiliek van Euphrasius die op de lijst van het werelderfgoed staat en voldoende winkel- en uitgaansmogelijkheden.
Rovinj:
Sfeervolle badplaats met op een landtong een schilderachtige, authentieke kern met een kleine kerk en een levendig centrum aan de jachthaven met een reeks terrassen. Er zijn weinig uitgaansgelegenheden. Voor de kust zijn enkele eilandjes, waaronder Sveta Katarina en Crveni Otok (zgn. rode eiland). Op dit laatstgenoemde eilandje is een hotel met watersportfaciliteiten.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 januari 2007 om 22:04:wie gaat er dit jaar ook naar porec???
Ik
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op dinsdag 1 mei 2007 om 11:51:gaan er nog meer mensen deze periode??
ja hiero zelfde datum
Vorig jaar in Ronvinj geweest, mooi maar rustig plaatje waar weinig tot geen uitgaan is, wat wel een aanrader is, is een lounge cafe in de haven.. dat zanizbar heet! daarnaast veel activiteiten doen.. en vaak naar discotheek international gaan... vet lekkere muziek, goeie sfeer en leuke mensen.. monvi is niet zo chill, omdat daar alle kroaaten uitgaan en die hebben het niet zo op toeristen die hun vrouwtjes inpikken 
al met al, hele goeie vakantie gehad, maar zoals overal moet je je eigen feesie bouwen!
al met al, hele goeie vakantie gehad, maar zoals overal moet je je eigen feesie bouwen!
de meeste kroegen zien er niet uit..., maar alle drank is wel spot goedkoop! wat er wel mooi uitziet zijn de discotheken! in porec heb je veel meer uitgaansleven dan in rovinj, rovinj is overladen met jonge breezah's en gassies die daar ergens op een camping staan! dus schiet niet echt op..
miss heb je nu een iets beter beeld..! je moet gwoon niet teveel van verwachten, wat je wel moet doen is elke avond uit eten en veel zuipen, want kost allemaal niks.. dus das allemaal prima, alleen verwacht niet dat je elke avond honderden vrouwen in je omgeving hebt om op te jagen, want die zijn er gwoon niet!
miss heb je nu een iets beter beeld..! je moet gwoon niet teveel van verwachten, wat je wel moet doen is elke avond uit eten en veel zuipen, want kost allemaal niks.. dus das allemaal prima, alleen verwacht niet dat je elke avond honderden vrouwen in je omgeving hebt om op te jagen, want die zijn er gwoon niet!
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op maandag 5 maart 2007 om 12:12:ik wil natuurlijk wel een top vakantie
Ander land kiezen dan heb je een top vakantie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 21:03:weet je dat er niks an is
echt waar meen je da nou serieus, nou dan leef ik me eerst maar 12 dagen uit in bulgarije en dan maar een weekje bij komen in porec
Uitspraak van rolf maiskolf op vrijdag 11 mei 2007 om 17:04:nou dan leef ik me eerst maar 12 dagen uit in bulgarije
Dat zal daar vast wel lukken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 15:38:Dat zal daar vast wel lukken
en kroatie dus bijna nie ?
en de discotheken dan in porec
Vind dat mensen wel erg negatief doen hoor!
Ben een jaar of 7 terug in Rovinj geweest en heb er echt een top vakantie gehad.
Misschien niet veel wezen feesten ofzo maar was hartstikke gezellig met een groep jongeren die daar ook allemaal zaten.
Porec is wel wat meer te doen dan Rovinj volgens mij, is in elk geval eerder volgeboekt dus dat zegt wel wat denk ik.
Zee en omgeving is erg mooi, eten is lekker en alles was toen echt niet duur, we gingen elke avond uit eten en elke avond met een groep ergens wat drinken en flink ouwehoeren...
Maar zoals al eerder gezegd is, de gezelligheid/sfeer moet je zelf maken!
Ben een jaar of 7 terug in Rovinj geweest en heb er echt een top vakantie gehad.
Misschien niet veel wezen feesten ofzo maar was hartstikke gezellig met een groep jongeren die daar ook allemaal zaten.
Porec is wel wat meer te doen dan Rovinj volgens mij, is in elk geval eerder volgeboekt dus dat zegt wel wat denk ik.
Zee en omgeving is erg mooi, eten is lekker en alles was toen echt niet duur, we gingen elke avond uit eten en elke avond met een groep ergens wat drinken en flink ouwehoeren...
Maar zoals al eerder gezegd is, de gezelligheid/sfeer moet je zelf maken!
Uitspraak van rolf maiskolf op dinsdag 15 mei 2007 om 17:29:en de discotheken dan in porec
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 18:34:die zijn der niet
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 18:50:club international enz enz
daar is echt niks aan
net een cafe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 08:25:net een cafe
komt daar niemand dan ?
ook niks van vrouwe volk
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 23:25:gogo en x-travel
Haha als dat je standaard is
laatste aanpassing