Partyflock

Forumonderwerp · 924766

Ik zag gisteren Bowling for Columbine en hoorde het akoestische stukje van The Nobodies en zag daarna een interview met Bryan Warner zelf, nou is dat natuurlijk niet zo heel boeiend maar ik vroeg me een beetje af wat het Partyflock volk ervan vind.
Hier zitten veel Hardcore mensen die geilen op zieke teksten (guts, gore, body's on fire) en SM shows van bv. The Masochist helemaal de shit vinden.
Dus ik kan ervan uitgaan dat de mensen ook wel waardering hebben voor MM??
Ik vind het in ieder geval een supergroep, muzikaal goed en de hele vertoning is naar mijn idee echt meesterlijk.
Het zijn geen suffe gasten die het van vuurwerk en licht moeten hebben om een vette show neer te zetten, zij zijn zelf al een show.
Meerdere liefhebbers hierzo, of vinden jullie ze/hem maar ziek, eng en een psycho mafkees?? :p
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 januari 2007 om 22:04:
tis toch best aangeslagen

klopt.....voor een bepaald publiek......pubers die zonodig overal tegen aan willen schoppen enzo....ach,hebben we allemaal wel gehad....

Uitspraak van smashing op zaterdag 13 januari 2007 om 22:18:
klopt.....voor een bepaald publiek......pubers die zonodig overal tegen aan willen schoppen enzo....ach,hebben we allemaal wel gehad....

tuurlijk, maar ik kan het best goed waarderen, en ben er niet van tegen schenen gaan schoppen :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 januari 2007 om 22:19:
tuurlijk, maar ik kan het best goed waarderen, en ben er niet van tegen schenen gaan schoppen

mee eens...wil alleen zeggen dat je niet hoeft te shockeren om je standpunten uit te leggen.....Kijk naar onze (wereld)leiders en hun tegenstanders......zij doen nx anders.....leidt ook tot niets....

maar zijn zoveel dingen in het leven niet een 'act'???
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 januari 2007 om 22:25:
maar zijn zoveel dingen in het leven niet een 'act'???

yep......en met zo'n act kruiwagens vol cash verdienen getuigd idd wel van 1 of ander talent....

maar minder erg dan 'talent' zoeken met tv shows ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 januari 2007 om 22:31:
maar minder erg dan 'talent' zoeken met tv shows

yeah.....en ze schaatsen onderbinden...... arrrrggghhh

Uitspraak van smashing op zaterdag 13 januari 2007 om 22:34:
yeah.....en ze schaatsen onderbinden...... arrrrggghhh

:lol:

wat un lelijkers...

Artiest Phlebiac
Zegt un broekie die niet weet waarover hij praat.

:no:

Uitspraak van smashing op zaterdag 13 januari 2007 om 22:00:
nee geen sicko....maar een wannabee artiest die uit gebrek aan fantasie nx beters kon verzinnen ....zo van uhhhhh,als ik het publiek niet ken boeien met muziek,dan maar shockeren..... cheap....

Ben ik absoluut niet met je eens

Uitspraak van smashing op zaterdag 13 januari 2007 om 22:18:
klopt.....voor een bepaald publiek......pubers die zonodig overal tegen aan willen schoppen enzo

Tsja, het is idd niet echt mainstream ofzo, maar ik vind ook alweer bullshit dat het pubers trekt die overal tegen aan willen trappen.
Uitspraak van smashing op zaterdag 13 januari 2007 om 22:23:
wil alleen zeggen dat je niet hoeft te shockeren om je standpunten uit te leggen

Hij noemt zichzelf het symbool van angst, hij is daarmee groot geworden omdat het hun act is.
Sommige mensen shockeren op stage, andere doen dat misschien op een plein nmet veel mensen en een stel bommen om hun middel.
Misschien een beetje overdreven voorbeeld, maar wat is er nou fout aan wat zij doen?
Hij kan slechts nu ineens in 'normale' kleding opkomen en zeggen van "Hey fans, ik ben vanaf nu gewoon Bryan Warner en ik heb vet veel geld aan jullie verdien en ik ga vanaf nu gewoon normaal doen en mijn standpunten vertellen, eigenlijk willen we een beetje de U2 kant op".

Uitspraak van smashing op zaterdag 13 januari 2007 om 22:23:
Kijk naar onze (wereld)leiders en hun tegenstanders......zij doen nx anders.....leidt ook tot niets....

ONze wereldleiders gooien bommen en plegen massamoorden, onschuldige burgers enzo
MM doet op stage maffe dingen, misschien ooit eens een keer een sneetje hier en daar maar die is niet het publiek ingelopen met een shotgun en er een paar neergeknalt.

Uitspraak van smashing op zaterdag 13 januari 2007 om 22:29:
yep......en met zo'n act kruiwagens vol cash verdienen getuigd idd wel van 1 of ander talent....

Zoiets heet gewoon slim aanpakken

nix aan toe te voegen :bier:

Artiest Balbasaur
Overhyped, stelt muzikaal niet heel veel voor, t'is vooral voor de show allemaal.
ik vind de teksten van bepaalde nummers toch echt wel goed in elkaar zitten.. je moet er van houden..
vind het wel lachuh om af en toe te luisteren, en ik lach me kapot om hoe MM er altijd bij loopt.. freaky uiterlijk, maar ook wel weer een bijdrage aan de show.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 13 januari 2007 om 16:50:
vind het een zieke gast kwa stijl...

idd
MM is maaster
luister er nog vet vaak na

Uitspraak van Audionysos op zaterdag 13 januari 2007 om 16:57:
?????

Dus hij is schuldig aan de mensen die met een pistool een school binnenlopen en daar mensen kapot schieten?

Of heb je het over z'n fans in het leger die in Irak bezig zijn?

ik zeg nergens dat hij er schuld aan is. Die gasten die dat deden zijn gewoon nageboortes die een bewustzijn hebben gekregen. Alsof een of andere shockrocker dr wat aan kan doen... als mensen zo stom zijn om zn teksten letterlijk te nemen dan is dat niet zijn schuld. Veel erger is het wanneer iemand als Jezus zn verhalen letterlijk genomen worden. Of die van Mohammed (n)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 januari 2007 om 18:31:
ik zeg nergens dat hij er schuld aan is.

Je insinueert het slechts:
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 13 januari 2007 om 16:50:
de bloedbaden die zn fans aan richtten

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 15 januari 2007 om 18:31:
Veel erger is het wanneer iemand als Jezus zn verhalen letterlijk genomen worden. Of die van Mohammed (n)

Tja, daar kan ik uren/dagen/weken over doorpraten. :x

Uitspraak van Audionysos op maandag 15 januari 2007 om 20:13:
Tja, daar kan ik uren/dagen/weken over doorpraten

gezellie, open een topic ;)

hij ziet witjes.., issie doodt>?:P

Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 13 januari 2007 om 16:43:
Ik vind em dood eng laatste aanpassing 13 januari 2007 16:43

beetje jammer zo'n figuur...erop uitzijn om mensen te choqeren of hoe je dat mag spellen:P
tainted love is wel een goed nummer trouwens..maar als artiestenoutfit zou ik persoonlijk wat anders verkiezen dan zijn kledingstyl...die bandleden zien er ook als mietjes uit moet ik zeggen:O
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 18:15:
beetje jammer zo'n figuur

Dat soort mensen heeft de maatschappij juist nodig vind ik :p
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Ik vind dat interview in "bowling for columbine" juist wel erg boeiend!

Hij zegt daarin dat de maatschappij mensen nodig heeft zoals hem, omdat hij er anders uitziet, zodat de mensen personen zoals hem de schuld kunnen geven van hun eigen fouten.

En hij keert zich ook tegen de consumptiemaatschappij en alle bijbehorende big-brother toestanden, hij zegt letterlijk: "keep them afraid, and they'll all keep consuming".
vind het wel relaxte muziek:)
die hele freakshow erom heen hou ik me niet zo mee bezig moet ik zeggen

Nog zo'n verhaal... en of andere ubergelovige mafkees is tegen MM blabla, dit en dat verkeerd... hij's een priester van de house of Satan, en weet ik veel wat voor een afgekraak nog meer... dat die schietpartijen in Amerika zijn fout zijn, omdat kinderen door hem geobserdeerd raken enzo....

Zooitje bullshit van hier tot gunter... Daarom mag ik de meest extreme gelovige mensen niet zo enzo eigenlijk... Maarja, wie bennik. Kom tenminste voor me mening uit, vind het allemaal iets te veel enzo, god dit en god dat. Je mag van god niet naar housefeesten, je mag dit en dat niet... lijkt fucking Jehova wel... Zal wel aan mij liggen maar die gasten hebben voor mij echt geen leven... lijkt mij meer op, kijk mij; "kben gelovig, ik mag helemaal nix en heb een klote leven en ga liever dood"

Sorry dat ik dit type voor de mensen die wel gelovig zijn.

Je moet er van houden, persoonlijk vind ik het niks :no:
this is the new shit ,klinkt wel lekker

die gast is een marketing genie! (marketingtalent geen muziek talent)
voor dat hij een liedje had geschreven was hij al razend populair...
voor de rest vink sommige liedjes wel chill

en hij zei echt iets zoo geweldigs weet niet meer precies mar was zo iets:
if god excist he must have a sence of humor or else he didn't create me

voor de rest wel interresante documentaire
lag me rot om die kortzichtige mensen

Uitspraak van inactief op dinsdag 6 februari 2007 om 17:52:
if god excist he must have a sence of humor or else he didn't create me

:respect:
:respect: Marilyn Manson

2 weken terug Antichrist Superstar aangeschaft, ook wel een dik album :D
Uitspraak van inactief op dinsdag 6 februari 2007 om 17:52:
die gast is een marketing genie! (marketingtalent geen muziek talent)
voor dat hij een liedje had geschreven was hij al razend populair...

denk je dat hij puur voor zn geld er zo bij loopt ?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 januari 2007 om 12:24:
ziek, eng en een psycho mafkees??

Maar ik weet wel dat er bij die vent helemaal niks mis in zijn bovenkamer, want ik vond zijn appearance in Bowling For Columbine erg goed.
Had er vroeger een cd van,maar denk niet dat ik dat nu nog kan waarderen eigenlijk :no:
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
die gast heeft een paar aardige nummers waarvan the beautyfull people toch echt de beste is:jaja:
daarnaast vind ik the dope show en tainted love erg vet:)
Hou niet van al zijn tracks...tracks met vocals en meer de rock kant op vind ik stukken minder dan zijn instrumentale electronische tracks iig...
Shockeren hoort ook gewoon bij dit soort muziek...altijd al de normaalste zaak van de wereld geweest in de industrial (en noise) scene...
Wie MM al shockerend vind die kent overduidelijk Boyd Rice niet... :lol:
Uitspraak van TYHARO op zondag 25 februari 2007 om 15:21:
Boyd Rice

wiesda?
Iemand die geen taboes kent...musicus...fotograaf.­..acteur...schrijver...

Z'n muziek vind ik helemaal niks. De figuur die in de media en het podium verschijnt: :respect: Helemaal top! :d
Uitspraak van TYHARO op zondag 25 februari 2007 om 15:28:
Iemand die geen taboes kent

beetje zoals menig partyflocker dus:P

goeie band (Y)
hij heeft toch een rip laten verwijderen zodat ie zichzelf kon pijpen?
Uitspraak van Ryfle op zondag 25 februari 2007 om 17:12:
beetje zoals menig partyflocker dus

Men kent juist teveel taboes hier...grotendeels jankerds zitten er hier... O:)

Uitspraak van TYHARO op zondag 25 februari 2007 om 17:29:
Men kent juist teveel taboes hier...grotendeels jankerds zitten er hier...

Ik wou net zeggen!

Hij had wel met een fokking lekker wijf trouwens, die Dita Von Teese :|

En daarmee uitgemaakt voor 1 of ander dom jong blondje, hoe stom kun je zijn :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 18:19:
En daarmee uitgemaakt voor 1 of ander dom jong hondje, hoe stom kun je zijn

Die daar op het bed ligt? :9

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 17:16:
goeie band

:yes:
zijn onderste 2 ribben :S
Uitspraak van TYHARO op zondag 25 februari 2007 om 17:29:
Men kent juist teveel taboes hier...grotendeels jankerds zitten er hier...

blijkbaar zien jullie mijn sarcasme niet:P
Ik zag hem niet idd...sorry... :p

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 februari 2007 om 17:16:

Volgens mij allemaal bullshit, kan me een intervieuw herrineren waarin hij zei dat er helemaal niks van waar is