Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 19:36:Dit wordt DE Trend van 2007 voor vrouwen
dan blijf ik liever in 2006 hangen
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op maandag 8 januari 2007 om 19:42:Je bent nog niet jarig
lekker boeie, ik krijg wat ik wil
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 19:45:dan blijf ik liever in 2006 hangen
Dááááág
Moet wel Bugs:[style blijven toch
uiteraard!
lekker boeie, ik krijg wat ik wil
Precies gewoon afdwingen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 19:45:dan blijf ik liever in 2006 hangen
Mag ook al
Uitspraak van Carnophage op maandag 8 januari 2007 om 19:48:Kunnen ze niet gewoon hun naam op hun tieten laten verven en die boven hun kleding dragen?
mijn tieten boven mijn kleding dragen???
ik weet niet hoe het bij jou zit maar de mijne kan ik niet afschroeven hoor
Okéé bedenk es wat leuks
Wij vonden dit eigenlijk wel leuk
mijn tieten boven mijn kleding dragen???
ik weet niet hoe het bij jou zit maar de mijne kan ik niet afschroeven hoor
Gewoon een laag uitgesneden truitje kopen en die naar beneden trekken
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op maandag 8 januari 2007 om 19:50:Ja maar.. ja maar.. ja maar... wat moet ik dan voor je verjaardag geven?
een kroontje want ik wordt gehuldigd als partyflock koningin
een kroontje want ik wordt gehuldigd als partyflock koninginMag jij koning zijn deal?
Ja is ook wel leuk, maar ik had liever een Beatmachines minihotpantsbroekje voor je ontworpen
Alhoewel, krijgen wij als Koninklijk paar ook het recht op te bannen?
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op maandag 8 januari 2007 om 19:55:Ja is ook wel leuk, maar ik had liever een Beatmachines minihotpantsbroekje voor je ontworpen
Alhoewel, krijgen wij als Koninklijk paar ook het recht op te bannen?
Tuurlijk
Maar je mag ook wel een lekker sloerig broekje ontwerpen hoor
Uitspraak van Carnophage op maandag 8 januari 2007 om 19:52:Gewoon een laag uitgesneden truitje kopen en die naar beneden trekken en als t dan niet blijft zitten knip je er een stuk uit
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op maandag 8 januari 2007 om 20:00:Als eerste alle admins behalve Xes en Karian
die zijn lief idd
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op maandag 8 januari 2007 om 20:00:*TWINKELING*
Hup, hup aan de slag dan, moet hem ook nog showen vooraf of niet dan?
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 20:03:Als je het op tmf of sugababes vraagt wel meer denk ik
ja voor de cam, maar die zie ik niet zoveel initiatief tonen op een groot feest
Uitspraak van Carnophage op maandag 8 januari 2007 om 20:06:ja voor de cam, maar die zie ik niet zoveel initiatief tonen op een groot feest
Geef ze een breezer.. daan gaan ze wel mee
Uitspraak van Carnophage op maandag 8 januari 2007 om 20:06:ja voor de cam, maar die zie ik niet zoveel initiatief tonen op een groot feest
*proest* ik ook niet
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op maandag 8 januari 2007 om 20:08:Ja tuurlijk... ik wil m zien als je m aan doet
dan kan ik gelijk mijn doel van 2007 bereiken
en dat doel mag zijn?
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 20:07:Geef ze een breezer.. daan gaan ze wel mee
Ik hoef ze niet met me mee te hebben dan is heel het concept van lekker onbezorgd tieten kijken weer weg, dan ben je weer verantwoordelijk voor ze
Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 8 januari 2007 om 20:08:kots sex word de nieuwe trend
Maar dan wel met je string over je broek
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 januari 2007 om 20:08:ohwyeah
Uitspraak van Carnophage op maandag 8 januari 2007 om 20:10:Ik hoef ze niet met me mee te hebben
Uitspraak van Carnophage op maandag 8 januari 2007 om 20:10:Ik hoef ze niet met me mee te hebben dan is heel het concept van lekker onbezorgd tieten kijken weer weg, dan ben je weer verantwoordelijk voor ze
Jah dat is ook weer zo..