Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:Waarom laten zoveel vrouwen zich toch zo inpakken door mannen!?......
je hoeft alleen maar te zeggen ow wat ben je mooi, en ik vind je zo lief.....ff met die staaf in hun kier roeren....en vervolgens blijven ze als loopse teefjes achter je aanstuiteren....
daar snap ik dus echt geen reet van
Ik vraag me dus precies het tegenovergestelde af.
Waarom laten mannen zich zo inpalmen? Je schudt een keer met je tieten, stuurt een geil sms'je en ze willen gelijk al met hun staafmixer in je poes roeren. Of ze bieden je van alles aan, uit etentjes, trouwringen, kleding.
Snappen jullie het dan niet?
We willen gewoon aandacht, niet gelijk neuken.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 10:04:Ik vraag me dus precies het tegenovergestelde af.
Waarom laten mannen zich zo inpalmen? Je schudt een keer met je tieten, stuurt een geil sms'je en ze willen gelijk al met hun staafmixer in je poes roeren. Of ze bieden je van alles aan, uit etentjes, trouwringen, kleding.
Snappen jullie het dan niet?
We willen gewoon aandacht, niet gelijk neuken.
HELEMAAL GELIJK!!!
en als jullie jongens je daar zo aan irriteren
WAAROM DOEN JULLIE HET DAN??
jullie gaan gelijk met jullie handen naar binnen en willen alleen maar meer.. jullie lopen alleen je pik achterna
Dat meisjes van aandacht houden is wel duidelijk toch
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:je hoeft alleen maar te zeggen ow wat ben je mooi, en ik vind je zo lief.....ff met die staaf in hun kier roeren....en vervolgens blijven ze als loopse teefjes achter je aanstuiteren....
Wordt eens wakker man...denk je soms dat wij dat allemaal doen?
NO FUCKING WAY!
Niet alle vrouwen zijn zo makkelijk beinvloedbaar
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 09:10:nou het is niet met alle vrouwen zo hooor !
zeg ik ook niet HOOR.....
Uitspraak van M to the OOTJE™ op woensdag 11 april 2007 om 11:34:Wordt eens wakker man...
ik is een wijf.....
Uitspraak van M to the OOTJE™ op woensdag 11 april 2007 om 11:34:denk je soms dat wij dat allemaal doen?
wie de schoen past trekt hem aan
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:daar snap ik dus echt geen reet van
Ik ook niet, maar ja beter toch, lekker makkelijk !!!
Uitspraak van M to the OOTJE™ op woensdag 11 april 2007 om 11:34:Wordt eens wakker man...denk je soms dat wij dat allemaal doen?
sommige mannen beelden dit in idd
maar nee dat doen wij niet allemaal