Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:daar snap ik dus echt geen reet van
Totdat je hetzelfde ooit een keer overkomt, dan piep je wel anders :y:
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:Waarom laten zoveel vrouwen zich toch zo inpakken door mannen!?......
je hoeft alleen maar te zeggen ow wat ben je mooi, en ik vind je zo lief.....ff met die staaf in hun kier roeren....en vervolgens blijven ze als loopse teefjes achter je aanstuiteren....
daar snap ik dus echt geen reet van
sommige gasten vinden dat leuk
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:ff met die staaf in hun kier roeren.
prachtige verwoording
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:ff met die staaf in hun kier roeren....
Masterlijke zin..
conclusie uit je verhaal de vrouw is naief
Uitspraak vanTotdat je hetzelfde ooit een keer overkomt, dan piep je wel andersPrettig gestoord
en heus wel lief op zondag 7 januari 2007 om 20:37:
ik laat me niet inpakken......
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:38:prachtige verwoording
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:39:wat?
zwarte kat
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:Waarom laten zoveel vrouwen zich toch zo inpakken door mannen!?......
andersom ook
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:39:conclusie uit je verhaal de vrouw is naief
niet de vrouw, veel vrouwen, maar mannen ook hoor denk ik....
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:40:Moet zeggen dat je als vrouw zijnde het wel heel genuanceerd kan brengen...
moet dat dan???
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:je hoeft alleen maar te zeggen ow wat ben je mooi, en ik vind je zo lief.....
Owwwww, is dat alles??
Thanx
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:je hoeft alleen maar te zeggen ow wat ben je mooi, en ik vind je zo lief.....ff met die staaf in hun kier roeren....en vervolgens blijven ze als loopse teefjes achter je aanstuiteren....
dus die breezers waren helemaal niet nodig...
Uitspraak van NilesBanks op zondag 7 januari 2007 om 20:47:Owwwww, is dat alles??
bij sommige wel ja....
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 20:50:zondag balans dag
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:51:bij sommige wel ja....
We gaan al van zoveel naar sommige??
Wel bij je standpunt blijven hè?
Uitspraak van NilesBanks op zondag 7 januari 2007 om 20:53:We gaan al van zoveel naar sommige??
Wel bij je standpunt blijven hè?
ach t is zondag......
en wat wil je nu bereiken met deze topic
alle reacties zijn welkom.....
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:55:ach t is zondag......
Juist! Geen nutteloze vragen stellen dus!
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 januari 2007 om 20:56:eet jij ook geen becel?
lekkere vette roomboter.....
Uitspraak van NilesBanks op zondag 7 januari 2007 om 21:02:Juist! Geen nutteloze vragen stellen dus!
juist wel.....is leuk
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:Waarom laten zoveel vrouwen zich toch zo inpakken door mannen!?
Ik heb nog nooit in cadeaupapier gezeten en een strik er omheen gehad, dus t valt bij mij nog wel mee
Ik zie dat bij een vriendin ook.. Die voelt zich alleen maar zeker als ze een vriend heb
..
Nou sorry hoor daar heb je toch geen jongen voor nodig..
Dat ligt aan jezelf..
Alleen heb mezelf ook laten inpalmen.. Door iemand die te fout is..
Mijn vader zal het nooit goed vinden als ik iets met hem begin.. Maar trap der tog in bij um.. Hijs stukje ouder dan mij is gescheiden, heb 2 kids en nu een vriendin..( ff tussen door nooit wat tussen mij en hem gebeurd alleen zijn praatjes en doen tegen mij..)
Nou sorry hoor daar heb je toch geen jongen voor nodig..
Dat ligt aan jezelf..
Alleen heb mezelf ook laten inpalmen.. Door iemand die te fout is..
Mijn vader zal het nooit goed vinden als ik iets met hem begin.. Maar trap der tog in bij um.. Hijs stukje ouder dan mij is gescheiden, heb 2 kids en nu een vriendin..( ff tussen door nooit wat tussen mij en hem gebeurd alleen zijn praatjes en doen tegen mij..)
laatste aanpassing
Ik ben alweer een tijdje vrijgezel en ben zo HARD geworden dat het lijkt of ik 'immuun' ben geworden voor liefde..
Of dit goed of slecht is weet ik niet, maar ik moet eerlijk zeggen dat het me goed bevalt!
vroeger was ik erg naif en liet ik me al erg snel inpakken door een jongen door zijn 'lieve praatjes'..maar nu?! Een jongen kan zeggen tegen me wat ie wil, nog zo lief zijn, nog zo aantrekkelijk zijn...het doet me niks.
als een jongen me alleen al leuk vind dan krijg ik het benauwd en denk ik WEGWEZEN
moet er niks van weten..
Of dit goed of slecht is weet ik niet, maar ik moet eerlijk zeggen dat het me goed bevalt!
vroeger was ik erg naif en liet ik me al erg snel inpakken door een jongen door zijn 'lieve praatjes'..maar nu?! Een jongen kan zeggen tegen me wat ie wil, nog zo lief zijn, nog zo aantrekkelijk zijn...het doet me niks.
als een jongen me alleen al leuk vind dan krijg ik het benauwd en denk ik WEGWEZEN
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:hoeft alleen maar te zeggen ow wat ben je mooi, en ik vind je zo lief.....ff met die staaf in hun kier roeren....en vervolgens blijven ze als loopse teefjes achter je aanstuiteren....
dat zijn dan wel de naieve vrouwen, zo werkt dat niet bij mij, en moet ik ook niks van die inpak techniek hebben.
Mmm...Tja... Omdat sommige vrouwtjes toch een btje naief zijn
Uitspraak van (F)-*Jonna*-Mmm...Tja... Omdat sommige vrouwtjes toch een btje naief zijnop maandag 8 januari 2007 om 00:41:
De meeste hoor, ze hebben allemaal een ingang voor bepaalde personen. En ze zullen altijd weer diezelfde personden tegenkomen.
En ze zullen altijd weer diezelfde personden tegenkomen.
tenzij je eens een keer goed geleerd hebt, of niet open staat voor zulke gasten, wie wil er nou een man die je een hoop ellende gaat geven, of player is, of weet ik wat voor wazig type? nee dank je, als je het van die gasten moet hebben kun je beter alleen blijven ipv je voor een karretje te laten spannen waar je altijd begrogen uit gaat komen.
je ogen openen voor de realiteit wil nog wel eens helpen, ipv die roze bril op te zetten en denken dat jij anders bent als die vrouwen die voor jou de revu zijn gepasseerd.
in vele gevallen, ben je net zo'n schaap die in de stront trapt.
ik pas daar voor
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 03:27:tenzij je eens een keer goed geleerd hebt, of niet open staat voor zulke gasten, wie wil er nou een man die je een hoop ellende gaat geven, of player is, of weet ik wat voor wazig type? nee dank je, als je het van die gasten moet hebben kun je beter alleen blijven ipv je voor een karretje te laten spannen waar je altijd begrogen uit gaat komen.
je ogen openen voor de realiteit wil nog wel eens helpen, ipv die roze bril op te zetten en denken dat jij anders bent als die vrouwen die voor jou de revu zijn gepasseerd.
in vele gevallen, ben je net zo'n schaap die in de stront trapt.
ik pas daar voorlaatste aanpassing 8 januari 2007 03:27
jij hebt nog nooit een misstap gemaakt in je leventje dan joh?
knap
jij hebt nog nooit een misstap gemaakt in je leventje dan joh?
in welke zin? heb ook ooit de verkeerde man leren kennen, maar er wel van geleerd, ezels die zich meerdere malen stoten moeten ook niet zeuren, je weet nu eenmaal dat bepaalde mannen problemen gaan brengen.
misschien moet jij je eens aanleren wat minder snel met je commentaar te strooien, zoals ik al in de andere topic zag.
nergens maak je in uit dat ik vroeger niet een misstap zou hebben kunnen begaan met een man. daarom staat er ook TENZIJ JE EENS EEN KEER GOED GELEERD HEBT!
en zo ook in de andere topic, als ik geen spijt van wat heb zeg ik daarmee NIET dat ik perfect zou zijn, dat maak jij er weer eens van.
als ik geen spijt van iets heb heb ik dat niet klaar. heb nu eenmaal geen fratsen uit gehaald waar ik me voor zou moeten schamen.
klaar!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 03:32:misschien moet jij je eens aanleren wat minder snel met je commentaar te strooien, zoals ik al in de andere topic zag.
idd ik wordt een beetje moe van jouw aanpassingen elke x bij je reactie, en je overdreven manier van weergeven dat je het allemaal zo perfect volgens het boekje doet, of zou moeten doen in jouw optiek.. en anders niet deugt..
Je vind het wel èrg belangrijk een weergave te geven van een sterke superwoman, die geen misstappen begaat, of heeft begaan..
waar is het tekort geschoten in je leventje vraag ik me dan af ?
je antwoorden zitten vol rancune namelijk
volgens mij is er iemand gebruikt
dat denk ik dan ook...
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 03:27:wie wil er nou een man die je een hoop ellende gaat geven, of player is, of weet ik wat voor wazig type?
Zo ongeveer drie kwart?
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 03:27:in vele gevallen, ben je net zo'n schaap die in de stront trapt.
laatste aanpassing
volgens mij is er iemand gebruikt
waar???
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 07:59:Maar daar kan het schaap ook niks aan doen. Weet je wel hoeveel keutels er in de wei liggen? Jij haalt onnodig de status van het schaap omlaag
Uitspraak van SweetyBrunette op zondag 7 januari 2007 om 22:43:Alleen heb mezelf ook laten inpalmen.. Door iemand die te fout is..
Goed zo dat er niks gebeurd is..dat moet je niet eens willen dat er eventueel wat gebeurd! je kan makkelijk een leuke jongen krijgen maar geen gescheiden vent!
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 20:34:Waarom laten zoveel mannen zich toch zo inpakken door vrouwen!?......
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 12:02:maar geen gescheiden vent!
Jah, want gescheiden mannen zijn not-done! Br33z@h-powerrrrrrr.
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 12:00:ik weet het niet hoor, maar ik vind dit topic aardig lijken op een schreeuw om aandacht
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 12:05:niet alles is wat t lijkt.....
lijkt er verdomde veel op
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 12:07:lijkt er verdomde veel op
das jou mening, en die mag je hebben.....

en wegwezen