ik heb gehoord dat zowat iedereen als paris hilton en justin timberlake gaan lkkr origineel hahahaha
Wij in elk geval niet!
Loop je toch mooi voor LUL als je er zo bij gaat lopen
ik vond het thema niet ruig, 2 jaar geleden hadden we het thema Movie Star.. vind het er erg veel op lijken, omdat movie stars VIP zijn
Juist! Jij snapt um
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 januari 2007 om 19:17:zkr zkr..
Gaan er weer een mooi feestje van make
wordt gezellig..
feeeeeeeeest
Hehehe aan jou party pics te zien.. maak je er idd een aardig feestje van
Ga je als introduce of ben je member?
Uitspraak van [:..Nikster..:] op woensdag 24 januari 2007 om 15:00:ik ga ook mijn mannetje werk er...
Bij jou P.O.O!!das grappig
Heeey... dus jij bent Nikky!!
We hebben al een heleboel over je gehoord hoor
Uitspraak van [:..Nikster..:] op woensdag 24 januari 2007 om 15:00:ik ga ook mijn mannetje werk er...
Bij jou P.O.O!!das grappig
Jouw ''mannetje'' staat toch de hele avond bij ons bier te tanken
Uitspraak van Shockproof op woensdag 24 januari 2007 om 18:44:uw ''mannetje'' staat toch de hele avond bij ons bier te tanken
Mijn mannetje?
Of bedoel je Michel??
Mijn mannetje drinkt niet hoor.. hij is chauffeur
Uitspraak van Shockproof op woensdag 24 januari 2007 om 19:01:Doe wat je niet laten kan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 20:06:Is een wijntje ook goed? want dan doe ik mee
nee mag niet, daar ben je nog te jong voor
trouwens gaan we nog iets met slagroom doen?
Uitspraak van Xiphias op maandag 22 januari 2007 om 02:08:
Ik denk dat ik dr ook maar eens heen ga..
Als medewerker of introduce?
Ik werk bij de CC en ga 2 uurtjes draaien en ben tevens de MC van de Hardstyle!
Dus ik zou zeggen: TOT ZONDAG!!!
Uitspraak van inactief op donderdag 25 januari 2007 om 10:25:WAT EEN PIEMEL UIT DE BROEK LINE-UP
Yes-r mag zijn piemel wel uit zijn broek hangen hoor
Dat was natuurlijk een grapje
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 15:57:Yes-r mag zijn piemel wel uit zijn broek hangen hoor
jij houdt wel van besneden lullen natuurlijk..
Uitspraak van inactief op donderdag 25 januari 2007 om 10:25:WAT EEN PIEMEL UIT DE BROEK LINE-UP
idd
ga 2 uurtjes
hoop dat jelmer dat ook mag..
staan er cd-spelers?
Uitspraak van Shockproof op donderdag 25 januari 2007 om 16:21:jij houdt wel van besneden lullen natuurlijk..
Of gewoon van lullen in het algemeen
Wat gaat Jelmer eigenlijk draaien? HS of jump??
de MC van de Hardstyle!
Ohh dus er is toch nog een beetje redelijke muziek?
Ben benieuwd!
Uitspraak van Shockproof op donderdag 25 januari 2007 om 16:21:staan er cd-spelers?
pfff... draaien met cd`s ???
Uitspraak van Shockproof op donderdag 25 januari 2007 om 22:58:dus ook die van Marcus?
Volgens mij heeft Marcus geen lul
Uitspraak van Shockproof op donderdag 25 januari 2007 om 22:58:Sommige mensen hebben eigen tracks en promo's die nog niet gereleased zijn op vinyl..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 07:51:Volgens mij heeft Marcus geen lul
misschien is is te ver besneden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 17:47:Wat gaat Jelmer eigenlijk draaien? HS of jump??
Kga btje jump draaien hardstyle en misschien wel oudeschool platen
Uitspraak van Shockproof op donderdag 25 januari 2007 om 22:58:Sommige mensen hebben eigen tracks en promo's die nog niet gereleased zijn op vinyl..
Hehehe...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:33:nog verzoekjes voor morgen....?
DJ Skorp & Dj Pila – Mindcontroller
Flesh is the Fever – (mag ook die hardstyle mix zijn bij gebrek aan de echt
Darkraver &vince – Thunderground
Diss Reaction – Jiieehaaaaa
DJ Gizmo – The Dope Man
DJ Isaac- Bad Dreams
Jones & Stepherson – first rebirth
RTC – Horror
Neophyte – 98 to piano
Robert armani – Hit Hard
DR. Macabre – Poltergeist
Neophyte – brain cracking
Eeen aantal verzoekjes
Greetzzz
met het hele team toch nog??? of niet?
We gaan niet echt als een team verkleed, maar (bijna) iedereen trekt wel iets aan wat bij het thema hoort.
Wij wel...hehehe echt foute pakkies ...Pfff..
Wat dan??
Nu kan je het wel zeggen.. ik kan toch niet binnen anderhalf uur iets in elkaar flansen voor het hele team dus ik zal je idee niet stelen
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 januari 2007 om 12:30:We gaan niet echt als een team verkleed, maar (bijna) iedereen trekt wel iets aan wat bij het thema hoort.
de helft niet maar dat maakt niet uit
Uitspraak van Shockproof op zondag 28 januari 2007 om 13:11:de helft niet maar dat maakt niet uit
het gaat om het idee
Dat zal je straX wel zien
ik ben benieuwd

![[:..Nikster..:]](/images/user/20120_121327.jpg)